Tällä hetkellä olen asentamassa Guild Wars Nightfall peliä ja sen jälkeen vielä kokeilen UT2004.. Ilmoitelkaa jos muutkin pelit toimivat crossoverilla hyvin..
Käytössäni on iMac Core2Duo 17" 2GHz, 1.5GB DDR2, ATi X1600
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Viesti Kirjoittaja rahika03 »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ilmoita tosiaan jos nuo pelit toimii. Itsellä GW factions kovassa käytössä windösässä, mutta crossoverilla sekin hoituis macillarahika03 kirjoitti:Aikaisemmin kyselin, miksi ei CS:S toimi crossoverilla, sen jälkeen pitkään pelailin bootcampin avulla. Nytten piitkästä pitkästä aikaa hain uusimman Crossoverin --> http://www.codeweavers.com/products/cxmac/ . Asennettuani CSS olin melko valmistautunut kohtaamaan saman ongelman.. Kun servolle joinaa peli jää jumii aina tietyssä kohdassa.. mutta ei kaikki pelitti niinkuin pitikin.. outoa.. luulin edelleen kyseessä olevan sama versio crossoverista.. ?? tietoa kellään ?? tai sitten applen suunalta on tullut tarvittavia parannuksia päivitysten yhteydessä. Joka tapauksessa nyt se pelittää..
Tällä hetkellä olen asentamassa Guild Wars Nightfall peliä ja sen jälkeen vielä kokeilen UT2004.. Ilmoitelkaa jos muutkin pelit toimivat crossoverilla hyvin..
Käytössäni on iMac Core2Duo 17" 2GHz, 1.5GB DDR2, ATi X1600
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”