- GTA3 sekä Vice City on tullut hangattua satoja tunteja
- Guild Wars, jota pelailtu tuhansia tunteja.. pitkälti yli 3k
- X360 ja PS3 tuli pelailtua paljon Fallout kolmosta
- PC:llä tällä hetkellä hangataan Fallout: New Vegasia.
Pelaaminen yleensäkin jäänyt nykyään todella vähälle. GW:n pelaaminen jäi jo monta monta vuotta sitten pois kuvioista, tällä hetkellä ei tule pelattua kuin luppoaikana ja koulussa luennoilla Angry Birdsiä ja pari-kolme tuntia viikossa New Vegasia. Wiikin on hankittu ja sillä on jokunen hyvä, lähinnä vanhat Snes-pelit kuten Donkey Kong Countryt
Apple MacBook Pro 16" 2019
Apple iPad Pro
Apple iPhone 14
Once you go mac, you never go back
GW:ssa on nykyään ihan mukavaa säätää kun on käytössä 7 heroa. Tulee sillon tällön tyhjättyä alueita. Mitään oikeasti uutta siihen ei olekaan lisätty moneen vuoteen.
Ensimmäinen peli mitä pelasin netissä oli medal of honor spearhead mp demo ja sen jälkeen moh breakthrough mp demo, olin ihan ekstaasissa kun pelasin noita ja vuosi oli kai 2003.
Paras peli on ehkä F.E.A.R combat jonka sai ilmaiseksi ladata tekijöiden sivuilta ja sitä tuli tahkottua kavereiden kanssa moninpelinä ihan hulluna, niin että näppis sai kyytiä jos tuli turpaan ja toisena tulee swat 4 joka oli yllättävän hyvä peli. Red alert on myös lähellä sydäntä, sitä tuli pelattua juniorina kiitettävästi.
Nyky peleistä parasta viihdettä antaa bfbc 2 ja cs sorsaa joskus nostalgian vuoksi
Portal 2. Pelasin sen tosin vasta läpi pleikkarilla, eli tietokoneella en kyseistä "tietokonepeliä" ole vielä kerennyt pelaamaan
Joka tapauksessa kyseisen pelin pelattavuus, ongelmanratkaisu, juoni sekä pelin idea ylipäänsä ovat mielestäni vertaansa vailla.
Kovinta koukkua ja unettomia öitä aiheuttivat back in the day Lands Of Lore(!!!!), Police Quest 1-4, King's Quest 3-6, Doom ja Tie Fighter. Tämän parempiin peleihin en ole vieläkään törmännyt, vaikka aikaa on livahtanutkin ohi jo jokunen hassu hetki.
Sanotaan ettei tyhmyydellä ole rajoja. On sillä: Kanada ja Meksiko.
Omalta osaltani ykköstilan vie Maniac Mansion I (alkuperäinen C64 -versio) - ja siitä sitten oikeastaan kaikki Lucasartsin seikkailupelit. PC:llä Sierran Larryt ja eri Quest-sarjan pelit ansaitsevat myös kunniamaininnan.
Metal Gear Solid 1.
Upea grafiikka, hieno äänimaailma, loistava pelattavuus, koskettavat dialogi, elämää suuremmat henkilöhahmot ja ennenkaikkea parhain juoni mitä olen koskaan seurannut.
Ajanhammas on hieman nakertanut peliä mutta Snake ei vähästä säikähdä.
Jos sitä lähtis taas Rexiä hakkaamaan.
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
Ei kyllä pysty sanomaan että mikään on tämän jälkeen tuntunut niin mullistavalta kuin tuohon peliin törmääminen Amiga-aikoina. Paitsi ehkä Battlefield 1942, joka tarjosi ensimmäisen kunnon nettipelikokemuksen.
Viimeksi muokannut kari.patila, 23.6.2011 klo 22.23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kain kirjoitti:Metal Gear Solid 1.
Upea grafiikka, hieno äänimaailma, loistava pelattavuus, koskettavat dialogi, elämää suuremmat henkilöhahmot ja ennenkaikkea parhain juoni mitä olen koskaan seurannut.
Ajanhammas on hieman nakertanut peliä mutta Snake ei vähästä säikähdä.
Jos sitä lähtis taas Rexiä hakkaamaan.
Olette hieno ihminen. Kai muutkin osat on pelattu?
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
Kaikkien subsimien äiti Dangerous Waters oli jäätävä peli aikoinaan, todella harmi ettei tuota saa macille. Ensimmäinen nettipeli BF 1942 oli myös mahtava kokemus. Nyt kiinnostaisi pelata ARMA 2, mutta peli pc:n kasaaminen ei ole enää vaihtoehto. Macilla tuo ei ilmeisestikään rullaa?
Macbook Air M3
iPhone 13 pro
Apple Watch Ultra 2
GTA Vice City, Wolfenstein Enemy Territory, Battlefield 1942 ja iPhonella Wolfenstein 3D.
Pitäisiköhän tuo puucee vetästä tulille ja pelata pitkästä aikaa battlefieldiä. 8)
Jos ihminen olisi tarkoitettu etenemään juoksemalla, ei evoluutio olisi kehittänyt meille liikkumista varten polttomoottorikäyttöisiä kulkimia, eikä fossiilisia polttoaineita. - Hatey http://sisainenaani.com
Final Fantasy 7 oli aivan loistava pleikalla, kuten Metal Gear sarja. Toisaalta tietokoneelle ei tule montaa mieleen. Ei juuri ole koskaan kovin kummoisia voinut pelata. Wow oli ihan mukava peli, mutta enpä oikein muuta osaa sanoa. Toisaalta se vaatii aikaa ja rahaa. Wii:lle taas löytyy paljonkin monia pelejä mitä tykkään pelata.
Viimeksi muokannut M.P.T, 13.8.2011 klo 0.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zuki kirjoitti:Nyt kiinnostaisi pelata ARMA 2, mutta peli pc:n kasaaminen ei ole enää vaihtoehto. Macilla tuo ei ilmeisestikään rullaa?
Bootcampilla kyllä, pararellssistä en osaa sanoa. Ainakin tuo OFP toimii pararellsin kautta täysin mutta ei jostain syystä löydä servuja joten joudun olemaan boot-tramp
"Jotkut haluavat vain käyttää tietokonetta, eikä olla jatkuvasti kernel tanassa"
M.P.T kirjoitti:Final Fantasy 7 oli aivan loistava pleikalla, kuten Metal Gear sarja. Toisaalta tietokoneelle ei tule montaa mieleen. Ei juuri ole koskaan kovin kummoisia voinut pelata. Wow oli ihan mukava peli, mutta enpä oikein muuta osaa sanoa. Toisaalta se vaatii aikaa ja rahaa. Wii:lle taas löytyy paljonkin monia pelejä mitä tykkään pelata.
Tuo FinalFantasy 7 oli kyllä niin loistava. Paras peli mitä olen pelannut.
Elikkä tänne voit laittaa ne pelit mitä itse pelaat mieluiten/ensimmäiseksi jos pelaat iLaitteille ja tietokoneilla, kaikki kelpaa! Itse meen aina KaW iLaitteella, suosittelen kaikille, ei ehkä niin hyvä pelattava mutta jos on tylsää niin kiva mennä jutustelemaan jos aiot kokeilla niin menkää klaaniin nimeltä The Guv'nor .. Siellä mun yksistä 'alteista'.
M.P.T kirjoitti:Final Fantasy 7 oli aivan loistava pleikalla, kuten Metal Gear sarja. Toisaalta tietokoneelle ei tule montaa mieleen. Ei juuri ole koskaan kovin kummoisia voinut pelata. Wow oli ihan mukava peli, mutta enpä oikein muuta osaa sanoa. Toisaalta se vaatii aikaa ja rahaa. Wii:lle taas löytyy paljonkin monia pelejä mitä tykkään pelata.
Tuo FinalFantasy 7 oli kyllä niin loistava. Paras peli mitä olen pelannut.
Final Fantasy 7 on heittämällä paras peli minkä olen läpi pelannut. Piti kolmannen kerran tahkota se läpi hakaten kaikki Weaponit sekä hommata kaikki taiat master tasolle, miksikäs sitä sanottiin master materia se sitten taisi olla. Ei ollut paljoa weaponeista siinä vaiheessa vastusta. Kaksi kultaista Chocoboakin oli Nyt on sitten par'aikaa kasi pelattavana. On se huikea sarja, ja seiska sen kirkkain timantti. Vaikkakin ne grafiikat on mitä on ja näppäimet ovat tosi hassut. Sephiroth <3
iPhone 5s
MacBook Pro, tällainen retinahomma
Apple TV 3rd gen