1. Tarvitsen hyvää laskinta ohjelmointiin liittyen. Mistä saan macille laskukoneen, joka muuntaa hexat desimaaleiksi ja toisin päin? Mieluiten pitäisi osata hanskata myös trigonometriset funktiot (sinit ja cosinit) ja jotain muutakin. Nyt olen scilabilla nuo laskenut.
2. Olen tehnyt jonkun c-projektin. Sinne tuli sellainen document hakemisto (siis xcodeen). Onko sinne tarkoitus lisätä mitä vaan dokumentteja? Halauaisin laittaa jotain dokumentteja, jotka liittyvät tuohon mun kyseiseen projektiin. Saanko laittaa? Mulla on joku .m loppuinen tiedosto, joka ei todellakaan ole object-c tiedosto vaan matlabilla tehty. Tämän haluaisin laittaa tonne.
Joitakin kysymyksiä ohjelmointiin macillä ja xcodesta
Xcode, Mac OS X Server sekä muuta hauskaa ja hyödyllistä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Joitakin kysymyksiä ohjelmointiin macillä ja xcodesta
Viesti Kirjoittaja Hepo »
-
Re: Joitakin kysymyksiä ohjelmointiin macillä ja xcodesta
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Kyllä kai os x:n omakin kalkulaattori tuollaiset perustoimenpiteet hanskaa, valitsee vain näkymäksi scientific tmv. en nyt ole os x:n puolella, joten en voi tarkistaa. Kyllä sinne hakemistoon voi laittaa mitä vaan, xcode niitä ei varmaan kyllä huomio.Hepo kirjoitti:1. Tarvitsen hyvää laskinta ohjelmointiin liittyen. Mistä saan macille laskukoneen, joka muuntaa hexat desimaaleiksi ja toisin päin? Mieluiten pitäisi osata hanskata myös trigonometriset funktiot (sinit ja cosinit) ja jotain muutakin. Nyt olen scilabilla nuo laskenut.
2. Olen tehnyt jonkun c-projektin. Sinne tuli sellainen document hakemisto (siis xcodeen). Onko sinne tarkoitus lisätä mitä vaan dokumentteja? Halauaisin laittaa jotain dokumentteja, jotka liittyvät tuohon mun kyseiseen projektiin. Saanko laittaa? Mulla on joku .m loppuinen tiedosto, joka ei todellakaan ole object-c tiedosto vaan matlabilla tehty. Tämän haluaisin laittaa tonne.
/---
ap
Isomursu kertoo, että delfiinikaksikko oli emo ja poikanen.
http://gramdel.kapsi.fi/
http://gramdel.kapsi.fi/
-
Re: Joitakin kysymyksiä ohjelmointiin macillä ja xcodesta
Viesti Kirjoittaja Hepo »
No mistä se löytyy, kun en löydä muuta kuin dashboardissa olevangramdel kirjoitti:Kyllä kai os x:n omakin kalkulaattori tuollaiset perustoimenpiteet hanskaa, valitsee vain näkymäksi scientific tmv. en nyt ole os x:n puolella, joten en voi tarkistaa. Kyllä sinne hakemistoon voi laittaa mitä vaan, xcode niitä ei varmaan kyllä huomio.Hepo kirjoitti:1. Tarvitsen hyvää laskinta ohjelmointiin liittyen. Mistä saan macille laskukoneen, joka muuntaa hexat desimaaleiksi ja toisin päin? Mieluiten pitäisi osata hanskata myös trigonometriset funktiot (sinit ja cosinit) ja jotain muutakin. Nyt olen scilabilla nuo laskenut.
/---
ap
Taas tämmöinen avuton olo

-
-
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka