Tuo Word Scramble Challenge Edition by Zynga on ihan hauska (ja ilmainen)
Tuo voisi myös olla hieman tasapuolisempi kotimaisten kilpakumppanien kesken, kun puolia sanoista ei ole koskaan kuullutkaan, mitkä oikeiksi vastauksiksi hyväksytään
Mun nickname on iDominator. Lisätkää ihan vapaasti
Olis mukava päästä pelaamaan suomalaisten kanssa, kunhan Game Center vain suostuisi tunnistamaan mun Game Center pelit. Minulla on ainakin Flight Control, mutta Game Center ei suostu tunnistamaan sitä vaikka olen päivittänyt Flight Controllin ja käynnistänyt sen iPod touchillani monta kertaa, jotta Game Center tunnistaisi sen. Sama ongelma ilmaisen Farm Storyn kanssa, jonka latasin testatakseni, tunniskaako Game Center tätä peliä. Ei tunnistanut
Helppiä? iPod touchini on toista sukupolvea ja siinä on uusin iOS 4.1.
EDIT: Ongelma ratkaistu! Piti vain poistaa kaikki Game Center-pelit ja sitten asentaa ne uudelleen, niin Game Center tunnisti ne
Viimeksi muokannut Blaster-, 2.10.2010 klo 22.50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hmm, latasin tuon WordsWorthin, kun se jollain tämän paikan kavereista oli. Onko tuo community-play todellakin sellainen missä ei ole aikaa Kesti about pari tuntia yksi 8-kierroksen peli. Onneksi oli aikaa ja peli pyöri myös taustalla, niin ei tarvinnut heti ensimmäistä koitosta luovuttaa.
Mitään iOS:n vakio-ohjelmia ei saa poistettua (ainakaan ilman jailbreakia), helpoiten ne saa pois silmistä keräämällä ne kansioon jonka heittää jollekin harvemmin katsotulle sivulle kotivalikossa.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Ja jos kyse on esim. jonkun toisen henkilön pelaamisen rajoittamisesta tms. niin Parental Controls iTunesin asetuksista voi auttaa jossain määrin. Tosin eihän sillä pelkällä Game Centerillä mitään tee ilman tunnuksia. Mutta täysin pois näkyvistä ei kyllä taida saada virallisin keinoin.