Condemned: Criminal Origins (Kaverin PC )
Ensivaikutelma pelistä oli, että onko tämä pelkkää järjetöntä pummien hakkaamista.
Vähän aikaan, kun pelasin niin sieltähän löytyy timanttiakin kovempaa sisältöä.
Oli ehkä liian vähän niitä CSI tapaista rikostutkimusta.
Ja ennen kaikkea missä puukot?
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
Tässä Topicissa kai ehkä haetaan sellaisia pelejä, jotka on pelannut läpi, mutta lasketaanko tällaiseksi Fifa 12:sta? Sitä ei toki voi varsinaisesti koskaan läpi pelata ( paitsi ehkä career-moden ), mutta sitä voi pelata kuitenkin aina koko kauden. Ehkä Fifa 11:sta voisi olla oikea vastaus, kun se pääsi nyt eläkkeelle uuden tullessa taloon
Onko tuossaki pelissä joku suomalaisten jujutus käynnissä? Pitää saada kaikki kentät läpi ihan sen läpipeluun takia? On meinaan niin yksitoikkoinen ja tylsä peli, etten koskaan jaksa pelata viittä minuuttia pidempään. Ja ne äänet...
Erño kirjoitti:Onko tuossaki pelissä joku suomalaisten jujutus käynnissä? Pitää saada kaikki kentät läpi ihan sen läpipeluun takia? On meinaan niin yksitoikkoinen ja tylsä peli, etten koskaan jaksa pelata viittä minuuttia pidempään. Ja ne äänet...
Ihan huippu! Ja siinähän taistellaan lintujen kanssa ja ideahan on SAAVUTTAA ja saada munat. Ja ne äänet... 8) (ot)
Erño kirjoitti:Onko tuossaki pelissä joku suomalaisten jujutus käynnissä? Pitää saada kaikki kentät läpi ihan sen läpipeluun takia? On meinaan niin yksitoikkoinen ja tylsä peli, etten koskaan jaksa pelata viittä minuuttia pidempään. Ja ne äänet...
Ihan huippu! Ja siinähän taistellaan lintujen kanssa ja ideahan on SAAVUTTAA ja saada munat. Ja ne äänet... 8) (ot)
Aika köyhää. Minä katton mielummin Dexteriä ja syön kaurakeksejä.
Aika köyhää. Minä katton mielummin Dexteriä ja syön kaurakeksejä.
Aika snobia. Minä katton mielummin tähtitaivasta ja juon teetä.
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.