PS3 ja aluekoodit?
Kuka sanoi, että ompusta ei muka ole pelikoneeksi?
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
PS3 ja aluekoodit?
Viesti Kirjoittaja finnegan »
K: onko PS3:ssa käytössä DVD-aluekoodaus, ts. pystyykö sillä pyörittämään kaikkien alueiden DVD-leffoja ja jos ei, niin pystyykö sen hackaamaan aluevapaaksi?
-
Re: PS3 ja aluekoodit?
Viesti Kirjoittaja Juslas »
PS3 tukee (Sony myös leffatalo) aluekoodeja elokuville niin DVD kuin Blu-ray toistossa. Eli Suomi pleikkari ei näytä jenkkileffoja. Ainut softalla tehtävä kiertokeino mikä tulee mieleen on Linuxin asentaminen PS3:seen -löytyykö PS3 Linuxiin oikeat videontoisto-ohjelmat kuulunee pleikkari ja/tai Linux keskustelufoorumeille.
-
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Suoraan jenkkiDVDt eivät mene, muttaa kuulemma menevät taakseppäin yhteensopivilla koneilla (euroopassa ainoastaan 60n gigatavun malli) PS2lle tehtyjen aluesuojakierto-välineiden avulla saattaa toimia... En tiedä tarkemmin tästä mutta kuulemma tällä saattaa toimia, ainakin sillä toimivat importtipelit, "backupit" (=piraattikopiot) sekä ne pelit joita koneen PS2 emulaattori ei tue.
Macbook Pro (mid 2011) 15" - 2,0 GHz Core i7 - 4Gt - 500Gt (7200RPM) - Radeon HD 6490M
MacBook Pro (mid 2007) 15" - 2,2 GHz Core 2 Duo - 4 Gt - 320 Gt (7200 RPM) - GeForce 8600 GT
Nokia N9 16Gt
Nikon D3100
iPod Touch 16Gt
MacBook Pro (mid 2007) 15" - 2,2 GHz Core 2 Duo - 4 Gt - 320 Gt (7200 RPM) - GeForce 8600 GT
Nokia N9 16Gt
Nikon D3100
iPod Touch 16Gt
-
Viesti Kirjoittaja masi15 »
Moro!
Sen verran haluiaisin tarkentaa etta, kaikki PS3 pelit ovat ainakin region free, mulla on jenkeista ostettu PS3 80gb ja niin Suomi pelit kun jenkeista tuodut pelit toimivat. Samoin olen myos ostanut bluray leffoja suomesta mitka pyorivat ihan ongelmitta, DVD:ssa on aluekoodit ihan normaalisti. Kaikista bluray leffoista en mene 100% takuusen kun olen mielestani jostain lukenut etta niissa voisi jotain aluekoodeja ollakkin.
Sen verran haluiaisin tarkentaa etta, kaikki PS3 pelit ovat ainakin region free, mulla on jenkeista ostettu PS3 80gb ja niin Suomi pelit kun jenkeista tuodut pelit toimivat. Samoin olen myos ostanut bluray leffoja suomesta mitka pyorivat ihan ongelmitta, DVD:ssa on aluekoodit ihan normaalisti. Kaikista bluray leffoista en mene 100% takuusen kun olen mielestani jostain lukenut etta niissa voisi jotain aluekoodeja ollakkin.
13" MacBook Air i5/8GB/128GB (mid-2012)
iPhone 3GS 32GB
iPad 2 32GB
iPhone 3GS 32GB
iPad 2 32GB
-
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Juu, Blurayllä on aluekoodeja.. esim. Fox muistsaakseni tykkää niitä laitella levyihinsä.. bluray region codes googlettaminen avannee.masi15 kirjoitti:Moro!
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka