Lähtöhinnaksi voidaan sanoa vaikka 200€, mutta jos joku osaa tinkiä, niin ei kun koittamaan
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Henu vaa... »
Viesti Kirjoittaja Mäkkileipä »
Viesti Kirjoittaja MacinJosh »
Niinpä. Uusi ja uudempi sukupolvi vain 29€ kalliimpi.Mäkkileipä kirjoitti:Kohtuu kalliilla menee jos katsotaan tän päivän uusien hintoja.
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Nostivat muuten 10 euroa tuota hintaa eilisestä. Eilen tuo 8gb malli maksoi 219,-.MacinJosh kirjoitti:Niinpä. Uusi ja uudempi sukupolvi vain 29€ kalliimpi.Mäkkileipä kirjoitti:Kohtuu kalliilla menee jos katsotaan tän päivän uusien hintoja.
Joshua.
Kyllä se on kokoajan maksanut 229e.Cathi777 kirjoitti:Nostivat muuten 10 euroa tuota hintaa eilisestä. Eilen tuo 8gb malli maksoi 219,-.MacinJosh kirjoitti:Niinpä. Uusi ja uudempi sukupolvi vain 29€ kalliimpi.Mäkkileipä kirjoitti:Kohtuu kalliilla menee jos katsotaan tän päivän uusien hintoja.
Joshua.
Viesti Kirjoittaja Jay »
Mä kyllä väittäsin myös nähneeni Storessa hintalapun 219€ heti julkistamisen jälkeen.Cathi777 kirjoitti:Nostivat muuten 10 euroa tuota hintaa eilisestä. Eilen tuo 8gb malli maksoi 219,-.
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Kyllä se aivan varmasti oli aluksi 219,-. Mut joo, enempää en tähän myyntiä tulee sotkemaan.Jay kirjoitti:Mä kyllä väittäsin myös nähneeni Storessa hintalapun 219€ heti julkistamisen jälkeen.Cathi777 kirjoitti:Nostivat muuten 10 euroa tuota hintaa eilisestä. Eilen tuo 8gb malli maksoi 219,-.
229 taalaa oli jenkkilän hinta ja Suomen 229 euroa.Cathi777 kirjoitti:Kyllä se aivan varmasti oli aluksi 219,-. Mut joo, enempää en tähän myyntiä tulee sotkemaan.Jay kirjoitti:Mä kyllä väittäsin myös nähneeni Storessa hintalapun 219€ heti julkistamisen jälkeen.Cathi777 kirjoitti:Nostivat muuten 10 euroa tuota hintaa eilisestä. Eilen tuo 8gb malli maksoi 219,-.