Myynnissä Apple iPad WiFi 16GB. Laite tuotu Jenkeistä huhtikuussa ja alkuperäistä kuittia ei valitettavasti ole (olen toinen omistaja).
Laite on erinomisessa kunnossa. Ainoastaan takakannessa logon vieressä on pieni naarmu. Näyttö on virheetön. Mukaan tulee Applen oma case (http://store.apple.com/uk/product/MC361ZM/A), jossa laitetta on säilytetty koko ajan. Mukaan myyntipakkaus kaikkine tarvikkeineen ja lisänä suomi-pää laturiin.
Hintapyyntö 500 €. Laite sijaitsee Jyväskylässä.
MYYTY: Apple iPad Wi-Fi 16GB
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
gozela
MYYTY: Apple iPad Wi-Fi 16GB
Viesti Kirjoittaja gozela »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 13.9.2010 klo 20.32. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
MacBook Pro M4 16”
iPad Pro M4 12.9”
iPhone 15 Pro Max
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K
iPad Pro M4 12.9”
iPhone 15 Pro Max
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K
-
CoB
-
gozela
Re: Apple iPad WiFi 16GB
Tästä ei ole varmuutta, mutta koska hankinta on tehty yksityisenä, niin sillä ei ole jälkikäteen merkitystä. Minä en ole ko. laitetta tuonut Jenkeistä.CoB kirjoitti:Laitteesta ei siis ole veroja maksettu?
Viimeksi muokannut gozela, 13.9.2010 klo 10.58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
MacBook Pro M4 16”
iPad Pro M4 12.9”
iPhone 15 Pro Max
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K
iPad Pro M4 12.9”
iPhone 15 Pro Max
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Miten ihmeessä muutaman kuukauden vanha unelmalaite kiertää tuohon tahtiin!? Luulisi ettei tuollaisen saatuaan siitä hevin luovu! ![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
En finnjävel
-
gozela
Olen hankkimassa 3G-mallia, joten sen vuoksi myyn tuon WiFi-mallin pois.arisel kirjoitti:Miten ihmeessä muutaman kuukauden vanha unelmalaite kiertää tuohon tahtiin!? Luulisi ettei tuollaisen saatuaan siitä hevin luovu!
MacBook Pro M4 16”
iPad Pro M4 12.9”
iPhone 15 Pro Max
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K
iPad Pro M4 12.9”
iPhone 15 Pro Max
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K
-
dasb00t
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
Olen oman iPadini neljäs omistaja ja laite on ostettu uutena kesäkuussa. :-) Moni ostaa, kun haluaa testata ja pistää sitten eteenpäin. Itse ajattelin pitää hieman pitempään.arisel kirjoitti:Miten ihmeessä muutaman kuukauden vanha unelmalaite kiertää tuohon tahtiin!? Luulisi ettei tuollaisen saatuaan siitä hevin luovu!
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Huhhuh!? Siis muutama viikko on riittänyt useammalle? Jos verrataan vaikka käytettyyn autoon, jolla on ollut useampia omistajia - eihän sellaiseen kannata koskea pitkällä tikullakaan (paitsi jos mielikseen rassaa autoja).dasb00t kirjoitti:
Olen oman iPadini neljäs omistaja ja laite on ostettu uutena kesäkuussa. :-) Moni ostaa, kun haluaa testata ja pistää sitten eteenpäin. Itse ajattelin pitää hieman pitempään.
Kiinnostaisi kyllä tietää miksi laite ei miellytäkään kierrättäjiä; onko kyse tosiaan vain kokeilusta, ja kun uteliaisuus on tyydytetty, niin myydään - vai onko laitteessa jokin ikävä juttu, jota en ole itse hoksannut ajatella...
Se kyllä on käynyt mielessä, että kun monella iPadin hankkijalla on jo ennestään MacBook tai pari ja pöytäkonekin monella vielä, niin ehkei iPad ole tarpeellinen kun kannettava kulkee mukana joka tapauksessa.
Moinen kierrätystahti kummastuttaa ja huolestuttaa, kun tuollainen hankintalistalla kuitenkin on, ehkä useampikin.
Hmmm... Pitäisiköhän ostaa jokin halpa käytetty kokeiltavaksi, ja laittaa sitten eteenpäin jos ei miellytäkään...
En finnjävel
-
dasb00t
Re: M: Apple iPad WiFi 16GB
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
Ehkä kiertoa vauhdittaa se, että mukana tulleessa kuitissa oli ostohinta 479e. Itse maksoin tästä vielä euron enemmän. ;-)
Pahoittelut offtopicista, loppuu osaltani tähän
Pahoittelut offtopicista, loppuu osaltani tähän
8 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka