AppleTV 3rd Gen, Early 2012
-
Re: AppleTV 3rd Gen, Early 2012
Viesti Kirjoittaja janio »
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Eiköhän se nyt toimi ihan samalla tavalla kuin iPhonen ja iPadin kautta. Olisihan se hieman hölmöä jättää tästä versiosta äänet pois.janio kirjoitti:Kun tuo peilaus on nyt Mountain Lioninissa tulossa kanssa macille, niin toistaako se kanssa äänet AppleTv:n kautta samalla kun kuva näkyy?
-
Viesti Kirjoittaja janio »
Selvä, kyselin vaan kun ei ole kokemusta tuosta edes iOS-laitteiden kanssa.Cathi777 kirjoitti:Eiköhän se nyt toimi ihan samalla tavalla kuin iPhonen ja iPadin kautta. Olisihan se hieman hölmöä jättää tästä versiosta äänet pois.janio kirjoitti:Kun tuo peilaus on nyt Mountain Lioninissa tulossa kanssa macille, niin toistaako se kanssa äänet AppleTv:n kautta samalla kun kuva näkyy?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja peanut »
Siis nimenomaan suomalaisessa storessa? Ja nimenomaan ostetut elokuvat? Vuokrata kyllä voi atv:n kautta 1080p:nä, vielä kun saisi ostettuakin, edes jotain kautta.Cathi777 kirjoitti:Mulla on kaikki leffat tuossa muodossa olleet Apple tv:n julkaisusta asti ( jotain piirrettyjä lukuunottamatta ).Hege kirjoitti:Onkos Suomen iTunes Storessa näkynyt jo leffoja 1080p:nä?
-
Aa, ostamisesta en niin tiedäkään, kun en ole ostanut yhtään. Eli ainoastaan vuokrannut niitä.peanut kirjoitti:Siis nimenomaan suomalaisessa storessa? Ja nimenomaan ostetut elokuvat? Vuokrata kyllä voi atv:n kautta 1080p:nä, vielä kun saisi ostettuakin, edes jotain kautta.Cathi777 kirjoitti:Mulla on kaikki leffat tuossa muodossa olleet Apple tv:n julkaisusta asti ( jotain piirrettyjä lukuunottamatta ).Hege kirjoitti:Onkos Suomen iTunes Storessa näkynyt jo leffoja 1080p:nä?
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Leffojen ostamisessa harvoin on mitään järkeä. Itse ostannu just näitä jotain klassikkoja, LOTR ja sen sellasta, sekä kun halvalla eteen tullut mutta jos kelaa taaksepäin niin erittäin harvoin (jos millonkaan useimman leffan kohdalla) tulee katsottua toiseen kertaan vaikka olis kuinka klassikkoa. Ne leffat tulee katottua sit uudestaan kun ne tulee TVstä - näin se menee ainakin meikäläisellä.Cathi777 kirjoitti:Aa, ostamisesta en niin tiedäkään, kun en ole ostanut yhtään. Eli ainoastaan vuokrannut niitä.peanut kirjoitti:Siis nimenomaan suomalaisessa storessa? Ja nimenomaan ostetut elokuvat? Vuokrata kyllä voi atv:n kautta 1080p:nä, vielä kun saisi ostettuakin, edes jotain kautta.Cathi777 kirjoitti:Mulla on kaikki leffat tuossa muodossa olleet Apple tv:n julkaisusta asti ( jotain piirrettyjä lukuunottamatta ).Hege kirjoitti:Onkos Suomen iTunes Storessa näkynyt jo leffoja 1080p:nä?
Siksi en leffoja enää osta, vievät vaan turhaa tilaa... paitsi nyt jos sattuu kertakäyttöleffa tarttumaan parin euron laarista.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Itsekään en leffojen ostamista ja siten keräämistä harrasta, mutta aika monelle tuo leffojen ostaminen on nimenomaan se juttu. Toiset tykkääväät katsoa hyväksi todettuja leffoja uudelleen, ja keräilyhän ei edes vaadi että keräilyn kohteelle olisi mitään muuta käyttöä. Joillekin on myös mielekkäämpää maksaa 5-20€ ja omistaa leffa, verrattuna 2-7€ vuokrauksesta.IIIMacci kirjoitti:Leffojen ostamisessa harvoin on mitään järkeä. Itse ostannu just näitä jotain klassikkoja, LOTR ja sen sellasta, sekä kun halvalla eteen tullut mutta jos kelaa taaksepäin niin erittäin harvoin (jos millonkaan useimman leffan kohdalla) tulee katsottua toiseen kertaan vaikka olis kuinka klassikkoa. Ne leffat tulee katottua sit uudestaan kun ne tulee TVstä - näin se menee ainakin meikäläisellä.
Siksi en leffoja enää osta, vievät vaan turhaa tilaa... paitsi nyt jos sattuu kertakäyttöleffa tarttumaan parin euron laarista.
-
Viesti Kirjoittaja WhatUpDoe »
Cathi777 kirjoitti:Mulla on kaikki leffat tuossa muodossa olleet Apple tv:n julkaisusta asti ( jotain piirrettyjä lukuunottamatta ).Hege kirjoitti:Onkos Suomen iTunes Storessa näkynyt jo leffoja 1080p:nä?
Apple tv 3:n julkasusta asti meinaat kai, sitä ennen olivat 720p, aTV2 ei tue full hdta. Tuon saa asetuksista muutettua jos ei näy hd leffoja
-
Joo, sitä juuri meinasin. Unohtui nuo mallimerkinnät vain laittaa.WhatUpDoe kirjoitti:Cathi777 kirjoitti:Mulla on kaikki leffat tuossa muodossa olleet Apple tv:n julkaisusta asti ( jotain piirrettyjä lukuunottamatta ).Hege kirjoitti:Onkos Suomen iTunes Storessa näkynyt jo leffoja 1080p:nä?
Apple tv 3:n julkasusta asti meinaat kai, sitä ennen olivat 720p, aTV2 ei tue full hdta. Tuon saa asetuksista muutettua jos ei näy hd leffoja
-
Viesti Kirjoittaja Visukinttu »
Eli AppleTV tietenkin pystyy siirtämään kuvaa iOS-laitteista televisioon, tämä on tietenkin selvää, mutta miten toisinpäin? Voiko siirtää televisiokanavalta/Xboxilta/tms. tulevaa signaalia näkymään Macbookissa AppleTV:n kautta?
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
EtVisukinttu kirjoitti:Kysyttävää tulee taas kun täällä tietäjiä kuitenkin on.
Eli AppleTV tietenkin pystyy siirtämään kuvaa iOS-laitteista televisioon, tämä on tietenkin selvää, mutta miten toisinpäin? Voiko siirtää televisiokanavalta/Xboxilta/tms. tulevaa signaalia näkymään Macbookissa AppleTV:n kautta?
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Viesti Kirjoittaja kiivi3 »
-
Viesti Kirjoittaja Rowdy »
Sieltä menossa nappaamaan omani, lähinnä tulevaa Macin AirPlay peilausta silmällä pitäen. Muut ominaisuudet ovat vain ekstraa.kiivi3 kirjoitti:vinkkinä, jos joku hommaamassa atv3:sta, niin Hulluilta Päiviltä tulee saamaan sitä hiukan edullisemmin kuin muualta.. eli hintaan 95e.. (tulee myyntiin keskiviikkona)
-
Viesti Kirjoittaja Stargazers »
Onko muut koettaneet AirParrottia ja onko samanlaisia kokemuksia vai toimiiko nykimättä teillä? Onko muita vastaavia ohjelmia kuin AirParrot jolla saa kuvaa ja ääntä lankattomasti siirrettyä Apple TV 3:een (paitsi kesällä tuleva Mountain Lion, mutta mieluusti jotain joka toimisi jo nyt)?
Onko kukaan teistä koettanut Mountain Lionin deviversiota ja sen mukana olevaa striimausta telkkariin? Pöhiseekö hyvin vai lagaako?
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Normi TV-kama pöhisee ainakin ihan täydellisesti!Stargazers kirjoitti: Onko kukaan teistä koettanut Mountain Lionin deviversiota ja sen mukana olevaa striimausta telkkariin? Pöhiseekö hyvin vai lagaako?
-
Viesti Kirjoittaja SR-71 »

Käytännössä sitä ei välttämättä hirveästi tarvitse.. 4s tai ipad2 pitäisi olla.
https://discussions.apple.com/thread/35 ... 0&tstart=0
http://support.apple.com/kb/HT5209?viewlocale=en_US
-
-
Viesti Kirjoittaja braide »
Vai pitääkö mun hommaa mac mini tätä hommaa varten..?
-
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
Kuten myös Gigantista ja Mustasta Pekasta. Tuntuu olevan yleinen hinta nykyään. Verkiksen sivuilla oli mainittu jostain Applen kampanjasta.kiivi3 kirjoitti:Nyt saa Verkkiksestä atv3:sta 94,90e.. todnäk ainoastaan Hullujen Päivien ajan.. mut kumminkin.. =)
-
Onnistuu, kun muunnat sen iTunesin ymmärtämään muotoon.braide kirjoitti:Niin siis jos mä ostan tän härpäkkeen niin saanko mä full hd leffan mikä on macbook prossa, niin striimattua ATV:lle-> kotiteatteriin ja vielä niin että subit näkyy ?
-
Viesti Kirjoittaja Hannez »
Itiksen Stockmannilla oli tänään vielä jäljellä joitakin kappaleita ATV 3:a hintaa 95€. Mikäli tarkoitat verkkokauppa.comin hintaa niin olen erimieltä. Tämä linkki http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... diatoistin vahvistanee asiankiivi3 kirjoitti:Nyt saa Verkkiksestä atv3:sta 94,90e.. todnäk ainoastaan Hullujen Päivien ajan.. mut kumminkin.. =)

Omani hain tosiaan Itiksen Stockalta.
iPhone 4S
iPhone 3GS
Apple TV 3
Time Capsule
Airport Express
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Tai jailbreakin jälkeen myös muissa muodoissa, kunhan toistamiseen käyttää esim Plexiä tai XBMC:tä. Tosin kolmoselle ei niitä vielä(kään) taida saada.Cathi777 kirjoitti:Onnistuu, kun muunnat sen iTunesin ymmärtämään muotoon.braide kirjoitti:Niin siis jos mä ostan tän härpäkkeen niin saanko mä full hd leffan mikä on macbook prossa, niin striimattua ATV:lle-> kotiteatteriin ja vielä niin että subit näkyy ?
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Niin, 19.4 oli ainakin tuo 94,90e hinta verkkokauppa.comissa.. voit olla siitä erimieltä kuinka paljon tahansa =)))Hannez kirjoitti:Mikäli tarkoitat verkkokauppa.comin hintaa niin olen erimieltä. Tämä linkki http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... diatoistin vahvistanee asian![]()
Taidettu siellä rajoittaa tarjous samaks päiväks ku tuli hulluille päiville tarjoukseen.
-
Viesti Kirjoittaja braide »
Vai mitenkäs täällä ATV2:lle on tuo jailbreakki menny ?
-
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Miksiköhän iPhotoon talletetuista videoista iPhonella kuvattu näkyy telkussa mutta samoihin aikoihin Olympus E-PL1:llä kuvattu video ei näy. Tavalliset kuvat samalta päivältä näkyvät kyllä?
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka