Ikariam
-
Re: Ikariam
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
-
Viesti Kirjoittaja MrEre »
- Kuulostaa YYA-sopimukselta. Vaatimus 15 kulttuurivaihtosopimuksesta saman porukan kesken aiheuttaa suuren riskin. Jos nämä sopimukset irtisanotaan äkillisesti, romahtaa omppuliiton hyvinvointi. TheIslandUnion on muuten alle kolmasosa meidän koosta. Eli, minä pistäisin vielä asian harkintaan. Mielipiteitä?
-
Tästä eteenpäin tarkistan hakijan viestikäyttäytymisen, eli ei kannata tehdä tunnusta Homppuun pelkästään Ikariamin tähden. Jonkinlainen osallistuminen keskusteluun Hompussa on toivottavaa.
Onko raati samaa mieltä?
-
Viesti Kirjoittaja Celia »
(En ole ollut muutamiin kuukausiin hompussa kovin aktiivinen, mutta onhan noita viestejä tullut aikaisemmin näpyteltyä, ja tulee varmasti jatkossakin.)
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Olen täysin samaa mieltä. Noita kyselyitä Omppuliittoon liittymisestä tulee viikoittain ja suurin osa ei varmastikkaan ole edes macin käyttäjä. Homppulaisethan ovat varmasti tämän ketjun huomanneet ja jos haluavat liittyä, tekevät sen varmaankin tässä ketjussa tai sitten MrErelle suoraan, eivät diplomatian kautta Ikariamissa.MrEre kirjoitti:Tiedote Ikariamin Omenaliittoon haluaville:
Tästä eteenpäin tarkistan hakijan viestikäyttäytymisen, eli ei kannata tehdä tunnusta Homppuun pelkästään Ikariamin tähden. Jonkinlainen osallistuminen keskusteluun Hompussa on toivottavaa.
Onko raati samaa mieltä?
-
Hei come on! Sä kuulut kalustoon!Celia kirjoitti:^ Kannatan!
(En ole ollut muutamiin kuukausiin hompussa kovin aktiivinen, mutta onhan noita viestejä tullut aikaisemmin näpyteltyä, ja tulee varmasti jatkossakin.)
-
Näistä viroista, on ihan kiva olla päällikkö ja sisäministeri, mutta haluaako joku muu koittaa tätä humalluttavaa vallan tunnetta?
Minä en ole mihinkään katoamassa ja jos status quo on ok, mennään näillä. Minua ei kiusaa tämä tilanne ja olen siitä ihan aidosti ylpeä!
Herää kysymys, haluaako joku muukin koittaa johtaa yhtä Ikariamin vaikutusvaltaisimmista liitoista? Ei, en luovuta valtikkaa ihan arvalla, olen liiton ihmisiä tässäkin tapauksessa.
Tähän kirkkaimpaan kruunuun riittää liitossa paukut tällä hetkellä Annielilla, zbt:llä ja Nuhvi 460:llä, muilla ei ole tarvittavaa diplomaattista painoarvoa (vielä).
Kriittisin viroista taitaa olla sisäministerin posti, ainakin liiton laajentumisen kannalta.
Näihin ajatuksiin, näihin tunnelmiin!
-
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Minun puolestani status quo on hjuva Eikös Nuhvi460 omannut melko paljon dpojoja? Mahtaisikohn tuo suostua sisäministeriksi? Itselläni on se 13 pongoa, mutta olen varsin tyytyväinen asemaaniMrEre kirjoitti:Jatkan vielä oluen voimalla (häpeän sitten aamulla).
...jtn...
Kriittisin viroista taitaa olla sisäministerin posti, ainakin liiton laajentumisen kannalta.
-bongaus partiotoimiston seinällä-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
Viesti Kirjoittaja Akseli Kartaani »
Stenska virkakiertorinkiin. Matteus myös. Pääsevät tutustumaan ainakin lähetystön uusiin nappuloihin. Isot virat saa mielestäni pyöriä teidän konkareiden kesken.Stenska kirjoitti:Minun puolestani status quo on hjuva Eikös Nuhvi460 omannut melko paljon dpojoja? Mahtaisikohn tuo suostua sisäministeriksi? Itselläni on se 13 pongoa, mutta olen varsin tyytyväinen asemaaniMrEre kirjoitti:Kriittisin viroista taitaa olla sisäministerin posti, ainakin liiton laajentumisen kannalta.
-
-
-
Jeeh, tää diplomaatin pesti on just sopivan pehmeä lasku, kiitosta vaan luottamuksesta! Huudan kyl sit heti Annielia apuun jos isot pojat kiusaa...MrEre kirjoitti:Pistin tuulettaen virat! Ilman jääneet saanevat lohtua seuraavassa kierrossa.
