Tuote / malli: iBook G4 993MHz
Muistin määrä: 640Mt
Kovalevy(-je)n koko: 37Gt
Käyttöjärjestelmä: OSX 10.3 (just tehty puhdas asennus)
Levyasema: Matshita DC-RW CW-8123
Sarjanumero: UV4082MTQE4
Tuotteen kunto: Hämmästyttävän hyvä, ikäisekseen kuin uusi! Ollut lähes aina samalla pöydällä, ei naarmuja, ei halkeamia, ei kulumia näppiksessä, ei kuolleita pikkelssejä, virtalähteen johdotkin ehjät.
Akun kunto: 1h - 1,5h
Ostoajankohta, -paikka ja onko ostosta kuittia: Ostettu syksyllä 2004 Business Forumista Kaisaniemenkadulta, kuitti kadoksissa
Alkuperäinen ostaja (yksityinen kuluttaja / yritys): Yksityinen eli minä
Mukaan tulee puhelinjohtoa lukuunottamatta kaikki mitä orkkispakkauksessakin oli.
Maksutapa: Käteinen
Toimitustapa: Nouto, pienellä tuurilla SAATAN pystyä toimittamaan koneen johonkin pk-seudulle ma. 26.09
Yhteystiedot: j-ppistesalakari ät nettipistefi, nollaviisnolla3O2ysiviis34
Lähtöhinta tai hintapyyntö: Mac2Sell sanoi 70€, joten näinkin siististä yksilöstä pyydetään se ja korkein tarjous 25.09. klo 21.00 saa hakea koneen pois.
Tarjoukset ja lisätietokyselyt tähän ketjuun, tack. (80€ tarjottu spostitse ja yv:llä)
MYYTY KÄYTTÄJÄLLE "minäomena" 80 EUROLLA, soittele tänään 23 asti tai huomenna aamulla yhdeksän jälkeen niin sovitaan koneen luovutuksesta. Mä lähden reissuun ti. aamupäivällä ja palaan vasta joskus vuodenvaihteessa, eli huomenna olisi hyvä hoitaa kaupat loppuun.
Huh, nyt jänskättää onnistuiko tää ilmo laakista edes sinnepäin; koskaan en ole täällä mitään kaupannut, mutta kauhulla olen seurannut ylläpidon kiitettävän tiukkaa otetta!
J-P Salakari
Valokuv(i)a tuotteesta: