Myydään iPod nappikuulokkeet
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
Myydään iPod nappikuulokkeet
Viesti Kirjoittaja Xipe Totec »
Ostin neljän gigan nanon ja siihen Kossin Porta Prot kuulokkeksi. Myyn pois nanon mukana tulleet napit. Nappien sointia koitettu kerran korvissa eli ne ovat siis periaatteessa uudet. Hintaa en osaa samoa. Tarjotkaa jotain. Lähetän postilla tai napit voi noutaa Tampereen keskustasta.
- Xipe T
-
-
-
Viesti Kirjoittaja windowlicker »
Muistetaanpa nyt, että ipod on kannettava laite ja yleensä sitä musiikkia sillä kuunnellaan, kun ollaan liikkeellä. Näin ollen sen kumppaniksi ei välttämättä kannata hankkia 300e hifikuulokkeita, vaan kevyemmälläkin ratkaisulla päästään erittäin tyydyttävään tulokseen. Kyllä PortaProt kevyistä kuulokkeista ovat sitä parempaa kastia.JAK kirjoitti:Maksaako joku oikeasti noista roskakori kuulokkeista? Itse lahjoitin pois ja vielä kehoitin harkitsemaan vakavasti, että älä hyvä mies noita korviisi pistä. No jaa, eipä tuo Koss paljon parempi ole jos haluaa kuulla muutakin kuin bassoa.
Silti olen samaa mieltä siitä, että applen napit ovat aika kamalat – joskin nekin ovat halpisnapeiksi hyvät.
-
Viesti Kirjoittaja vike »
Itsellä kotona käytössä signaturen luurit ja yleensä muualla mukana applen napit, mitä oon verranut mitä kavereilla on mp3:ten jatkeena niin noi valkoset hakkaa newindowlicker kirjoitti:Muistetaanpa nyt, että ipod on kannettava laite ja yleensä sitä musiikkia sillä kuunnellaan, kun ollaan liikkeellä. Näin ollen sen kumppaniksi ei välttämättä kannata hankkia 300e hifikuulokkeita, vaan kevyemmälläkin ratkaisulla päästään erittäin tyydyttävään tulokseen. Kyllä PortaProt kevyistä kuulokkeista ovat sitä parempaa kastia.JAK kirjoitti:Maksaako joku oikeasti noista roskakori kuulokkeista? Itse lahjoitin pois ja vielä kehoitin harkitsemaan vakavasti, että älä hyvä mies noita korviisi pistä. No jaa, eipä tuo Koss paljon parempi ole jos haluaa kuulla muutakin kuin bassoa.
Silti olen samaa mieltä siitä, että applen napit ovat aika kamalat – joskin nekin ovat halpisnapeiksi hyvät.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
macbook, iPod nano, sennheiser hd 600 ja pc
-
Joo...
Viesti Kirjoittaja Epeli »
Mulla varmaan on sit päässä vikaa kun nuo applen kapulat sopii mun korviin tosi hyvin, ja ei aiheta korvakäytävän kipeytymistä , toisin kuin monet muut merkit.
Ja kaikkien kauhistukseksi ,nää tulee Nokian N70:sen kaveriksi sen adapterin kanssa!!!!
Olen tyytyväinen kauppoihin, jopa maksoin ne ennen toimitusta.
Iloista syksyä kaikille , ei NIIN kultakorva PORISTA
Ja kaikkien kauhistukseksi ,nää tulee Nokian N70:sen kaveriksi sen adapterin kanssa!!!!
Olen tyytyväinen kauppoihin, jopa maksoin ne ennen toimitusta.
Iloista syksyä kaikille , ei NIIN kultakorva PORISTA
-
-
-
-
Re: Joo...
Viesti Kirjoittaja wanders »
...eikös me kaikki makseta kaupat ennen toimitusta, jos ei käydä paikan päältä hakemassa...Epeli kirjoitti: Olen tyytyväinen kauppoihin, jopa maksoin ne ennen toimitusta.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
---
12 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka