Yritin etsiä söörtsillä, mutta ei löytynyt selkeää vertausta.
Eli miten on porukka kokenut Bootcampin toimivuuden pelien suhteen verrattuna puhtaaseen Intel Macciin?
Pyöriikö sama peli paremmin Bootcampissä kuin Mac-puolella?
Ja onko Windos-versiolla eroa pelattavuuteen? Ilmeisesti XP on vielä varmempi vaihtoehto...
PS. Tein hakua Bootcampistä ja näin pelottavan näyn...
Windowsilla pelit ylipäänsä toimivat - useimmat siis. On noista joistain - esim. EA:n peleistä - myös Mac-versioita mutta kovin harvinaista se on. Eli kyllä ne vaihtoehdot ovat joko Boot Camp tai Parallels (tai VMWare, Parallels tosin on DX-tuessa pykälän edellä).
Mulla on esimerkiksi SoF II MP demo -sekä tony hawks underground 2 peleistä kokemusta. Kaikki on pyörinyt ihan loistavasti. Olen toki muitakin pelannut mutta noita lähinnä pelasin.
Perskuta, pitääköhän tässä sitten ruveta Winukan kanssa vehtaamaan!
Ei nuo superkalliit mac-pelit kiinnosta ja saman pc-pelinkin saa jo 2 vuotta etuajassa.
Mitenkähän esim. CoD 4 toimisi allekirjoituksen mukaisessa iMacissä? Ja Winukka olisi XP?
Kyllä siinä 64-bittisessä on jotain... Kun VMwaren kautta asentelin Visvaan pelejä, huomasin jossakin vaiheessa että sillä oli muistia käytössä 512 megaa. Noin Visvaksi pyöri kyllä yllättävän hyvin silti.
Nyt on sitten 6 gigaa Bootcampissa ja kolme VMwarella.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Oman kokemukseni puolesta sanoisin, että älä edes harkitse/uneksi/kuvittele pelaamista millään virtuaali-PCR -ohjelmistolla (ellei sitten tavoitteena ole miinaharava). Olen kokeillut kumpaakin markkinajohtajaa (Parallel desktops ja sen kilpailija) , enkä saanut esim. combat missionia edes käynnistymään. Bootcampilla olen pelaillut pelejä täysin ongelmitta ja vauhdikkaasti omalla MBP:llä (2.4 Ghz Core 2 Duo, Geforce 8600). Kokeiltuja pelejä: Thief 3, Bioshock, Half life 2, Combat mission 1 & 2, Combat mission: Shock force, Mafia, Doom 3. Kaikki pyörineet täysin ongelmitta.
Edit: Käyttiksenä XP.
"God made me an atheist. Who are you to question his wisdom?"
Compton kirjoitti:Oman kokemukseni puolesta sanoisin, että älä edes harkitse/uneksi/kuvittele pelaamista millään virtuaali-PCR -ohjelmistolla (ellei sitten tavoitteena ole miinaharava). Olen kokeillut kumpaakin markkinajohtajaa (Parallel desktops ja sen kilpailija) , enkä saanut esim. combat missionia edes käynnistymään. Bootcampilla olen pelaillut pelejä täysin ongelmitta ja vauhdikkaasti omalla MBP:llä (2.4 Ghz Core 2 Duo, Geforce 8600). Kokeiltuja pelejä: Thief 3, Bioshock, Half life 2, Combat mission 1 & 2, Combat mission: Shock force, Mafia, Doom 3. Kaikki pyörineet täysin ongelmitta.
Palatakseni alkuperäiseen kysymykseen, oletko pelannut esim. mac-doom 3:sta, onko eroa mitään?
Compton kirjoitti:Oman kokemukseni puolesta sanoisin, että älä edes harkitse/uneksi/kuvittele pelaamista millään virtuaali-PCR -ohjelmistolla (ellei sitten tavoitteena ole miinaharava). Olen kokeillut kumpaakin markkinajohtajaa (Parallel desktops ja sen kilpailija) , enkä saanut esim. combat missionia edes käynnistymään. Bootcampilla olen pelaillut pelejä täysin ongelmitta ja vauhdikkaasti omalla MBP:llä (2.4 Ghz Core 2 Duo, Geforce 8600). Kokeiltuja pelejä: Thief 3, Bioshock, Half life 2, Combat mission 1 & 2, Combat mission: Shock force, Mafia, Doom 3. Kaikki pyörineet täysin ongelmitta.
Palatakseni alkuperäiseen kysymykseen, oletko pelannut esim. mac-doom 3:sta, onko eroa mitään?
Ainoa, jota suoraan vertasin oli Call of Duty 2, jonka mac-versio nyki pahasti siinä missä XP:n demo pyöri nätisti. Toisena räiskintä-esimerkkinä Rainbow 6: Las Vegas pyörii kauniisti XP:ssä, mutta en ole päässyt vertaamaan kun sitä ei tietääkseni edes ole julkaistu macille. Tällä hetkellä OSX:n puolella on vain Fallout 2, joka toimii ongelmitta. Falloutia lukuunottamatta olen henk koht kokenut helpommaksi bootata vaan suoraan windowsiin ja pelata siellä kuin alkaa tuskastelemaan OSX:n pelivalikoiman kanssa.
"God made me an atheist. Who are you to question his wisdom?"