America's Army
Kuka sanoi, että ompusta ei muka ole pelikoneeksi?
-
Re: America's Army
Viesti Kirjoittaja Hero71 »
Välillä AA jumittaa. Eli kun otan yhteyden uuteen serveriin niin kuva saatta jäädä jumiin ja vaan tilastot liikkuu ja siitä ei pääse pois kuin sulkemalla koko koneen väkisin virtanappulasta. Ihme juttu! Mulla on siis AA2.5 tässä macissä. Osaisko kukaan sanoa mistä johtuu? Onko vain liikaa pelaajia serverille tulossa? Mutta miksi mun macci siitä noin sekaisin menee????
Kokeilin huvikseni tuota 2.6 versiota PC:ssä ja en mä mitään eroa huomannut mutta mä pelaankin ihan alkuvaiheessa...
Kokeilin huvikseni tuota 2.6 versiota PC:ssä ja en mä mitään eroa huomannut mutta mä pelaankin ihan alkuvaiheessa...
Mini 1,5ghz, 1gb, 80gb, superdrive
-
Viesti Kirjoittaja Hero71 »
Taidan poistaa koko AA:n koneelta tuon jumittamisen takia. Ärsyttää kun 1/3 kaikista serverille menoista jää jumiin ja ei ole muuta vaihtoehtoa kun käynnistysnappi pohjaan. Onkohan se se AA2.6 jota kaikki PC hemmot pelaa? Jos se jumittaa meidän 2.5 Appleversion ollessaan samalla serverillä??
Mini 1,5ghz, 1gb, 80gb, superdrive
-
Viesti Kirjoittaja jhkj »
2.6 versiossa on kaksi uutta karttaa: Dusk ja Border. Lisäksi bugikorjauksia, paranneltu kartta browseri ja muutama muu muutos/parannus.
-
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
Niinpä. Räiskintä on mukavaa, muttei aina. Ei sitä vaan jaksa koko ajan pelata semmosta peliä, mitä pelatessa saa heittää aivot narikkaan. Välillä sitä vaan on haluaa miettiä tosissaan, mitä tehdä seuraavaks. Sitähän oikea sodankäyntikin on. Tiimityö on pakollista oikeassa sodassa. Sen takia mä haluaisin enemmän realistisia pelejä.Jukina kirjoitti:Olisi mukava joskus päästä pelaamaan peliä porukassa, jossa mentäisiin by the book komentoketjua noudattaen suunnitelmallisesti toimien.
Mukavaa tietysti räiskintäkin on!!!
Jos tykkäät tommosista peleistä, missä tiimityö on melkein pakollista, niin kokeile Ghost Reconia. Oon huomannu, että siinä tulee aika nopeesti teurastetuks, jos lähtee yksin sekoilemaan. Siinä on semmonen hyvä puoli, että vihollisten (bottien) lisäks pelaajakin kuolee yhdestä panoksesta. Sinänsä aika ärsyttävä peli, kun koko ajan pitää vilkuilla ympärilleen ja tarkistaa kaikki mahdolliset paikat, missä vois olla vihollisia.
Mun piti kokeilla tota America's armya, mutta mua ei oikein kiinnosta nettipelaaminen. CS oli ainut peli, mitä joskus oon pelannu netissä. Sen jälkeen mä päätin, että ei enää ikinä. Mua ei vaan kiinnosta semmonen nettipeli, missä ei oo tiimityötä ollenkaan eikä semmonenkaan, missä tehtävät on täysin järjettömiä. De nuke: "Terroristit aikoo räjäyttää ydinpommin keskellä aavikkoa. Viisi ihmistä ja aasi kuolee, jos heitä ei pysäytetä". Älytöntä. CS on siis noi molemmat yhdessä paketissa.[:@] No jaa, mä saatan vielä harkita AA:n kokeilua.
Jos otat, niin et aja. Ja jos ajat, niin ilman valoja ja jalkakäytävällä.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
No entäpä ET? Jos et ole vielä kokeillut, niin koita ihmeessä. (ilmainen!!!)
ET:ssä on strategiaakin jos laitat FF:n päälle. Eikä tässäkään pelissä italiaanot pitkälle pötki[:D]
ET:ssä on strategiaakin jos laitat FF:n päälle. Eikä tässäkään pelissä italiaanot pitkälle pötki[:D]
Arch Linux/KDE Plasma
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Versiontrackerista ainakin löytyy.Pollari kirjoitti:Mistäs tuon uusimman AA:n saa ladattua kun tuolla AA.n sivuilla taitaa olla vaan Wintoosalle noita filejä...
Tuo on muuten erittäin hullua, että virallisilta sivuilta en minäkään tuota ole löytänyt. Kyllä se siellä varmasti jonkun mutkan takana on.
-
-
-
-
-
Vieläkin silti ketuttaa tämä peli. Meikäläisen iMac menee nimittäin ihan kyykkyyn, vaikka asetukset on minimissä. Käsittämätöntä. Pc:lläkin tuo vaatii tehoja, mutta ei nyt ihan näin paljoa. On sitten niin huono tämä maccikäännös.
Äsken taas yritin pelata, mutta ei tuolla nykimisellä mitään voi tehdä, kun tähtääminen on niin vaikeaa.
Äsken taas yritin pelata, mutta ei tuolla nykimisellä mitään voi tehdä, kun tähtääminen on niin vaikeaa.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Itse pelaan siis suihkarilla, giga muistia, pskakasa näyttis. Reson voi laittaa 1024 x 768 ja detaljit normaalilla. 22 fps, joissakin kentissä huonompi. Suht hyvin pyörii.TheKraken kirjoitti:Vieläkin silti ketuttaa tämä peli. Meikäläisen iMac menee nimittäin ihan kyykkyyn, vaikka asetukset on minimissä. Käsittämätöntä. Pc:lläkin tuo vaatii tehoja, mutta ei nyt ihan näin paljoa. On sitten niin huono tämä maccikäännös.
Onko sulla asetukset miten kovat?
Arch Linux/KDE Plasma
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Kuten tuossa sanoin. Asetukset on minimissä. 860x500 ja kaikki lowest asennossa.Erño kirjoitti:Itse pelaan siis suihkarilla, giga muistia, pskakasa näyttis. Reson voi laittaa 1024 x 768 ja detaljit normaalilla. 22 fps, joissakin kentissä huonompi. Suht hyvin pyörii.TheKraken kirjoitti:Vieläkin silti ketuttaa tämä peli. Meikäläisen iMac menee nimittäin ihan kyykkyyn, vaikka asetukset on minimissä. Käsittämätöntä. Pc:lläkin tuo vaatii tehoja, mutta ei nyt ihan näin paljoa. On sitten niin huono tämä maccikäännös.
Onko sulla asetukset miten kovat?
ps. Vaikka tuo suihkari onkin kiva lempinimi, niin se ei kerro kenellekään mitään itse koneesta. Tiedän vain, että se on G4 powermac. Niitä on aika iso läjä erilaisia.
EDIT: Taisin löytää vian: http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=193288
Viimeksi muokannut TheKraken, 23.4.2006 klo 21.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
No kokeile.Pollari kirjoitti:Katoin googlella sitä niin niissä vaatimuksissa luki Mac ja Windows vaatimukset, mutta minun omassa BF:ssä lukee vaatimuksissa vain Windowsin vaatimukset. Toimiikohan se?
Sillä se selviää. Jos ei toimi, niin sitten tarviset macciasennusmedian. Tai toisaalta, jos cd-key toimii kummassakin versiossa, niin aika hyvällä omallatunnolla voit hakea netistä.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Ticky »
Oisko kellään kiinnostusta pistää servu pystyyn? Olisi kiva pelata ihan sovitun taktiikan mukaisesti. Noilla yleisillä servuilla meikä ei yleensä 3min pitempään säily hengisssä.
- Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa -
- 13,3" MacBook Aluminium
- 13,3" MacBook Aluminium
-
Meikäläisen peleissä et sitten varmaan pärjäisi minuuttiakaanTicky kirjoitti:Noilla yleisillä servuilla meikä ei yleensä 3min pitempään säily hengisssä.

Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka