Myynnissä Adoben taitto-ohjelma InDesign 1.0 (UK-versio) alkuperäisessä paketissa. Kaikki lippuset ja lappuset myös tallessa. Asennettu kerran, mutta jäänyt käyttämättömäksi CreativeSuites pakettiin siirtymisen johdosta.
Päivitettävissä InDesign CS -versioon päivityshintaan. (päivityksellä on mahdollisuus käsittääkseni vaihtaa myös kieliversio)
Ohjelman myy yritys, mutta hinta ei sisällä alvia (ostettu aikanaan alvittomana).
Sijainti Hämeenlinnassa, tarvittaessa postitus, ostaja maksaa postikulut 6,80 eur
HINTAPYYNTÖ: 100 eur / Tarjous
Tarvittaessa kyselyt, tarjoukset yms voi lähettää myös sähköpostilla tiilof (a) mbnet.fi
MYYTY!
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Re: ADOBE INDESIGN 1.0 (UK)
Viesti Kirjoittaja webbuli »
Tarjotakin saa, mikäli hintapyyntö ei miellytä...
mrrrr... hrrr....
-
Re: ADOBE INDESIGN 1.0 (UK) / TARJOA
Edelleen myynnissä. Nyt tarjoamaan!
mrrrr... hrrr....
-
Viesti Kirjoittaja esko-olavi »
Tarjoan 40 euroa + alv + postimaksu.
okontio@hotmail.com
okontio@hotmail.com
-
Viesti Kirjoittaja rambo »
Asiahan ei minulle kuulu kun en ole ostamassa ko tuotetta, mutta kun jos alv velvollinen yritys myy tuotteen esim. lisenssin siinä on aina alv mukana. Sillä ei ole merkitystä onko tuotteen ostanut alvin kanssa vai ei. Jos vaikka ostat yksityishlöltä tuotteen jossa ei alv ja sitten myyt tuotteen niin siinä on alv mukana.
Jos siis laitat ohjeman myydyksi kirjanpitoon joudut siitä veron maksamaan.
Näin ainakin minulle on opetettu.
-
Viesti Kirjoittaja esko-olavi »
Kiitos tiedosta. En oikein tiedä alv lakeja. Tarjoukseni sitten on 40 euroa + postimaksut.
okontio@hotmail.com
okontio@hotmail.com
-
Missä sinulle on noin opetettu? Minulle on opetettu asia niin, että jos myy Suomesta käytettynä ja alvittomana ostetun tavaran tai lisenssin, jonka on myös ostanut siten, että se ei ole sisältänyt alvia (ostettu esim yksityishenkilöltä), kuuluu tällainen tavara marginaaliverotuksen piiriin, ei sitä edes saa myydä alvillisena.rambo kirjoitti:Asiahan ei minulle kuulu kun en ole ostamassa ko tuotetta, mutta kun jos alv velvollinen yritys myy tuotteen esim. lisenssin siinä on aina alv mukana. Sillä ei ole merkitystä onko tuotteen ostanut alvin kanssa vai ei. Jos vaikka ostat yksityishlöltä tuotteen jossa ei alv ja sitten myyt tuotteen niin siinä on alv mukana.
Jos taas ostan tuotteen alv-velvollisena yrityksenä muusta eu maasta tai maailmalta ja myyn sen eteenpäin, silloin minun tulee lisätä Suomen alv kaupan loppuhintaan.
Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä!
Selvennetään vielä hiukan, että ei suotta aiheuteta päänvaivaa heille, jotka eivät kuulu arvonlisäveron piiriin:
Jos minkä tahansa tuotteen ostaja on itse arvonlisävelvollinen, arvonlisäveron olemassaolo kauppahinnassa vaikuttaa siihen, että saako ostaja vähentää arvonlisäveron omassa verotuksessaan.
Jos ostaja taas on yksityishenkilö tai ei muuten ole arvonlisäverovelvollinen, ei hänen tarvitse välittää siitä, kuuluuko kauppahintaan alvia vai ei, sillä myyjä on tästä asiasta tilivelvollinen verottajalle, ei ostaja.
mrrrr... hrrr....
-
Hiukan on alakanttiin tuo tarjous, joten odottelen vielä, tulisiko parempia...esko-olavi kirjoitti:Kiitos tiedosta. En oikein tiedä alv lakeja. Tarjoukseni sitten on 40 euroa + postimaksut.
okontio@hotmail.com
mrrrr... hrrr....
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ihan älytön hinta [:O] tuo plus CS2 päivitys yhteensä kolmesataa, Uus CS2 on mitä... tonnin paikkeilla [:S] Mun käsittääkseni tota 1,0 ei taida tarvita edes asentaa jos tuon CS2:n päivityksen hankkii.
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Juuri siksi tuo 40 eur onkin hiukan alakanttiin... Eikä tee myöskään mieli lähteä enempää polkemaan hintoja, koska yleensä tätä softaa myydään 150-250 eur paikkeilla.Jamac kirjoitti:Ihan älytön hinta [:O] tuo plus CS2 päivitys yhteensä kolmesataa, Uus CS2 on mitä... tonnin paikkeilla [:S] Mun käsittääkseni tota 1,0 ei taida tarvita edes asentaa jos tuon CS2:n päivityksen hankkii.
Minusta sekään ei ole kohtuuton hinta, koska silloinkin saa uusimman vesion yhteishintaan 400-550 eurolla, joka on vieläkin jopa alle puolet uutena ostetun täysversion hinnasta [:O]
Olen itsekin maksanut enemmän, kuin tuo hintapyyntöni on, mutta ajattelin, että josko jollakulla olisi oikeasti tarvetta, niiin voisin myydä edullisesti pois pölyyntymästä.
mrrrr... hrrr....
10 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka