Tein tänään facebook tilin ja huomasin, että facebook-pelit eivät toimi(esim. Farmville, Mafia wars...), se lataa niinku sivua koko ajan uudelleen ja uudelleen...
Koneeni on mbp ja selain on firefox 3.5.1
Mulla on samaa ongelmaa: Farm Town ja Zoo:n (Hug Me) itse peli-ikkuna ei toimi vaan lataa loputtomiin. Olen kokeillut kaikilla selaimilla mitä multa löytyy (Safari, Firefox, Camino, Opera, Shiira) mutta millään ei toimi. Lisäksi olen laittanut viestiä kaikkien pelien ylläpitäjille ja Facebookille mutta kukaan ei tunnu osaavan auttaa, sanovat vaan että päivitä uusin flash jne Jos multa kysytään niin ongelmat alkoivat kun päivitin uusimman version, että se niistä neuvoista. Nyt pystyn pelaamaan noita pelejä vain miehen PC:ltä
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Testasin juuri Safarilla, mutta silläkään se ei toiminut... Safari ja Firefoxi lataavat siis peli-ikkunaa loputtomiin koko ajan, juuri sellain, miten Anniel kertoi ÄRSYTTTTTÄVÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!
Kannattaisko hankkia muuta elämää kuin feisbuuk pelit Feisbuuk ON ärsyttävä.
En määkään mikään feisbuuk-peli-fani ole Haluaisin kuitenkin testata niitä pelejä, kun monet kaverit pelailee niitä
Kai ne pelit kuitenkin ihan hyviä on...!!
Olisikohan Leopardissa vika? Sekä koti- että työkoneessa (molemmissa tiger)
facebook-pelit toimii ihan normaalisti sekä safarilla (4.03), että firefoxilla (3.5.5).
tuobbbi kirjoitti:Mulla rupes toimimaan nuo pelit nyt ihan moitteettomasti. En tehny mitään päivityksiä yms. Vika oli varmaan sitten Facebookissa!! JEE
Kiva, vaan eipä toimi täällä
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Nyt tuli taas ongelma, joka on seuraavanlainen:
Menen pelaamaan esim. Farmvilleä. Facebook kysyy, että salli tai hylkää sovellus. Painan salli-painiketta, mutta hetken päästä se palaa takaisin samalle sivulle. Eli siihen, joka kysyy: salli tai hylkää sovellus...
Osaisiko joku kertoa, mikä ongelma on, jos tietää...??
tuobbbi kirjoitti:Nyt tuli taas ongelma, joka on seuraavanlainen:
Menen pelaamaan esim. Farmvilleä. Facebook kysyy, että salli tai hylkää sovellus. Painan salli-painiketta, mutta hetken päästä se palaa takaisin samalle sivulle. Eli siihen, joka kysyy: salli tai hylkää sovellus...
Osaisiko joku kertoa, mikä ongelma on, jos tietää...??
Ei sen pitäisi kysyä sitä sallimista kuin siinä vaiheessa kun "ohjelma asennetaan". Kokeile pääsetkö peliin sieltä pelin facebook-sivulta siirry sovellukseen -napista.
Eli sama ongelma täälläkin Mafia wars toimii PC:lläni mutta kun yritän päästä sinne IPhonella se jää lataamaan ja jossain vaiheessa käskee laitta "keksit" päälle ja/tai asentamaan sovelluksen uudelleen. Yritetty on mutta ei vaikutusta.
JarkkoP kirjoitti:Eli sama ongelma täälläkin Mafia wars toimii PC:lläni mutta kun yritän päästä sinne IPhonella se jää lataamaan ja jossain vaiheessa käskee laitta "keksit" päälle ja/tai asentamaan sovelluksen uudelleen. Yritetty on mutta ei vaikutusta.
Siihen on tullut joku muutos koska aikaisemmin toimi iPhonen FaceBook -sovelluksesta.
Anniel kirjoitti:Mulla on samaa ongelmaa: Farm Town ja Zoo:n (Hug Me) itse peli-ikkuna ei toimi vaan lataa loputtomiin. Olen kokeillut kaikilla selaimilla mitä multa löytyy (Safari, Firefox, Camino, Opera, Shiira) mutta millään ei toimi. Lisäksi olen laittanut viestiä kaikkien pelien ylläpitäjille ja Facebookille mutta kukaan ei tunnu osaavan auttaa, sanovat vaan että päivitä uusin flash jne Jos multa kysytään niin ongelmat alkoivat kun päivitin uusimman version, että se niistä neuvoista. Nyt pystyn pelaamaan noita pelejä vain miehen PC:ltä
Kerrotaan vielä tännekin että Safari 4.0.5 päivitys poisti ongelman