Eli myynnissä varaosiksi kahvia sisäänsä saanut Macbook pro. Olen yrittänyt konetta elvytellä, mutta parhaimmillaankin koneen on saanut juuri ja juuri käynnistymään ja käyttiksen asennettua. Koneen käynnistyessä toimii hitaasti ja sammuu satunnaisesti myös, eli ei ole miellyttävä todellakaan käyttää.
Nyt tämä on lojunut vain odottamassa varaosia hyllyn pohjalla ja aika paljon ruuvejakin koneesta on otettu parempaan käyttöön. Koneesta myös poistettu osia omaan käyttöön Koneesta puuttuu ainakin optinen asema, kovalevy ja näppiksestä pari nappia.
Totesin koneesta toimiviksi osiksi ainakin: bluetooth, wifi, kaiuttimet, mikrofoni, näyttö.
Akku on suhteellisen kuollut. Toimii vielä, mutta pitää virtaa todella vähän aikaa, otettu aikanaan toisesta raadosta käyttöön.
Näppis ei toimi ainakaan tällä koneella tosin voi johtua siitäkin että, emo on soosia. Virtanappi tuntuisi pelaavan. Ulkoisella näppiksellä ja hiirellä oon konetta käyttänyt sen verran mitä pystynyt.
Hinta: HUUTOKAUPPA
Tuote: Macbook Pro mid-2012 13 intel i5 2.5ghz
Keskusmuisti: 4gb (ainakin boottaa näillä, kammat kuuluvat kauppaan)
Kovalevy(t): Ei ole
Ei sisällä laturia
Maksutapa: tilille, käteinen
Toimitustapa: mielellään nouto Oulun Tuirasta, posti
Toimivaksi tätä tuskin enää saa emolevyä uusimatta, mutta osaavalle varaosiksi. Myyn, koska itse olen värkkäiltäväni värkkäillyt tällä