Myydään Harman Kardon SoundSticks II 2.1 kaiuttimet...ne läpinäkyvät joiden subbari muistuttaa meduusaa ja satelliitit hieromasauvoja. Löytyy kuitit ja laatikot jne...Ostettu 5 tuntia sitten... Hintapyyntö olisi 100 euroa. Enemmänkin otan mielelläni vastaan, jos kiinnostuneita löytyy. Kaiuttimet ovat nyt Vuosaaressa Helsingissä.
Viimeksi muokannut kide-, 10.1.2008 klo 0.45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lähes puoleen hintaan?
Alle 140 euroa minä noista kärsin itse..
Edelliset kajarit olivat JBL Encounterit joista pidin kovasti kunnes ne poksahtivat eilen. Ostin nuo SoundSticksit heräteostoksena Anttilasta, mutta niiden ääni ei miellytä minua yhtään.
Saat sen satasen, voitko toimittaa huomenna Helsingin keskustaan nuo joskus kello 16:00 jälkeen? Laita mailia hannufrank (ät) hotmail.com niin jatketaan mailitse.
Nyt on tilanne sitten seuraavanlainen:
1) joko sovitaan postituksesta Kaarinaan (mitkä mahtaisi olla kulut?)
tai¨
2) Isäni tulee ensi viikon viikonloppuna Hesaan, ja voisi noutaa kajarit.
Jatketaanko mailissa, osoite löytyy profiilista.
Nyt on kyllä semmonen juttu, että mä olen valmis ostamaan ne kajarit, ja toivoisin myyjältä kannanottoa siihen, kumpi ne kajarit saa. toisen ostajatarjokkaan on annettava periksi, ja minä en ajatellut olla se toinen!
Koska ostajaehdokkaat eivät saaneet kilpahuutoa aikaiseksi, tein mielivaltaisen päätöksen myydä kaiuttimet helsinkiläiselle herra Frankille. (lähetetty mailia)
Päätöksestä ei voi valittaa.