Onko kukaan kokeillut pelata iMAC:llä? Millainen oli pelikokemus, jaksaako ATIn kortti mobility 2600 pro (XT) pyörittää peliä sujuvasti? Tai onko tietoa että peli olisi tulossa MACille natiivisti?
Kommenttejanne kaivataan, sillä peli itse vaikuttaa mielenkiintoiselta.
age of conan
Kuka sanoi, että ompusta ei muka ole pelikoneeksi?
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
age of conan
Viesti Kirjoittaja -xpc- »
Ei tyhmyys tapa ja liika tieto lisää tuskaa!
MacBook Pro 15" quad-Corei7 (2,2GHz), 16Gb, hi-res, 2xHyperX SSD : iPhone 6 plus
MacBook Pro 15" quad-Corei7 (2,2GHz), 16Gb, hi-res, 2xHyperX SSD : iPhone 6 plus
-
Re: age of conan
Viesti Kirjoittaja pelti »
Moro!
Itse ajelin betaa jokusen session vanhemmalla 2.16GHz C2D iMacillä jossa x1600 ratukka. Ryysispaikoissa putos 10fps paikkeille vaan muuten ihan jouheva.
Kuulemma launch build on optimoitu järkyttävästi paremmaksi, eli luulisi toimivan kuin vettä vaan teikäläisen raudalla.
Bootcamp ja XP siis leluina, ja Omegan ajurit käytössä.
Itse ajelin betaa jokusen session vanhemmalla 2.16GHz C2D iMacillä jossa x1600 ratukka. Ryysispaikoissa putos 10fps paikkeille vaan muuten ihan jouheva.
Kuulemma launch build on optimoitu järkyttävästi paremmaksi, eli luulisi toimivan kuin vettä vaan teikäläisen raudalla.
-
Viesti Kirjoittaja -xpc- »
Kiitos kommentista, taidanpa uskaltautua kokeilemaan peliä...pelti kirjoitti:Moro!
Ei tyhmyys tapa ja liika tieto lisää tuskaa!
-
Viesti Kirjoittaja Lahtine »
Itse olen ollut betaryhmässä (pc:llä vain tosin, en ole macilla kokeillutkaan). Viimeisin Beta-client vaikuttaisi olevan "suht ok" suorituskyvyn puolesta. Tämän hetken Live-clientti kuulemma sitten onkin joltain ihan eri planeetalta käyttäjien kommenttien perusteella. Puuceeni -1,8Ghz C2D, 2Gb DDR2, GeForce 7900 GT 256 jne- kyllä hyytyy tyystin jos asetukset nostaa alakanttiin säädetyltä mediumilta ylöspäin tämän hetken beta-clientilla. Yleensä kuitenkin fps on 30-40 tietämillä, joskus tuplastikin, vähän paikasta riippuen.
Omissa suunnitelmissa on odotella patch cyclejä ainakin tuonne loka-marraskuulle, ennen kuin ostan pelin -jos nyt innostun ostamaan ollenkaan. Siinä vaiheessa varmaankin pahimmat bugit on saatu hierottua pois...
Itse pelihän on ihan mojovaa meininkiä tunnelmansa puolesta. Mukavaa vaihtelua verrattuna muihin fantasiagenren peleihin.
Omissa suunnitelmissa on odotella patch cyclejä ainakin tuonne loka-marraskuulle, ennen kuin ostan pelin -jos nyt innostun ostamaan ollenkaan. Siinä vaiheessa varmaankin pahimmat bugit on saatu hierottua pois...
Itse pelihän on ihan mojovaa meininkiä tunnelmansa puolesta. Mukavaa vaihtelua verrattuna muihin fantasiagenren peleihin.
-.-
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka