Call Of Duty: Black Ops

Täytyy kyllä sanoa että toi Black Ops on kyllä todella surkea peli.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja kalljo12 »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Ei mulla ole mitään hienoa kotiohjaamoa. Mun "ohjaamoni" koostuu kahdesta joystickistä. Aika säälittävä kokoonpano kylläkin mutta en pelaile tota peliä niin paljon että rupeisin panostamaan "ohjaamoon". Kiinnoistaisi nähdä minkälainen ohjaamo sulla on. Viitsisitkö laittaa tänne kuvan ohjaamostasi?vinouma kirjoitti:Millaiset lentovermeet tuomaril sulla on? Mä sain juuri kotiohjaamoni valmiiksi, kun posti toi uudet lelut: CH-polkimet!!!111!![]()
/V
Mä oon ihan friikahtanut lentämiseen, virtuaaliseen ja IRL. Mä lennän pääasiassa Falcon 4.0 AF:lla ja Flight simulator 2004:lla jossa miljuuna lisäosaa:tuomaril kirjoitti:Ei mulla ole mitään hienoa kotiohjaamoa. Mun "ohjaamoni" koostuu kahdesta joystickistä. Aika säälittävä kokoonpano kylläkin mutta en pelaile tota peliä niin paljon että rupeisin panostamaan "ohjaamoon". Kiinnoistaisi nähdä minkälainen ohjaamo sulla on. Viitsisitkö laittaa tänne kuvan ohjaamostasi?
On se kyllä paljon hienompi kun meikäläisen.....vinouma kirjoitti:Öh, olin lähettävänäni kuvan tänne, katosi kai bittitaivaaseen, meni väärään ketjuun, tai joku mode meni ja poisti sen... en tiedä. Kokeillaan uudelleen.
Vinouman ohjaamo:
Uploaded with ImageShack.us
/V
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Ööh..? Gearbox on kyllä vielä pystyssä ja tekee tällä hetkellä Borderlands kakkosta.Kain kirjoitti:Brothers in Arms: Road to Hill 30 (Xbox)
Vihdoinkin kunnon taktinen FPS-peli.
Harmi, kun Gearbox Software lopetettiin viimeisen osan myötä.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ajatelkaapa sellaista kauhukuvaa, että aikuiset ihmiset istuisivat tietokoneen ääressä ja viettäisivät aikaansa keskustellen yksin jonkun tietokonemerkin ympärillä. Siitä ei ole pitkä…KunkkuJ kirjoitti: Ajatelkaapa sellaista kauhukuvaa, että aikuiset ihmiset istuisivat tietokoneen ääressä ja viettäisivät aikaansa pelailemalla yksin jotain pelejä. Siitä ei olisi pitkä matka niiden apinoiden tasolle, jotka hiplailevat itseään päivät pitkät saadakseen edes jotain nautintoa ja hyvän olon tunnetta.
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Marco Polon ajoista lähtien monet suuret länsimaalaiset ajattelijat ovat nauttineet shakki-pelistä.KunkkuJ kirjoitti:Miksi täällä hompussa ei ole erikseen lasten osastoa? Tämä aihehan kuuluisi selvästi sinne. Ei kai kukaan aikuinen tuhlaa aikaansa lasten leikkeihin?
Viesti Kirjoittaja jak55550 »
En ole vielä uskaltanut pelata peliä vielä läpiten.jak55550 kirjoitti:Amnesia: The dark descent .. maailman paras kauhu peli .. ja koukuttava..sillai et kokoajan pakko jatkaa. Todellakin suosittelen 10/10 Ja myöskin hyvät grafiikat. +steamist myös ja macille
Viesti Kirjoittaja jak55550 »
Viesti Kirjoittaja Erño »
En ole koskaan päässyt sitä peliä läpi,joku ihmeen mönsö tulee ja syö minut aina.Erño kirjoitti:…Ja sitten on tietty Ski.exe!
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”