Kauppatapa: Tarjouksia otetaan vastaan
Hinta-arvio: Myyty korkeimman tarjouksen antaneelle 350€. Tarjouksia otettiin vastaan 3.1.16 kello 18 asti.
Toimitustapa: Nouto / Posti
Maksutapa: Tilisiirto / Kätteine
Työantaja tarjos uuven MacBookin tervetuliaislahajaksi, jote vanaha jäi nyt tarpeettomaksi. iPadiki meni nii näppärästi kaupaksi 9:ssä tunnissa, että koitetaa nyt tätäki.
4 vuotta vanaha ja lähes sama verra ollu käytössä. Täysin originaali, eli mittää kiinteetä ossaa en oo vaihtanu. Kauneusvirheitä toki löytyy niiku true käyttäjällä konsanaan ja näistä lissää kuvissa.
Toimii hyvi, mutta ainoat miinukset on laturi ja akku. Mukkaa tullee toki toimiva (Applen ikioma) laturi, joka on kyllä minun mielestä pikkuhiljaa aikasa eläny. Pidetty teipillä ja kolvilla elossa, mutta suosittelen ostamaa tilalle uuen. Akku on myös 4 vuotta vanaha, eli ei ennää mikkää puurtaja Puljujärvi. Toimii kuiteki 2-3 tuntia lattaamatta. Ja näähä molemmat on huomioitu hinnassa ni saatte sitte ostaa tilalle uuet, jos siltä tuntuu.
Puolitoista vuotta sitte kursori hieman temppuili, mutta tämänhä minä sain pohojosen miehenä korjattua itte. Linkki kysseisee ongelmaan tässä: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=50&t=216470
Tarkemmat speksit:
Prosessori: 2,4 GHz
Muistaa: 4 Gt 1333 MHz:n DDR3
Graffaa: Intelin HD Graphics 3000 384MB
Ohojelmisto: Mac OS X Lion 10.7.5
Eli kuha annat mulle rahhaa nii palijo, että minä saan tyytyväisen miele, ni saat sitte vastalahajaksi toimivan läppärin, laturin ja myöski tyytyväisen mielen.
Mieluite yhteydenotto puhelimitse, mutta saatte kai te viestiäki laittaa tai tulla ihimettelemää asiaa kahavikupposen ääressä (kuha tuo omat maiot). Kontaktoijja saa 24/7 ja minähä vastaa kuha huomaa.
Lissää kuvia täältä: https://drive.google.com/file/d/0B5KuCH ... sp=sharing
Joona / 0440330475
#saaostaamutteioopakkohei #kuhavitsit
MYYTY: MacBook Pro 13" (late 2011)
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY: MacBook Pro 13" (late 2011)
Viesti Kirjoittaja Joona_03 »
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Joona_03, 3.1.2016 klo 18.06. Yhteensä muokattu 11 kertaa.
-
Re: M: MacBook Pro 13" (late 2011)
Viesti Kirjoittaja ChromeS »
Tämä myyjä varaili mulle koneen (330€) hintaan. Nyt siitä on joku kuulema tarjonnut 350€.
Ottaisin varauksella tämän myyjän ja tulevaisuudessa vältän kauppoja kyseisen myyjän kanssa.
Ottaisin varauksella tämän myyjän ja tulevaisuudessa vältän kauppoja kyseisen myyjän kanssa.
Macbook Air 13 m1, iPhone 13 Pro Max 128, iPhone 12 Mini 128
-
Re: MYYTY: MacBook Pro 13" (late 2011)
Hei ChromeS,
Kuten huomaat, kyseessä myyntitapa 3. Tarjosit 330€ (315 + postit) ja kerroin, että kuuntelen tarjouksia kello 18.00 asti ja korkein tarjous voittaa. Hintaa päivitin tarjouksien mukaan reaaliajassa ja selkeästi luki, että otetaan vastaan kello 18.00 asti. Eli selkeästi kaikki ollut esillä ja avoimin kortein pelattu. Pahoittelut, että tämä meni ohi sinulta. Mielestäni olen toiminut oikein, mutta ymmärrän kyllä harmituksen.
Liitteenä vielä kuva käydystä keskustelusta. Harmittaa vain, että yrität sabotoida menetyksesi takia muiden mainetta.
Muut voivat vielä kommentoida menikö oikein tai päätellä ketjusta itse.
Terveisin,
Joona Karjula
Kuten huomaat, kyseessä myyntitapa 3. Tarjosit 330€ (315 + postit) ja kerroin, että kuuntelen tarjouksia kello 18.00 asti ja korkein tarjous voittaa. Hintaa päivitin tarjouksien mukaan reaaliajassa ja selkeästi luki, että otetaan vastaan kello 18.00 asti. Eli selkeästi kaikki ollut esillä ja avoimin kortein pelattu. Pahoittelut, että tämä meni ohi sinulta. Mielestäni olen toiminut oikein, mutta ymmärrän kyllä harmituksen.
Liitteenä vielä kuva käydystä keskustelusta. Harmittaa vain, että yrität sabotoida menetyksesi takia muiden mainetta.
Muut voivat vielä kommentoida menikö oikein tai päätellä ketjusta itse.
Terveisin,
Joona Karjula
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Joona_03, 3.1.2016 klo 18.20. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja ChromeS »
"Ok, varaan tuon sulle on vissiin virhe sittenJoona_03 kirjoitti:Hei ChromeS,
Liitteenä vielä kuva käydystä keskustelusta. Harmittaa vain, että yrität sabotoida menetyksesi takia muiden kauppoja.
Muut voivat vielä kommentoida menikö oikein?
Terveisin,
Joona Karjula

Macbook Air 13 m1, iPhone 13 Pro Max 128, iPhone 12 Mini 128
-
Pahoittelut väärinkäsityksestä. Tuolla tarkotin, että varraan sen sulle hintaan 315€, eli sillä tai sitä alemmalla hinnalla en muille sitä myy. Kuten sanottu, kortit ollu kuitenkin avoimet ja pelisäännöt selkeästi kerrottu.ChromeS kirjoitti:"Ok, varaan tuon sulle on vissiin virhe sittenJoona_03 kirjoitti:Hei ChromeS,
Liitteenä vielä kuva käydystä keskustelusta. Harmittaa vain, että yrität sabotoida menetyksesi takia muiden kauppoja.
Muut voivat vielä kommentoida menikö oikein?
Terveisin,
Joona Karjula"
Terveisin,
Joona
Viimeksi muokannut Joona_03, 3.1.2016 klo 18.38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka