No kun paukahti niin menin itse kaupoille uusien retina mb pro:n perässä ja tämä jäi oottelemaan tilannetta, että olisi joskus tarvetta toiselle läppärille. Nyt puoleen vuoteen tälläistä tilannetta ei ole tullut ja en ole saanut aikaiseksi tilata uutta levyä, joten kysellääs olisiko täällä joku parempaa huolta ja kotia tarjoavaa.
Riippuen vähän minkä kokoista SSD:tä tähän haluaa niin hintahaitari ebaystä näyttää olevan 100-300 euron tietämillä.
Prossu: Core i5 1.8 GHz, Boost 2.8 GHz (I5-3427U)
Muisti: 4GB
Kovalevy: En kuollaksenikaan muista, mutta epäilen vahvasti, että olisi 256GB, koska en usko ostavani 128GB minikovollista.
Pelkkä kone, magsafe virtalähde on ollut kakkoskäytössä nykyisellä koneella ja on viittä vaille poikki ton onnettoman johtosleeven takia.
Tarjouksia otetaan vastaan. Ihan pilkkahintaan en ole valmis luopumaan, vaan odotan sitä kadoksissa ollutta motivaatiota sitten vaikka puoli vuotta lisää, mutta kyllä se hinta saa jonkin verran painua alle yleisen käytettyjen hintatason miinus uuden SSD:n ja magsafen hinta.
Kone sijaitsee Turussa, toimitus onnistuu niin noudolla kuin kuljetuksellakin. Postiennakkoina mä olen niin monta kymppiä elämäni aikana ottanut takkiin noutamattomien pakettien vuoksi, etten sitä mielelläni suosi. Mielummin sitten vaikka jollain ostajan oikeuksia suojelevan Paypallin kautta maksu. Toki noudettaessa käteinen tai tilisiirtokin passaa.