Myyn 11/2006 ostetun valkoisen MacBookin:
2.0 GHz Intel Core 2 Duo
1 GB 667 DDR2 SDRAM 2x512
Kovalevy 80 GB Serial ATA 5400 rpm
Superdrive 6x
mukana:
mini-DVI to video -adapteri
mini-DVI to DVI -adapteri
kaikki alkuperäiset ohjeet, cd:t ym, + apple storen kuitti
Kone on siistikuntoinen, takuuta jäljellä reilu kuukausi.
Hp. 900 e, tarjouksenkin voit jättää ketjussa, privalla tai spostiin:
lorelai(at)mbnet.fi
Toimitan koneen Turun seudulle, mahdollisesti myös Turun ja Porin välille, muuten ostaja maksaa postikulut, noutokin tietysti käy. Ennen kauppoja rahat tilille. (EDIT: tai muu luotettava maksutapa)
EDIT: Kuva:
http://koti.mbnet.fi/lorelai/macbook.JPG
MYYTY!
Myyty: MacBook 2.0 GHz Core2Duo, 1 GB, 80 GB, superdrive
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Myyty: MacBook 2.0 GHz Core2Duo, 1 GB, 80 GB, superdrive
Viesti Kirjoittaja Smith »
Viimeksi muokannut Smith, 15.10.2007 klo 23.22. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
-
Re: M: MacBook 2.0 GHz Core2Duo, 1 GB, 80 GB, superdrive
Viesti Kirjoittaja barcoder »
Aika erikoinen vaatimus. Onks toi tulkittava niin että rahat on oltava sun tilillä ennen kuin koneen sais tulla hakemaan?Smith kirjoitti:Ennen kauppoja rahat tilille.
www.grano.fi - Dodendo 2010: Suunnittele, toteuta ja julkaise, 2012: InDesign CC-julkaisun tekijälle, 2015: Photoshop CC 2017-opas
http://www.docendo.fi/?p=company&sp=writer&wrid=199
http://www.docendo.fi/?p=company&sp=writer&wrid=199
-
Onko? Itse olen ymmärtänyt, että on aika tavallista, että yksityisten henkilöiden välisessä kaupassa tuote maksetaan ennen kuin se esim. postitetaan ostajalle. Jos keksit minulle yhtä turvallisen, mutta ostajaystävällisemmän tavan, niin kyllähän se käy.barcoder kirjoitti:Aika erikoinen vaatimus. Onks toi tulkittava niin että rahat on oltava sun tilillä ennen kuin koneen sais tulla hakemaan?Smith kirjoitti:Ennen kauppoja rahat tilille.
Lähinnä tarkoitus on välttää käteiskauppaa, mutta jos haluat maksaa käteisellä, tehdään kauppa jossain sellaisessa paikassa, jossa voidaan tarkistaa setelien aitous. Ainakin Turun seudulla on viime aikoina ollut paljon juttua väärennetyistä seteleistä, joten mielestäni tämä ei ole turhaa varovaisuutta.
-
Viesti Kirjoittaja Infant »
On tuo hieman kummallinen vaatimus, kuitenkin jos ostaja tulee katsomaan ja viime kädessä toteamaan tyytyväisyytensä ja ostohalukkuutensa. Varovaisuus ei ole pahasta, täälläkään, jos huutaja on esim. aivan tuore rekisteröityjä. Samaa tietysti voi sanoa myyjästä, no offence.Smith kirjoitti:Onko? Itse olen ymmärtänyt, että on aika tavallista, että yksityisten henkilöiden välisessä kaupassa tuote maksetaan ennen kuin se esim. postitetaan ostajalle. Jos keksit minulle yhtä turvallisen, mutta ostajaystävällisemmän tavan, niin kyllähän se käy.barcoder kirjoitti:Aika erikoinen vaatimus. Onks toi tulkittava niin että rahat on oltava sun tilillä ennen kuin koneen sais tulla hakemaan?Smith kirjoitti:Ennen kauppoja rahat tilille.