-
Ollos hyvä! Tulet toimimaan OmLin virallisena roskapostisuodattimena. Ei tuolta kumminkaan liiaksi asti tule lähestymisyrityksiä.matteus/2 kirjoitti:Jeeh, tää diplomaatin pesti on just sopivan pehmeä lasku, kiitosta vaan luottamuksesta!
-
Mää oon ny suurest hämmästyny!matteus/2 kirjoitti:Jeeh, tää diplomaatin pesti on just sopivan pehmeä lasku, kiitosta vaan luottamuksesta! Huudan kyl sit heti Annielia apuun jos isot pojat kiusaa...MrEre kirjoitti:Pistin tuulettaen virat! Ilman jääneet saanevat lohtua seuraavassa kierrossa.
Kiitti
-
Viesti Kirjoittaja afaak »
Mukavaltahan tuo kuulosti ja voivat olla ihan jees porukka, mutta 15 on aika iso luku kuitenkin
Mutta ei mulla tässä muuta, Omenaliiton suunta on tähän mennessä näyttänyt hyvinkin positiiviselta
-
Samaa mieltä. Rauha passaa minulle mutta tuo 15 sopimuksen vaatimus kuulostaa aika korkealta. Taidankin vastailla kysyjälle et kiitos mut ei kiitos näillä perusteilla.afaak kirjoitti:Tuosta sopimuksesta vielä.. Niin suosittelisin harkitsemaan kaksi kertaa. Punanen Koirahan sen jo sanoi, tässä voi olla suurikin riski. Ja toisekseen, hyödymmekö me tästä? Ainakin mun pitäis sopia vielä monen omankin liittolaisen kanssa sopimus!
Mukavaltahan tuo kuulosti ja voivat olla ihan jees porukka, mutta 15 on aika iso luku kuitenkin
-
Hei,
Kyseessähän olisi teidän liiton kohdalla sopimus per pelaaja. Alle jopa. Meidän pelaajiltamme tuohon määrään pystytään. Kahden liiton välisissä kulttuurisopimuksissa on se etu että tämä vahvistaa rauhan pätevyyttä. Yhtälaillahan meiltäkin tyytyväisyys laskisi. Toisekseen voidaan olla varmoja, että vastapuolen liiton pelaajat ovat aktiivisia eivätkä sopimus kumppanit katoa seuraavan viikon kahen aikana.
Jos kuitenkin teille kelpaa rauha sellaisenaan niin se käy meillekkin. Jos joku jäsenistänne on kulttuuri sopimuksia vailla niin voit hyvin ohjeistaa kysymään liittomme jäseniltä.
-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
Onhan meillä suhteet kunnossa joka suuntaan?
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
Viesti Kirjoittaja Akseli Kartaani »
Käsittääkseni on. Mulla esim. museosoppari liittoumapisteissä neljäntenä olevan poppoon pomon kanssa.
-
-
Tuskin sinne nyt mitään kiireellistä tulee. Laita ittes lomatilaan jos haluut, tietäväthän sitten ettet oo paikalla.matteus/2 kirjoitti:Mä lähden tänään illalla viikonlopuksi landelle, joten en ole koneen ääressä ennen sunnuntai-iltaa. Ei ole hirveästi diplomaatin hommia kyllä ollut, mutta jos on semmonen kutina että viikonloppuna rupeaisi OmLi:n postilaatikko kolisemaan, niin heittäkää ihmeessä pesti jollekulle joka pysyy maisemissa!
-
Awright! Mutta vain fyysinen minäni menee lomatilaan, virtuaalimatteus haluaa kerätä resursseja, on niin törkeän arvokasta tuo laajentuminen (ja kiskureita kaikki kauppahenkilöt)! Kandeisko muuten ottaa seuraavaksi viini- vai kristallisaari? Rikki ja marmori ovat jo hanskassa. Väkeni onnellisuus tulee tällä hetkellä näköjään lähinnä kännäämisestä, mutta koetan patistaa niitä museoihin kohta kun saan kulttuurivaihdon tutkittua. Kristallia en ole hirveästi tarvinnut, mutta akatemialaajennukset näköjään huutaa sitäkin yhä enenevässä määrin.Anniel kirjoitti:Tuskin sinne nyt mitään kiireellistä tulee. Laita ittes lomatilaan jos haluut, tietäväthän sitten ettet oo paikalla.
-
Matteus, ota toinen marmorisaari, siitä saa hyvin rahaa ja voit sit ostaa kaikkee kivaa itelles Tosin viinikin on ihan pop
-
Kyl maar mä olen nyt sitä mieltä, että kaikki neljä saarta pitää olla...Anniel kirjoitti:Matteus, ota toinen marmorisaari, siitä saa hyvin rahaa ja voit sit ostaa kaikkee kivaa itelles Tosin viinikin on ihan pop
Kristallista on kyllä kova pula. Päivittelen juuri viimeistä kuvernöörin asuntoa 3. tasolle. Melko kallista, varsinkin kun haaveilen siitä viidennestä saaresta.
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka