Myydään kuvan mukainen alle kuukauden ikäinen kokoonpano. Ostettu Verkkokauppa.comista ja koneelle on 12kk takuu.
Tuote sijaitsee Vantaalla. Voin kuljettaa pk-seudulla.
Hinta tämän viikon 1300€
mailia saa lähettää techtonig ät gmail piste com.
Takkiin tulee, mutta harvoinpa niistä virheistä voitolle jää.
Viimeksi muokannut Roc, 14.5.2007 klo 22.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei ole mäkit mua varten. Olen liian tottunut käyttämään winukkaa.
Mikset sitten laita siihen Winukkaa...? Tossa on meinaan hiukan parempi Core 2 Duo kuin monissa samanhintaisissa PC-läppäreissä — enemmän tikitystä ja puolta isompi välimuisti.
Niin ja kyllähän OS X:iinkin voi virustorjunnan laittaa ja jonkinlainen vakoojien torjujakin Macille löytyy. Ei niitä tarvita, mutta tuntuis ehkä kotosammalta...
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Tossa on meinaan hiukan parempi Core 2 Duo kuin monissa samanhintaisissa PC-läppäreissä — enemmän tikitystä ja puolta isompi välimuisti.
Onkohan Repe noin? Ainakin tuohon hintaluokkaan saa jos jonkinlaista härpäkettä puucee-luokkaan (muistikortinlukijaa, superhyperpapermulti-optista asemaa) Ei sillä että itse valitsisin pc-raudan mutta tuntuisi että sillä puolen aitaa saa rahalle enemmän vastinetta lisävarustelistalle. Eri asia on sitten miten toimivia ratkaisuja ne ovat ja onhan akkukesto & laitteisto-&sovellusintegraatio ihan eri maata omenalla.
Tossa on meinaan hiukan parempi Core 2 Duo kuin monissa samanhintaisissa PC-läppäreissä — enemmän tikitystä ja puolta isompi välimuisti.
Onkohan Repe noin? Ainakin tuohon hintaluokkaan saa jos jonkinlaista härpäkettä puucee-luokkaan (muistikortinlukijaa, superhyperpapermulti-optista asemaa) Ei sillä että itse valitsisin pc-raudan mutta tuntuisi että sillä puolen aitaa saa rahalle enemmän vastinetta lisävarustelistalle. Eri asia on sitten miten toimivia ratkaisuja ne ovat ja onhan akkukesto & laitteisto-&sovellusintegraatio ihan eri maata omenalla.
Tässä hintaseurannan lista kannettavista, jossa core 2 duo t7200. Ei löydy alle tonnin läppäreistä sentään vielä. Mun mielestä macbookit oli kyllä tosi pitkään ainoita alle 1500 euron koneita joista löytyi noita parempia core 2 duo -prossuja. Ei vieläkään mielestäni voi sanoa että macit olis mitenkään erikoisen kalliita.