Minulla on uudempi iBook (1.33Ghz prossa ja giga muistia, ati 9550 32MB). Pyörisikö Sims 2 koneellani? Onko jollakulla omakohtaisia kokemuksia vastaavasta kokoonpanosta ja Sims 2:sta? Myös muut kokemukset Sims 2:n toimivuudesta eri kokoonpanoilla kiinnostavat.
Webbisivujen mukaan koneeni täyttäisi minimivaatimukset mutta olen oppinut ettei niihin kannata aina luottaa
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
iMacilla Sims 2 ei ole niinkään hidas; mutta kyllä prosessorilla ja näytönohjaimella duunia riittää, kun tuulettimet alkavat hurrata tavalla, jota mikään muu raskaskaan ohjelma ei saa aikaan. Kysäisin asiaa jopa Applelta, mutta siellä puhelintyyppi sanoi pelin yksinkertaisesti olevan "poikkeuksellisen vaativa" uusillekin koneille ja erityisesti näytönohjaimeille. Tai sitten Aspyr on väsännyt pelin Mac-version hivenen hutaisten.
Mac Classic kirjoitti:iMacilla Sims 2 ei ole niinkään hidas; mutta kyllä prosessorilla ja näytönohjaimella duunia riittää, kun tuulettimet alkavat hurrata tavalla, jota mikään muu raskaskaan ohjelma ei saa aikaan. Kysäisin asiaa jopa Applelta, mutta siellä puhelintyyppi sanoi pelin yksinkertaisesti olevan "poikkeuksellisen vaativa" uusillekin koneille ja erityisesti näytönohjaimeille. Tai sitten Aspyr on väsännyt pelin Mac-version hivenen hutaisten.
PC versiokin kyykyttää aika hyvin alle 2ghz penttiumit.
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
Minulla on uudempi iBook (1.33Ghz prossa ja giga muistia, ati 9550 32MB). Pyörisikö Sims 2 koneellani? Onko jollakulla omakohtaisia kokemuksia vastaavasta kokoonpanosta ja Sims 2:sta? Myös muut kokemukset Sims 2:n toimivuudesta eri kokoonpanoilla kiinnostavat.
Webbisivujen mukaan koneeni täyttäisi minimivaatimukset mutta olen oppinut ettei niihin kannata aina luottaa
Kyllä mä uskosin, että se toimii ihan pelattavasti. Olen kaverin nähneen pelaavani sitä pc:llä jossa oli amd900 ja oisko rammia peräti 384 ollu ja näytönohjainkin joku 32mb. Se oli aivan pelattavalla tasolla tällöin.