Kauppatapa: Tarjouksia otetaan vastaan
Hintatoive: 1200e
Tuote: Macbook Pro 15” Mid 2012 2.6gHz Intel Core i7
Keskusmuisti: 16Gt
Kovalevy(t): 256SSD, 500HDD (yht. 2x)
Käyttöjärjestelmä: El Capitan
Sarjanumero: C02HJ5TJDV35
Maksutapa: Käteinen, tilille
Toimitustapa: ostaja noutaa, posti
Olen myymässä tehokkaan, itselläni musiikinteko-käytössä muutaman kuukauden olleen Macbookini. Ostin sen muutama kuukausi sitten, jolloin se löytyi Huuto.netistä hintaan 1200e. Edellinen omistaja ei tarvinnut näin tehokasta konetta: itse olen vielä tämän omistaessani vaihtanut SSD-levyn suurempaan.
Edellinen omistaja otti koneesta CD/DVD-aseman pois ja asetti tilalle toisen kovalevyn - samalla akku myös vaihdettiin (2014/02/26). Kone on ollut minulla ainoastaan alkusyksystä asti - joudun kuitenkin luopumaan siitä, sillä oma käyttöni vaatii tällä hetkellä pöytäkonetta. Pitäisin sen kuitenkin, jos vain rahat riittäisivät!
Kysykää ilman muuta, jos vain mieleenne tulee jotain - koitan käydä vastailemassa täällä aina kun kerkeän. Kone on ulkoisesti todella hyvässä kunnossa: mitään normaalikäyttöä vakavampaa naarmua tai kolhua ei koneesta löydy lainkaan. Mukaan tulee laturi sekä kaksi hyväkuntoista laukkua, sekä käytin koneen sen saatuani Apple-huollon hardware-testissä, minkä se läpäisi moitteetta.