hackintosh kirjoitti:jpsuominen kirjoitti:hackintosh kirjoitti:Surkeat lait ovat syntyneet rikottaviksi.
Päähän tässä taitaa seinään kolista, mutta yritetään nyt kerran vielä: mistä laista oikein puhut?
Annoit kuvan, ettei sellaista firmaa saisi perustaa? Saksassa sellaisia on, joten tulee Suomeekin.
Jos sinä välttämättä haluat maksaa ALUMIINISTA tuollaista 900e/kg kilohintaa niin se on sinun ongelmasi.
Minä haluan että asiakkaani tulevat saamaan rahoillensa vastinetta (lue: tehoa, poweria)
Jaa että missäköhän kohtaa?
Veikkaan kyllä että ongelmia olisi tulossa OS X:n jälleenmyynnin kanssa, Apple tuskin niitä tuonkaltaiselle firmalle myytäväksi toimittaisi, eli ainakin esiasennettuna myyminen on jossain vaikean ja mahdottoman välimaastossa.
Niin, ja minulla ei ole ainuttakaan Apple-merkkistä tuotetta, eikä tule ennen kuin saavat Macbook Pro mallistoon jotain rotia joko hinnan tai raudan suhteen.
EDIT: PearC ilmeisesti kiertää tuota juurikin myymällä OS X:n erillisenä tuotteena, ja ilmeisesti myös ostavat ne joltain tukkurilta eikä Applelta.
No, onnea yrityksellesi. Pahaa pelkään että mitään hirvittävää kaupallista sukseeta siitä ei taida tulla. Virittelijät rakentaa oman pakettinsa itse, ja Applen "perusasiakasta" (joka ei välttämättä ole kovinkaan "rationaalinen ostaja", ei millään pahalla) moinen viritys tuskin kiinnostaa. Yritysasiakkaat taitaa olla poissuljettu jo ihan sen vuoksi, että yrityksiä nuo EULA:t sitoo huomattavasti tiukemmin kuin yksityistä, eikä ketään yrittäjää välttämättä kiinnosta ottaa riskiä joutua käräjille lisenssiehtojen rikkomisesta.
Yrittämällä se toki selviää. Tuskin siitä kovinkaan korkealta tipahtaa jos pienimuotoisella toiminnalla aloittaa.