----
Myydään MacBook Air 1,1 (2008 malli) http://support.apple.com/kb/SP8?viewlocale=fi_FI
Vähän käytetty ja hyvässä kunnossa oleva. Ei mikään tehotykki mutta kevyeen surffailuun ja näppärästi kulkevaksi matkakoneeksi oikein oiva.
Hintapyynti 570€, neuvoteltavissa (mac2sell 630€)
Maksu ja toimitus: Mieluusti naamakkain, myös tilisiirto ja postiennakko käy (ostajalle postikulut + postiennakkokulut)
Tuotteen sijainti: Vaasa (saatavissa pääkaupunkiseudulle 29.10-31.10 välisenä aikana)
Sisältää: Itse MacBook Air tietokone, alkuperäinen myyntipakkaus, Leopard 10.5 asennuslevy (koneen mukana tullut), MagSafe virtalähde, Mini-display -> vga/dvi liittimet sekä Targusin "suojakansio". Katso kuvat lopusta (targus puuttuu kuvasta)
Ostoajankohta: 22.4.2009. Laite ostettu yksityishenkilöltä. Olen laitteen toinen omistaja. Edellinen omistaja oli voittanut laitteen Verkkokaupan kilpailusta muistini mukaan loppuvuodesta 2008 tai alkuvuodesta 2009. Ostettu vähän käytettynä.
Kuitti: Ei ole.
Laitteen ikä: Coconut batteryn mukaan 23kkta. Laite lienee siis valmistettu loppuvuodesta 2008
Tekniset tiedot
• Mallin nimi: MacBook Air
• Mallin tunniste: MacBookAir1,1
• Suorittimen kellotaajuus: 1,6 GHz, Intel Core 2 Duo
• Keskusmuistin määrä: 2Gt (800mhz)
• Kovalevy(-je)n koko: 80Gt (80,03 Gt 80 026 361 856 tavua)
• Optisen aseman tyyppi: Ei asemaa
• Näytön koko ja tarkkuus: 13,3", 1280x800
• Käyttöjärjestelmä: 10.5 Leopard (Tällä hetkellä asennettu Snow Leopard, ei kuulu hintaan, asennetaan 10.5 ennen myyntiä)
• Boot ROMin versio: MBA11.00BB.B03
• SMC-versio: 1.23f20
• Sarjanumero: W88440EEY51
• Laitteisto-UUID: B3011F82-8655-5955-99D0-71CA97F2EDC6
• Laite pintapuolisesti hyvässä kunnosa, ei isoja naarmuja. Kannessa pari pientä liimatahraa
• Ei ole ollut teknisiä vikoja (tuuletin rapisi yhdessä vaiheessa, laite avattu ja putsattu paineilmalla) Tämän jälkeen ei ole ollut ongelmia.
• Akun kunto: Coconut batteryn mukaan 91% alkuperäisestä, 36 lataussykliä.
• Sijaintipaikkakunta: Vaasa
• Sähköpostiosoite tai puhelinnumero: mika.oinonen(at)gmail.com (puhelinnumero saatavilla kun kaupoista sovittu postitse) HUOM! Minulla on salainen numero, joten nimen perusteella numeroa/osoitetta ei löydy numerotiedustelusta.
Jos haluat lisätietoja, kysy tässä ketjussa, yksityisviestillä tai sähköpostitse.
KUVAT
-----