MYYTY: Musta macbook
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
18 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY: Musta macbook
Viesti Kirjoittaja rulppa »
Musta macbook, 2ghz intel core duo, 2gb muistia, 7200rpm 100gb, polttavalla dvd asemalla, glossy näyttö. OSX Tiger 10.4 levyt mukaan, laturi, kaukosäädin.
Akku vaihdettu takuuna 6kk sitten.
Asiallisia tarjouksia voi pistää rolf.laine ät sairaalatukku.com
Akku vaihdettu takuuna 6kk sitten.
Asiallisia tarjouksia voi pistää rolf.laine ät sairaalatukku.com
Viimeksi muokannut rulppa, 12.2.2008 klo 10.55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Re: M: Musta macbook
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Siis mitkä levyt? 10.5 on Leopardi.rulppa kirjoitti:OSX Tiger 10.5 levyt mukaan

Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
-
Niin pitäis, mutta kun Core Duo ei ole Core 2 Duo eikä sellaiseksi muutu.Juh0` kirjoitti:Kyllä pitäis olla tuo D2C 2Ghz ja muisti saa varmaan just siihen 3 gigaan. Tai sitten 4.skin kirjoitti:...tai hei perun tarjoukseni, koska ei olekaan C2D prossu eikä taida olla 3Gb vara nostaa muistia...?
Anteeksi
Lopetetaas nyt sekoilu, jookos.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Kone on minun henk. koht käytössä ollut, itse en ole ostanut vaan firmalta saanut.
Tosiaan 10.4 levyt, tullu ajatuskatko, muokkasin.
Akun lisäksi llaturi sekä näppäistön muovikansi vaihdettu takuuna, eli vissiin kaikki nuo "tyyppiviat"..
Hintapyynnöstä: 800eurolla olisin myynyt, puhelimessa joku tarjosi 600eur, en myynyt.
Tosiaan 10.4 levyt, tullu ajatuskatko, muokkasin.
Akun lisäksi llaturi sekä näppäistön muovikansi vaihdettu takuuna, eli vissiin kaikki nuo "tyyppiviat"..
Hintapyynnöstä: 800eurolla olisin myynyt, puhelimessa joku tarjosi 600eur, en myynyt.
-
-
Se on yrityksen minulle ostama kone, voi herra jumala en minä tiedä mistään virhevastuista mitään, enkä edes halua tietää joten kiitos, riittää.
Mitä katselin myynti ilmoituksia, huomasin että sinulla on tapana sotkeutua niihin vaikket ole mitään ostamassa, joten annettakoon anteeksi.
Myyn macbookkia thats it
Mitä katselin myynti ilmoituksia, huomasin että sinulla on tapana sotkeutua niihin vaikket ole mitään ostamassa, joten annettakoon anteeksi.
Myyn macbookkia thats it

-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Ei se mitään, muut tietävät. Jos yritys on sen ensimmäinen ostaja, ei kuulu kuluttajasuojalain virhevastuun piiriin.rulppa kirjoitti:Se on yrityksen minulle ostama kone, voi herra jumala en minä tiedä mistään virhevastuista mitään, enkä edes halua tietää joten kiitos, riittää.
Applen vuoden takuu on kulunut. Jos macbook hajoaa, that's it!rulppa kirjoitti:Mitä katselin myynti ilmoituksia, huomasin että sinulla on tapana sotkeutua niihin vaikket ole mitään ostamassa, joten annettakoon anteeksi.
Myyn macbookkia thats it
-
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Ymmärtääkseni ei siis ole yhdentekevää ainakaan ostajan kannaltaPis kirjoitti:Ei se mitään, muut tietävät. Jos yritys on sen ensimmäinen ostaja, ei kuulu kuluttajasuojalain virhevastuun piiriin.rulppa kirjoitti:Se on yrityksen minulle ostama kone, voi herra jumala en minä tiedä mistään virhevastuista mitään, enkä edes halua tietää joten kiitos, riittää.Applen vuoden takuu on kulunut. Jos macbook hajoaa, that's it!rulppa kirjoitti:Mitä katselin myynti ilmoituksia, huomasin että sinulla on tapana sotkeutua niihin vaikket ole mitään ostamassa, joten annettakoon anteeksi.
Myyn macbookkia thats it
Edit: Löytyykö sulta kuittia? Onko siinä mainintaa ostajasta?
-
Olet siis ehtinyt katsella myynti-ilmoituksia, mutta et ole ehtinyt lukea myynnin ohjeita:rulppa kirjoitti:Se on yrityksen minulle ostama kone, voi herra jumala en minä tiedä mistään virhevastuista mitään, enkä edes halua tietää joten kiitos, riittää.
Myyn macbookkia thats it
10) Mainitse onko myytävän tuotteen ostanut yksityinen kuluttaja vai yritys. Yksityisen ostamalla laitteella on voimassa kuluttajansuojalaki, joka jatkaa siitä, mihin valmistaja takuunsa päättää.
Virhevastuu on aivan olennainen asia reilun vuoden vanhoissa takuuttomissa koneissa! Ilman sitä arvo on varmasti alempi.
Jos yhteiset pelisäännöt eivät miellytä, niistä voi keskustella Foorumin ylläpito -keskusteluissa. Kuitenkin jokaisen myyjän pitäisi edes kohtuullisesti tietää, mitä on myymässä. Jos ei tiedä, ottaa sitten selvää ennen myynnin aloittamista.
Käyttäydy kohteliaasti ja vastaa asiallisiin kysymyksiin kiukuttelematta, niin kaikilla on mukavampaa.
Edit: Vastaus koneen käyttöjärjestelmää koskeneeseen kysymykseen ei ole sattunut silmiini. Aika keskeinen juttu tämäkin.
Viimeksi muokannut Repe Ruutikallo, 11.2.2008 klo 16.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja y39YQ77d »
Ostajan kannalta erittäin oleellinen tieto onko koneen alkuperäinen ostaja yritys vai yksityishenkilö. Tuollaisella asenteella jos on myyjä liikenteessä että keljuilee Repelle niin mä jätän ainakin homman tähän.
"Silmille hyppivän rautalangan pätkä on Microsoftin tärkein käyttöliittymäinnovaatio viimeisen 10 vuoden aikana ja sitä ei ole kopionut kukaan."
-
Viesti Kirjoittaja HopeinenQ »
Repe on tämän foorumin Hintaneuvos ja hänen tehtäviinsä kuuluu juuri tämä myyjien ohjeistaminen. Ja kuten huomasit, korjattavaa löytyi?rulppa kirjoitti:Mitä katselin myynti ilmoituksia, huomasin että sinulla on tapana sotkeutua niihin vaikket ole mitään ostamassa, joten annettakoon anteeksi.
-
18 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka