Millaisia kokemuksia teillä on PS3 / Playstation 3 Move -ohjaimesta? Ja sen Sport Champions -pelipaketista?
Itsellä iski irratonaalinen Wii-kuume. Wiitä puoltaa se että tuolla alakerrassa makaa käyttämätön kuvaputki-TV. Siellä saisi meuhkata rauhassa, niin itse kuin tylsistyneet teinivierailijat.
PS3 on ennestään, mutta jokainen arki-iltainen pelaaminen edellyttää hallitusneuvotteluja, koska laite sijaitsee olkkarissa.
PS3 Move kokemuksia
Kuka sanoi, että ompusta ei muka ole pelikoneeksi?
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
PS3 Move kokemuksia
Viesti Kirjoittaja Lare »
-
Re: PS3 Move kokemuksia
Viesti Kirjoittaja EAi »
Move on kyllä mahtava tai ainakin kuusi kertaa parempi kuin Wii
Itse ostin Moven Playstationin kanssa bundlena ja olen kyllä ollut tyytyväinen, vaikkei Move -pelejä vielä hirveän paljoa itsellä ole. Myös Wiitä pelanneena tiedän kertoa, että Move on PALJON tarkempi kuin Wii, vaikka Wiissä olisikin se Motion Plus -mötikkä. Kun Wiitä pelataan lähinnä rannetta heilauttelemalla, on PS Movella liikkeet oikeasti tehtävä. (Movehan tietää ohjaimen sijainnin kolmessa ulottuvuudessa.) Koska itsekkin olen (tai ainakin vielä jonkin aikaa sitten olin) teini-ikäinen, voin luultavasti varsin varmasti lisätä, etteivät ne Wii -pelit niin hirveästi niitä teinejä kiinnosta
Eikä mikään ärsytä enempää kuin se, ettei FPS:ssä pysty tähtäämään sinne, minne haluaa 
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

5.5//26
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tänään oli Hesarissa juttua PS3 ja Microsoftin uusista ohjaimista. Siinä PS3 ei saanut kehuja. Sitä tunnuttiin pitävän miinuksena sitä, että Movella pitää tehdä koko liike. Voi olla, että ensimmäiset pelit on tehty kiireellä joulumarkkinoille, ja tilanne paranee jatkossa.
Kaverini taas piti Wiin heikkoutena sitä, että liikkeen laajuutta ei huomioitu, esim tennispalloa voi nopealla rannevippauksella lyödä luonnottoman lujaa. No, Wiin pistin tilaukseen, kohta voi olla omiakin mielipiteitä aiheesta...
Kaverini taas piti Wiin heikkoutena sitä, että liikkeen laajuutta ei huomioitu, esim tennispalloa voi nopealla rannevippauksella lyödä luonnottoman lujaa. No, Wiin pistin tilaukseen, kohta voi olla omiakin mielipiteitä aiheesta...
-
Viesti Kirjoittaja Spoonie »
Tuli myös hankittua Move ja samalla tuo Heavy Rain "Move edition", Start the Party ja Sport champions. Itse olen ollut tyytyväinen hankintaan. Avovaimokin, joka ei ymmärrä videopelejä on tykästynyt Moveen. Heavy Rain on mielestäni loistava, vaikkakin joskus tuntuu, että hahmon liikkeet on hieman tönköt. Start the Party on hauskaa kavereiden kesken ja Sport Championsissa tulee oikeasti ihan lämmin. Itse taas tykkään siitä, että pitää tehdä se koko liike.
"There is no replacement for displacement."
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka