1. Miten saat Macciin ja mihin Macciin saat, kolme 30" CD:tä? Applen ohjeiden mukaan puhti riittää yhteen 30" ja pienempään kaveriin, jos oikein olen ymmärtänyt?
2. Miten Al Gore, Epämiellyttävän Totuuden julkituoja voi käyttää Maccia, joka on niin epävihreä Greenpeacen mukaan?
adjpg kirjoitti:
1. Miten saat Macciin ja mihin Macciin saat, kolme 30" CD:tä? Applen ohjeiden mukaan puhti riittää yhteen 30" ja pienempään kaveriin, jos oikein olen ymmärtänyt?
2. Miten Al Gore, Epämiellyttävän Totuuden julkituoja voi käyttää Maccia, joka on niin epävihreä Greenpeacen mukaan?
1. Helposti, ostamalla esim. Mac Pro:n ja laittamalla useamman näytönohjaimen.
2. Miksi ei voisi? Istuuhan kaveri Applen hallituksessakin....
adjpg kirjoitti:
1. Helposti, ostamalla esim. Mac Pro:n ja laittamalla useamman näytönohjaimen.
2. Miksi ei voisi? Istuuhan kaveri Applen hallituksessakin....
Joo suoraan Applestoressa ku lähtee Mac Prota kasailee, ni voi suoraa valita pakettii jo 2x 30" CD, ei hän siitä enää tarvii ku yks näytönohjain lisää koneesee ja se on siinä
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
toi on kyl viel normaaliakin yksinkertaistetumpi, tavallisesti olis tossa koiran paikalla vahvistin mutta kun muutto edessä
niin se on pakattuna jo. kone lähtee tietysti vasta viimeisenä! ja ulkoset kovalevyt normaalisti nätissä rivissä ikkunalaudalla.
toi on kyl viel normaaliakin yksinkertaistetumpi, tavallisesti olis tossa koiran paikalla vahvistin mutta kun muutto edessä
niin se on pakattuna jo. kone lähtee tietysti vasta viimeisenä! ja ulkoset kovalevyt normaalisti nätissä rivissä ikkunalaudalla.
Mulle kyllä sopis tuo nelijalkainenkin vahvistin oikein hyvin, että on söpö
Nyt ollaan sitten siinä muuttohälvetissä, kun kämppä irtisanottiin ja toista ei ole vielä alla. Sijaisasuminen on sitten aina niin mukavaa, mutta onneksi 5v opinahjoa on ohi ja meikästä tuli muotoilija
Eli, tälläinen setuppi on nyt käytössä kunnes saan kämpän alle...Hämeenlinna kutsuu.
frissy kirjoitti:Nyt ollaan sitten siinä muuttohälvetissä, kun kämppä irtisanottiin ja toista ei ole vielä alla. Sijaisasuminen on sitten aina niin mukavaa, mutta onneksi 5v opinahjoa on ohi ja meikästä tuli muotoilija
Eli, tälläinen setuppi on nyt käytössä kunnes saan kämpän alle...Hämeenlinna kutsuu.
Tahtoo kanssa paratiisin, mulla ei ihan noin montaa rehua täällä ole
Tervetuloa takaisin Hämptoniin ja onnittelut valmistumisesta
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
frissy kirjoitti:Nyt ollaan sitten siinä muuttohälvetissä, kun kämppä irtisanottiin ja toista ei ole vielä alla. Sijaisasuminen on sitten aina niin mukavaa, mutta onneksi 5v opinahjoa on ohi ja meikästä tuli muotoilija
Tervetuloa takasin Frissy, itsekkin paluumuuttajana voin todeta, että kyllähän täällä asustaa vaikkei tämä mikään metropoli olekkaan 8) Pitää mennä joku kerta vaikka yhdessä omenamehua ryystämään