Olen uusi Mac käyttäjä ja olen tässä muutaman päivän pelannut FM2008:sia. Peli on tuttu PC puolelta ja näyttää kyllä toimivan yhtä hyvin myös Macilla. Ainut ongelma mihin olen törmännyt on hiiren yllättävä hyytyminen FM:ssä. Peli saattaa toimia jonkun aikaa ihan normaalisti, mutta yllättäen hiiren napit jättävät toimimatta tai menevät väärinpäin (oikeapuoli hiirestä toimii vasempana ja toisinpäin). En voi siis painaa mitään kohtaa pelissä. Muualla macissa hiiri toimii silti kokoajan normaalisti ja myös fullscreen tilassa hiiressä ei ole mitään ongelmia. Pelissä ei pitäisi olla mitään vikaa, koska näppäinkomennot toimivat vaikka hiiri ei toimisi.
Hiiri: Mighty Mouse langaton/ kokeiltu myös toisella UBS hiirellä, ei auta ongelmaan.
Kone: iMac 24" 3.06
FM2008 ongelma?
Kuka sanoi, että ompusta ei muka ole pelikoneeksi?
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
FM2008 ongelma?
Viesti Kirjoittaja Koskis »
*Imac 3,06ghz 24"/500gt/4gt (ALU)
*Macbook c2d 2,4ghz/160gt/2gt
-
Re: FM2008 ongelma?
Viesti Kirjoittaja Mr.Olavi »
Eli siis hiiri ei toimi kun peli pyörii pienessä ikkunassa? Jostain luin, että langattomalla Mighty Mousella olisi välillä ongelmia muillakin käyttäjillä (en tältä foorumilta).Koskis kirjoitti:Olen uusi Mac käyttäjä ja olen tässä muutaman päivän pelannut FM2008:sia. Peli on tuttu PC puolelta ja näyttää kyllä toimivan yhtä hyvin myös Macilla. Ainut ongelma mihin olen törmännyt on hiiren yllättävä hyytyminen FM:ssä. Peli saattaa toimia jonkun aikaa ihan normaalisti, mutta yllättäen hiiren napit jättävät toimimatta tai menevät väärinpäin (oikeapuoli hiirestä toimii vasempana ja toisinpäin). En voi siis painaa mitään kohtaa pelissä. Muualla macissa hiiri toimii silti kokoajan normaalisti ja myös fullscreen tilassa hiiressä ei ole mitään ongelmia. Pelissä ei pitäisi olla mitään vikaa, koska näppäinkomennot toimivat vaikka hiiri ei toimisi.
Hiiri: Mighty Mouse langaton/ kokeiltu myös toisella UBS hiirellä, ei auta ongelmaan.
Kone: iMac 24" 3.06
Valitettavasti en osaa auttaa oikeastaan ollenkaan. Oletko siis koittanut jollain langallisella hiirellä?
Oletko penkkiurheilija henkeen ja vereen?
-
Viesti Kirjoittaja yugular »
Täytyy asentaa uudelle iMacille ja katsoa onko täällä ongelmia hiiren kanssa.
Onko kokemuksia miten 4GB keskusmuistilla pyörii useampi liiga. Eli mikä on sopiva määrä että pyörii vielä siedettävästi?
Onko kokemuksia miten 4GB keskusmuistilla pyörii useampi liiga. Eli mikä on sopiva määrä että pyörii vielä siedettävästi?
• iMac 24" 2.8 GHz | 4 Gt RAM | 500 Gt | NVIDIA GeForce 8800 GS | Mac OS X Leopard
• MacBook 13,3" 2,26 GHz | 2 Gt RAM | 250 Gt | NVIDIA GeForce 9400M | Mac OS X Snow Leopard
• iPhone 3GS | 8GB |
• iPod nano | 8GB | 4th Gen
• MacBook 13,3" 2,26 GHz | 2 Gt RAM | 250 Gt | NVIDIA GeForce 9400M | Mac OS X Snow Leopard
• iPhone 3GS | 8GB |
• iPod nano | 8GB | 4th Gen
-
Viesti Kirjoittaja Mr.Olavi »
Ei ole kokemusta, mutta minulla on 1GB keskusmuistia ja hyvin pyörii useampi liiga (4-6) ihan kiitettävästi.yugular kirjoitti:Onko kokemuksia miten 4GB keskusmuistilla pyörii useampi liiga. Eli mikä on sopiva määrä että pyörii vielä siedettävästi?
Uskoisin, että tuolla 4GB keskusmuistilla pyörii aivan helkkarin hyvin +10 liigaa. En tosin tiedä monta liigaa sun on tarkoitus pyörittää?
Oletko penkkiurheilija henkeen ja vereen?
-
Viesti Kirjoittaja Koskis »
Ongelma on ratkennut. Sinänsä jännää, että en ole tehnyt mitään muutoksia minnekkään. Ainut ero on uusi hiirimatto, joka tuskin vaikutta asiaan. Noh peli pyörii ja se on pääasia.
*Imac 3,06ghz 24"/500gt/4gt (ALU)
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka