Etsiskellään uutta kotia huhtikuussa 2006 ostetulle Macbook Prolle. Kone matkustellut koko elemänsä ajan Tucanon second skinissä, joten sen kunto on erittäin hyvä. Kone on palvellut moitteettomasti, mutta joudun myymään koneen FW800 ja isomman kovalevyn tarpeessa. Koneen speksit ovat:
* Prosessori: 1.83GHz Intel Core Duo
* RAM muisti: 1,5GB PC2-5300 DDR2 SDRAM
* Väylänopeus: 667MHz
* Näytönohjain: ATI Mobility Radeon X1600, 128MB
* Näyttömuisti: 128MB
* Kovalevy: 80 GB 5400 rpm ATA/100
* Optinen asema: 4x SuperDrive
* Näyttö: 15.4" (38 cm) 24-bit 1440 x 900
* Koko: 259 x 357 x 25.9 mm
* Paino: 2.54 kg
* Boot ROMin versio: MBP11.0055.B08
* SMC-versio: 1.2f10
* Bluetooth
Koneeseen vaihdettu akku Applen akkuvaihtorumbassa heinäkuun paikkeilla. Sen jälkeen akkua on calibroitu muutama kerta ja tämän hetkinen akun kapasiteetti on 93% Coconut battery mukaan.
Koneeseen on myös vaihdettu pariin kertaan emolevy kun Applen hardware testi löysi jotain virheitä. Kone on kuitenkin toiminut moitteettomasti koko ajan.
Koneessa on Apple Carea jäljellä vielä 2 vuotta ja neljä kuukautta.
Kaikki alkuperäiset ohjeet ja asennuslevyt ovat tallella. Myös DVI-VGA liitin on mukana. Kone toimitetaan sen alkuperäisessä myyntipakkauksessa.
Mukaan pakettiin tulee myös Microsoft Officen yksi virallinen lisenssikoodi.
Koneeseen on lisätty Kingstonin 1GB muisti ja tämän kanssa hinta on 1950€. Ilman 1GB palikkaa hinta on 1900€. Myös mahdollisia tarjouksia otetaan vastaan. Ostaja maksaa mahdolliset postikulut. Maksun voi hoitaa tilisiirrolla.
Konetta voi tulla katsastelemaan Turun seudulla.
Osta tästä itsellesi mainio joululahja!![:D]
Yhteystiedot
Email: pe.rosenberg(a)gmail.com
Puhelin: 0405166759
M:Macbook Pro 15,4”, 1.83Ghz, 1,5GB, 80GB
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
M:Macbook Pro 15,4”, 1.83Ghz, 1,5GB, 80GB
Viesti Kirjoittaja prosenberg »
-
Ihme hintoja
Viesti Kirjoittaja velijussi »
Menihän tuo toki jo huuto.nettiin, mutta ihan perusasetelmana mielestäni on melko ihmeellistä, että koneesta joka on nikotellut emolevyn vaihtoa myöten kaksi kertaa pyydetään 93% uuden hinnasta, ottaen huomioon, että uudessa on nopeampi prosessori, suurempi kovalevy, täysi takuu ja myös se 800 firewire jota itse olet hakemassa.
Ehkä olen kykenemätön näkemään tämän mac-maailman ilmeellisyyksiä kun itselläni on macci vasta vähän aikaa ollut, mutta ei aukene minulle, ei oikein mitenkään.
Älä turhaan vedä hernettä nenään, et ole ollenkaan ainoa jolla hintapyynnöt ovat tätä luokkaa, kunhan nyt vain sattui olemaan hetki aikaa ihmetellä. Ihan aidosti myös mielelläni kuulisin vastauksen siihen mikä on vienyt markkinat tähän tilaan.
Ehkä olen kykenemätön näkemään tämän mac-maailman ilmeellisyyksiä kun itselläni on macci vasta vähän aikaa ollut, mutta ei aukene minulle, ei oikein mitenkään.
Älä turhaan vedä hernettä nenään, et ole ollenkaan ainoa jolla hintapyynnöt ovat tätä luokkaa, kunhan nyt vain sattui olemaan hetki aikaa ihmetellä. Ihan aidosti myös mielelläni kuulisin vastauksen siihen mikä on vienyt markkinat tähän tilaan.
-
Viesti Kirjoittaja MVi »
Muisti, Applecare ja MS Office nostavat hintaa jonkun satasen. Onko pyynti liian korkea, en ota kantaa.
Hopeinen Omena -tuotteet: http://hopeinenomena.net/shop
-
-
Viesti Kirjoittaja prosenberg »
Kiitos palautteesta.
Tosiaan, itsekin aika lailla vähän mac maailmaa nähneenä lähdin tuota hintaa ynnäämään. Hinta perustuu hyvin pitkälti siihen, mitä olen monen moisista foorumeista lueskellut. Markkinatilanteeseen en ota sen enempää kantaa.
Emolevyn nikottelusta sen verran, että jossain foorumeista tarttui silmiini että Applen hardware testi on hyvä ajaa läpi. Sen enempää asiasta ymmärtämättä suoritin testin ja löysin yhden ainuan vian. Tästä ei Applen puhelintuellakaan ollut antaa mitään infoa, joten he uusivat emolevyni. Koneessa ei siis ole ollut mitään sellaista fyysistä tai softallista vikaa, minkä itse olisin huomannut.
Uskoisin tuon Apple Caren auttavan ostopäätöstä aika lailla jos koneessa tosissaan tarvitaan jotain remppaa. Itselläni kone ollut työkäytössä huhtikuusta lähtien lähes päivittäin enkä ole törmännyt minkään näköisiin ongelmiin Mac OSX puolella, saatika Bootcampin kanssa Windows XP puolella.
Ja niinkuin ilmoituksessani sanoin, myös tarjouksia otetaan vastaan. Nyt vaan ne täytyy jättää valitettavasti huuto.netin puolelle kun hätähousuna menin sen sinne tyrkkämään.
Tämmössii terveissii Turuust:-)
Tosiaan, itsekin aika lailla vähän mac maailmaa nähneenä lähdin tuota hintaa ynnäämään. Hinta perustuu hyvin pitkälti siihen, mitä olen monen moisista foorumeista lueskellut. Markkinatilanteeseen en ota sen enempää kantaa.
Emolevyn nikottelusta sen verran, että jossain foorumeista tarttui silmiini että Applen hardware testi on hyvä ajaa läpi. Sen enempää asiasta ymmärtämättä suoritin testin ja löysin yhden ainuan vian. Tästä ei Applen puhelintuellakaan ollut antaa mitään infoa, joten he uusivat emolevyni. Koneessa ei siis ole ollut mitään sellaista fyysistä tai softallista vikaa, minkä itse olisin huomannut.
Uskoisin tuon Apple Caren auttavan ostopäätöstä aika lailla jos koneessa tosissaan tarvitaan jotain remppaa. Itselläni kone ollut työkäytössä huhtikuusta lähtien lähes päivittäin enkä ole törmännyt minkään näköisiin ongelmiin Mac OSX puolella, saatika Bootcampin kanssa Windows XP puolella.
Ja niinkuin ilmoituksessani sanoin, myös tarjouksia otetaan vastaan. Nyt vaan ne täytyy jättää valitettavasti huuto.netin puolelle kun hätähousuna menin sen sinne tyrkkämään.
Tämmössii terveissii Turuust:-)
6 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka