Sarjanumero on 6F7331NSYEW. Tuolla voi mm. tarkistaa sen, että tämä laite on todella varustettu gigabitin ethernet-porteilla, kun kaikki A1143-mallinumerolla eivät ole. Wlan on a/b/g/n (draft). Lisätietoja esim. Wikipediasta: http://en.wikipedia.org/wiki/Airport_Extreme
Toimivuuden olen testannut eikä laitteessa ole ulkoisesti mitään isompia lommoja havaittavissa. Valoa vasten pieniä pintanaarmuja näkyy, mutta näitähän käytössä tulee. Omassa käytössä on täsmälleen samanlainen boksi ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. USB-hubin avulla minulla on siinä kiinni 3 ulkoista kovalevyä ja tulostin, eikä edes tulostaminen vaatinut normaalien ajurien asentamista kummempaa säätöä.
Kuittia ei ole. Takuu ei ole voimassa. En tiedä, onko alkuperäinen ostaja yksityinen vai yritys.
Hintapyyntö 90 €.
Sijaintipaikkakunta on Vantaa (Pähkinärinne). Varaan oikeuden hylätä/hyväksyä tarjouksen.
Suosin tietysti noutoa, sopimuksen mukaan pieniä toimituskuluja vastaan voi myös toimitus pääkaupunkiseudulla onnistua. Posti kuljettaa postiennakolla avausmahdollisuudella. Myyjä kuitenkin maksaa tällöin postituksen aiheuttamat kulut etukäteen tililleni.
MYYTY tamperelaiselle herrasmiehelle pyyntihintaan + pk:t 8,50 = 98,50 €.