-Itse asennuslevy
-Ohje/ominaisuuskirja
-Boksi

Sijainti: Orimattila
Hintapyynti: 50€/paras tarjous
Mieluiten tarjoukset aiheeseen.
Viesti Kirjoittaja Jånsku »

Viesti Kirjoittaja venit »
Joo ei kiitos.venit kirjoitti:No hyvä on, tarjoon tuosta vanhasta käyttöjärjestelmästä 20 euroa jotta pääset siitä eroon. Okei, maksan postikulut lisäksi. Pitäähän nyt miestä auttaa. Et semmoista.
Viesti Kirjoittaja venit »
Viesti Kirjoittaja Lakso »
Niinpä, kerropa mullekin mistä noita saa 25 eurolla, ostan kaikki.venit kirjoitti: Jota ei edes myydä enää missään.
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Näitä os x 10.5 on kyllä myyty vähän väliä vähintään 50€ täällä hompussa, välillä suuremmallakin summalla. Itse myin alle kuukausi sitten 65€ retail boksin, juurikin täällä. Ja kysyntää kyllä oli tuollakin hinnalla.venit kirjoitti:Jotenkin on rento olo, riehakkaasti lupaudun 25 euron korvaukseen vanhasta Leopard käyttöjärjestelmästä. Jota ei edes myydä enää missään. (Tulikohan innostuksen vallassa luvattua liikaa?) Menkööt postari samassa.
Näin tällä kertaa.
Venti mäkin voin sulta tohon 25€ ostaa 10.5 OS X Leopard Retail version mikä on juuri minun myynissä tässä, et saa mistää noin halvalla tätä käyttöjärkkää. Hinta on 50e/paras tarjous joka tarkoittaa minimihinta on 50e ja jos tarjotaan enemmän niin vaikka joku tarjoisi ekaksi 50e ja sitten tulisi tarjous toiselta henkilöltä 60e niin hinta määräytyy sen mukaan.venit kirjoitti:Jotenkin on rento olo, riehakkaasti lupaudun 25 euron korvaukseen vanhasta Leopard käyttöjärjestelmästä. Jota ei edes myydä enää missään. (Tulikohan innostuksen vallassa luvattua liikaa?) Menkööt postari samassa.
Näin tällä kertaa.