- Kiitos!
P.S.
Yritin katsoa hieman mallia muista arvosteluista. ^ arvostele suoritukseni

Ajattelin siis tehdä peliarvostelun ja päädyin arvostelemaan Asphalt 6: Adrenalinin. Ensi silmäyksellä sanoisin, että hintaan nähden grafiikat näyttävät hyviltä. Alkuun tuli kaunis intro, jossa oli kauniita autoja. Tunnelma kuitenkin hieman tippui kun aloin katsella asetuksia... Ainoat asiat, joita saatoin vaihdella olivat ääni, nopeusmittari (Mph tai Km/h) ja kieli. Tämä harmittaa minua kovin, sillä pelin resoluutio ei ole ihanteellinen koneeni näytölle ja peli näytti hieman suttuiselta.
En kuitenkaan antanut tämän häiritä pelaamistani ja aloitin "Garage" moden, ensimmäinen autoni Mini John Cooper Works vaikutti melko kätevältä kauppakassilta. Pidin erityisesti siitä, kuinka monta vaihtoehtoa pelissä loppujen lopuksi on. On useita kymmeniä autoja, jotka pitää ansaita ja erilaisia maitakin joissa ajaa on useita. Myös online-peli kutkutti, mutta valitettavasti olin ainoa ihminen online sillä hetkellä (mua saa muuten haastaa jos haluaa

Ikäväkseni sanoisin kuitenkin, että kannattaa odottaa asphalt 7 tuloa tietokoneille (minulla se on iPadilla), sillä Asphalt 7 on selvä kopio Asphalt 6: Adrenalinesta parannetuilla grafiikoilla. Mutta jos kaipaa kohtuu hintaista melko hyvää ajopeliä , eikä jaksa odottaa parempilaatuista asphalt 7: Heat :tia. Niin suosittelen tätä peliä juuri sinulle.
PS
Näyttää varmasti paremmalta pienemmällä ruudulla

Oma arvosteluni:
Grafiikat: 3/5
Äänet: 4/5
Radat: 4/5
Autot: 5/5
+/-
+ Kohtuuhinta
+ Autot (määrä ja ulkonäkö)
+ Radat (ei maisemat)
- Asetukset/niiden olemattomuus
- Driftaus
- Ei mitään tarvetta jarrulle KOSKAAN!
Testikone:
Mac OS X
Version 10.7.5
2.5 GHz Intel Core i5
4 Gt 1333 MHz DDR3
Macintosh HD
Lisätietoja:
Hinta (AppStore): 5,99 €
Versio: 1.0.9
Tiedoston koko: 620 MB
Kielet: Englanti, Kiina, Ranska, Saksa, Italia, Japani, Korea, Portugali ja Espanja
Tekijä: Gameloft S.A.
Vaatimukset: OS X 10.6.6 tai myöhempi