http://firecore.com/atvflash-black
Onko kellää jo kokemuksia tosta... Käsittääkseni melkeen kaiken sais virittämällä ittekkin, mut jailbreakkia ei oo vielä näkyny uusimmalle.... Kylhän toi helppottais paljon kun yhdestä paketista saa kaikki asennettua kerralla ja hintaan sisältyy tulevaisuuden päivitykset....
Edit: perushinta sis. Päivitykset vuodeksi...ja muutenkin homma näyttää olevan aikas levällään täl herkellä. Uusimmassa bugittaa yks sun toinen ominaisuus ja esim. Flexin palikka ei tue vielä uusinta eli pientä kusetuksen makua ilmassa. Myöskin Jb pitää itse tehdä uusimmalle, joka vielä on ns. Tethered...eli kandee varmaan odottaa että päivittyvät un-tetherediin ja pluggarit tukemaan uusinta firmistä.
Jos kerran Jbn joutuu itte tekee niin eipä sit noiden pluggarien manuaalinen uppaus sshlla mitää rakettitiedttä olis... Taidan unohtaa moiset for dummies paketit ja venailla että homma etenee siihen vaiheeseen että voi itse asentaa vakaat versiot AppleTvhen- tietääpähän tarkkaan mitä asentaa kun sen tekee itse manuaalisesti.
Kokemuksia anyone?
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)