Speksit: 2.66GHz/4Gt/640Gb/GeForce 9400M/SDR/Leopard/APP
Hp: Asialliset tarjoukset tähän viestiketjuun, tai YV:nä
Tarjottu tällä hetkellä 1000e.

Viesti Kirjoittaja Leht1n »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Todellako?Leht1n kirjoitti:Tarjottu 800e, mutta alakantissa liikutaan edelleen.
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
Joitakin kymmeniähän näitä siellä on tuohon hintaan myyty viime viikkojen aikana. Tietenkään tuohon koneen hintaan ei kuulu Apple Care, kai se täytyy nytkin erikseen sanoa.dasb00t kirjoitti:Verkkokauppa.comissa oli ainakin eilen hyllyssä vastaava kone uutena hintaan 899e.
Kaikki 24" iMacit ovat Verkkokauppa.comista loppu. Sitä paitsi jos koneeni hankinta ei kiinnosta, niin kaupantekoni torpedointi on aika lailla ajan tuhlausta.dasb00t kirjoitti:Verkkokauppa.comissa oli ainakin eilen hyllyssä vastaava kone uutena hintaan 899e.
Todella. Että antamassasi esimerkissä puoli vuotta vähän käytetyn uutta vastaavan koneen arvo olisi laskenu tuossa ajassa lähes tonnin. Tuskin myisit sitä itsekään polkuhintaan. Jos joku haluaa luopua hienosta koneestaan puoli-ilmaiseksi niin siitä vaan, mutta minä en lähde hinnanhinausleikkiin vain siksi että joku toinen on niin tehnyt. Miksi täällä kehoitetaan käyttämään mac2sell.net kaltaista palvelua, jonka antamaa ehdotusta kukaan ei sitten kuitenkaan noudata? Päin vastoin tarjoukset ovat satoja euroja (huom. euroja) alle ehdotuksen. En odota saavani ostajan saappaissakaan kaikkea puoli-ilmaiseksi, vaan arvostan laitteen hyvää kuntoa, luotettavaa kaupantekoa jne.Repe Ruutikallo kirjoitti:Todellako?Leht1n kirjoitti:Tarjottu 800e, mutta alakantissa liikutaan edelleen.
Ei tässäkään mitään sotaa ole eikä tule, mutta laitteen arvon kannalta merkitsevät tosiasiat, kuten konemallin viimeisin huomattavien määrien myyntihinta, tuodaan aina tietoon jos tietoa on eikä myyjä niitä kerro. Tällainenkin turvallisuustekijä on yksi syy siihen, että Hopeinen Omena on erittäin suosittu kauppapaikka.Leht1n kirjoitti: P.S. Onko liikaa vaadittu, että kaikki myyntiketjut täällä eivät päätyisi hintasotaan, jossa asianomaisina ovat ihmiset, joilla ei ole mitään aikomustakaan ostaa myytävää tuotetta?
En, vaan olen kaiken myytäväni myynyt täällä eniten maksaneelle ja jokaista myyntiäni on minun puolestani saanut kuka tahansa kommentoida vapaasti. Koskaan en ole yrittänyt nyhtää enempää kuin porukka on reilusti valmis maksamaan, ja olen ollut ihan tyytyväinen saamiini hintoihin. Tähän tapaanhan täällä toki useimmat kaupat muutenkin sujuvat.Leht1n kirjoitti:Tuskin myisit sitä itsekään polkuhintaan.