Tiedot kopioitu “Tietoja tästä macista” -infosta, itse en ole “kannen alle” koskaan kurkistellut:
Suoritin 3,2 GHz Neliytiminen Intel Core i5
Muisti 16 Gt 1600 MHz DDR3
Näytönohjain NVIDIA GeForse GT 755M, 1 Gt
Kiintolevy 1 Tt SATA.
Asennettuna Catalina. Uudella asennuksella sen verran aukaistu että testasin toimivan ok.
Itse kone on oikein hyvässä kunnossa, pieni kauneusvirhe löytyy yläoikealta näytön takapuolelta, missä 2 kpl noin puolen sentin mittaista ja millin levyistä maalinaarmua. Kone on ollut erittäin siistissä sisäkäytössä musiikki- ja kuvankäsittelyohjelmia pyörittämässä.
Koneen toiminnassa ei ole koskaan ollut minulla mitään moitteita. Itse olen aina pyörittänyt tällä käyttöjärjestelmää ulkoiselta SSD-levyltä USB:n kautta, wink wink, toimii aika paljon sisäistä kiintolevyä sähäkämmin.
Mukana tulee alkuperäinen näppis ja hiiri. Näppis on toimiva eikä mitään selkää vikaa, mutta näppistuntuma ei ole enää ihan fresh. Hiiressä puolestaan on satunnaista toimimisongelmaa joka taitaa lähinnä johtua siitä että patterit ei pysy kannen alla paikallaan kunnolla, olen itse pitänyt kartonkia patterin ja luukun välissä. Mutta suosittelen siis vähintään että käytät jotain muuta hiirtä.

Olen tietääkseni toinen omistaja, ostin yksityisomistajalta Hopeista omenaa pitkin aikanaan. Minulla kone on ollut noin vuodesta 2017. Kuittia en löytänyt, vaikka saattaa se jostain vielä ilmestyä kun etsin.
Kaupat sovin mieluiten noutona, jolloin ostaja voi halutessaan todeta koneen toimivaksi. Minulla ei valitettavasti ole enää alkuperäistä laatikkoa. Jos tarvitaan muita toimitustapoja niin harkitaan niitä sitten tarkemmin.