Lähinnä tarkoitus on välttää käteiskauppaa, mutta jos haluat maksaa käteisellä, tehdään kauppa jossain sellaisessa paikassa, jossa voidaan tarkistaa setelien aitous. Ainakin Turun seudulla on viime aikoina ollut paljon juttua väärennetyistä seteleistä, joten mielestäni tämä ei ole turhaa varovaisuutta.
Näkisin että riittävä turvallisuuden tae on molemmin puolin kasvokkain kohtaamisen lisäksi yhteystietojen vaihtaminen ja aitouden tarkistaminen. Tuskin siinä toinen väärää rahaa kouraan työntää ja automaatillakäynninhän voi pyytää sitten ennen maksamista. Eiköhän siinä ole taetta aitoudesta. En välttämättä lähtisi pyytämään/antamaan esim. valokopiota ajokortista, kun ei kuitenkaan autokaupoista ole kyse..
Itsekin saatan olla tästä kiinnostunut, katsoin jo eilen vähän sillä silmällä. Otan yhteyttä sikäli mikäli ja neuvottelen maksu/toimitusehdoista.
p.s. kuvat olis kivoi
plop
-
Viesti Kirjoittaja uuvatti »
olettekos ihmiset kuulleet nettipankista?
EDIT: viimeisimmän omenan maksoin paikan päällä solotunnareilla myyjän valvovan silmäin alla. Luulisi kelpaavan kaikille tuollainen järjestely.
EDIT: viimeisimmän omenan maksoin paikan päällä solotunnareilla myyjän valvovan silmäin alla. Luulisi kelpaavan kaikille tuollainen järjestely.
Viimeksi muokannut uuvatti, 3.10.2007 klo 10.34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-emmäosaasanoamitään-
-
Mielestäni nettipankki kuuluu tuohon "rahat tilille ennen kauppaa..." -kategoriaan.uuvatti kirjoitti:olettekos ihmiset kuulleet nettipankista?
Nyt menee viestit jo ihan offtopiciksi, varmasti löydämme sopivat maksutavat ja ehdot, kunhan pääsemme ostajan kanssa yhteisymmärrykseen hinnasta.
Laitan kuvia illalla...
-
-
Viesti Kirjoittaja Sleepperi »
Jos kaupat tapahtuvat huoneessa jossa on kattovalo, niin ei voi olla mikään ongelma katsoa ovatko setelit seteleitä vai laserprintterin tuotetta.
Vai väitätkö että nyt on liikkeellä jotain väärennöstä jossa on vesileima, turvanauha, väriämuuttava muste ja hologrammi? Noiden tarkistaminen ei vaadi mitään ammattitaitoa eikä kokemusta.
Itse olen tykännyt tehdä kaupat käteisellä, tarkistaa alkuperäisen kuitin jos olen ostaja, ostajalle pieni kauppakirja, nimet alle, homma selvä.
Postitse taitaa olla normitapa että maksu ensin ja tuote sitten. Itse olisin tosin ainakin pikkuisen niskakarvat pystyssä jos olisin ostamassa mitään niin isoa kuin tietokonetta.
Vai väitätkö että nyt on liikkeellä jotain väärennöstä jossa on vesileima, turvanauha, väriämuuttava muste ja hologrammi? Noiden tarkistaminen ei vaadi mitään ammattitaitoa eikä kokemusta.
Itse olen tykännyt tehdä kaupat käteisellä, tarkistaa alkuperäisen kuitin jos olen ostaja, ostajalle pieni kauppakirja, nimet alle, homma selvä.
Postitse taitaa olla normitapa että maksu ensin ja tuote sitten. Itse olisin tosin ainakin pikkuisen niskakarvat pystyssä jos olisin ostamassa mitään niin isoa kuin tietokonetta.
-
-
-
-
13 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka