Eli tuttavan puolesta myyn hänelle tarpeettomaksi jäänyttä legendaarista B&W powermacia. Specksit näkyy otsikosta, tarkemmin http://lowendmac.com/ppc/blue-white-power-mac-g3.html .
Mukaan G3 IMacista tutut näppis ja kiekkohiiri, lisäksi lacien FW400-liitäntäinen CD-RW, jokunen ZIP-asema, 20-tuumainen (?) Applen Multiscan (?) CRT ja yhtä sun toista muuta sekalaista. EI KÄYTTISTÄ TAI OHJELMIA!
Tiikerihän menee tähän heittämällä sisään, ja laajennettavuutta löytyy.
Näyttö painaa kuin *** joten noutajat etusijalla.
Hinta kaikkinensa 100
M: PM G3 350 Mhz/256mb/12gt, näyttö, näppis, hiiri ym.
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Re: M: PM G3 350 Mhz/256mb/12gt, näyttö, näppis, hiiri ym.
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Vähän kova hintapyyntö. Ehkä puolet liikaa? Näytöllä ei ole juuri arvoa, ellei negatiivista. CD-RW-asemallakaan ei ole juuri hintavaikutusta.
-
Viesti Kirjoittaja Dorisp »
Juhani: olet oikeassa, mutta valitettavasti itse en pysty hintapyyntöä määrittelemään, kun tuttavani puolesta myyn. Voin kuitenkin yrittää neuvotella, ja lupaan kuunnella tarjoukset. Olisitko sitten mainitsemallasi hinnalla kiinnostunut koneesta?
Omenan puraisema
-
Kiitos kysymästä, mutta täällä on jo tuollainen Yosemite (tosin täydellä gigan muistilla ja 400 MHz:n prossulla) ja kaksi 20" Applen Multisync -näyttöä. En uskoisi noistakaan saavani yhteensä viittä kymppiä enempää, jos ne menisivät myyntiin. Niiden käyttöarvo on paljon suurempi kuin vaihtoarvo. Ostin tuon Yosemiten kaksi ja puoli vuotta sitten 140 eurolla. Eihän sen hinta ole pudonnut kuin 90 euroa.Dorisp kirjoitti:Juhani: olet oikeassa, mutta valitettavasti itse en pysty hintapyyntöä määrittelemään, kun tuttavani puolesta myyn. Voin kuitenkin yrittää neuvotella, ja lupaan kuunnella tarjoukset. Olisitko sitten mainitsemallasi hinnalla kiinnostunut koneesta?
-
Menee vähän OT, mutta.... Kokoan itse äärimmäisen pienen budjetin kuvankäsittelykonetta, jonka runkona toimii G4/867MHZ ETC... ja paketista puuttuu vielä näyttö. Kun tunnut monesta asiasta tietävän niin: onko 20" multisync crt näytöksi parempi valinta kuin joku käytetty LCD? Näyttö ei missään nimessä saisi maksaa yli 90 euroa?
Omenan puraisema
-
Tuollainen Applen 20" Multisync on jo suhteellisen varttunut näytöksi. Mulla on tuossa vähemmän käytettävässä koneessa kiinni sellainen vuodelta 1994. Ei sitä enää viitsisi katsella pidempään. On se jo vähän sellainen pehmeäpiirtoinen LSD-näyttö.
IMHO valitsisin mielummin käytetyn 19 tuuman LCD-näytön, joita näyttää löytyvän mm. huuto.netistä alle satasella. Jos sulla on G4-koneeessa näytönohjain, jossa on sekä VGA- että DVI-liittimet, metsästäisin ehdottomasti DVI-liittimillistä mallia. Jää ne turhat digi-ana-digi-muunnokset välistä.
IMHO valitsisin mielummin käytetyn 19 tuuman LCD-näytön, joita näyttää löytyvän mm. huuto.netistä alle satasella. Jos sulla on G4-koneeessa näytönohjain, jossa on sekä VGA- että DVI-liittimet, metsästäisin ehdottomasti DVI-liittimillistä mallia. Jää ne turhat digi-ana-digi-muunnokset välistä.
-
Tervehdys,
ja kiitos neuvosta.
Pystyisitkö mahdollisesti suosittelemaan jotain sopivaa näyttöä DVI-liitännällä vaikkapa juuri huutonetistä? Itse olen aina käytellyt imaceja, enkä siksi osaa kiinnittää huomiota tärkeisiin asioihin näytössä?
ja kiitos neuvosta.
Pystyisitkö mahdollisesti suosittelemaan jotain sopivaa näyttöä DVI-liitännällä vaikkapa juuri huutonetistä? Itse olen aina käytellyt imaceja, enkä siksi osaa kiinnittää huomiota tärkeisiin asioihin näytössä?
Omenan puraisema
-
Kun hintakattosi on 90 euroa, tarjonta ei ymmärrettävästi ole erikoisen vilkasta etkä saa varmaan viimeisen päälle valionäyttöjä. Tässä tämänhetkisiä poimintoja:Dorisp kirjoitti:Tervehdys,
ja kiitos neuvosta.
HP W2207h 22", jonka hinta voi nousta yli 90 euron.
HP W2007v 20", jonka huutohinta voi jäädä selvästi alle 90 euron.
HP:n 19-tuumainen.
Tuohon hintaluokkaan voi olla ehkä aiheen katsoa myös 17-18-tuumaisia, koska niissä on sama pikselimäärä kuin 19-tuumaisilla.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka