Takuu: on
Kuitti: 19.3.2009
Sim-lukittu: on / Sonera
Kunto: kuin uusi
Vaihto: varauksin
Itse puhelin oheistarvikkeineen, Apple bt-hf (74,50e), telakka/pöytäteline (23,50e), pidempi usb-kaapeli (insmat). Näytönsuojakalvokin löytyy.
Itse olen puhelimen toinen omistaja, ensimmäinen ei myöskään kertomansa mukaan päässyt "sisälle" puhelimeen. Itse laite on nyt siis jo hurjat 11 päivää vanha...
Uusin softa/firmis sisällä. Lukittu Soneralle, itse käytin Telen prepaidia puhelimen käynnistämiseen. 0 minuuttia puhetta mutta senkin edestä nettisurffailua wlanissa: viikonloppu näpräilty -> pysyn windows mobilessa toistaiseksi

Silmämääräisesti puhelin täysin virheetön: kirkkaan valon alla peilatessa näkee takakannessa jälkiä siitä että puhelin on ollut pöydällä viikonlopun yli. Toiminnallisesti moitteeton, ei vain ole omaan makuuni kuitenkaan.
Mieluiten teen kaupat kasvotusten turku/kaarina/lähialueet -akselilla mutta luonnollisesti postikin kulkee.
Tinkiä ja tarjota saa, en tosin lupaa myydä ekalle

Yhteydenotot sähköpostilla kiitos. Puhelimeen en työaikoina aina voi vastata ja tänne foorumille eksyn turhan harvoin ihan oikeasti.
Hintapyyntö koko setistä: 499 (+toimituskulut) (tästä voi sitten lähtee tinkimään..

-vaihtui päittäin htc touch prohon-