Tietokone on tässä jossain välissä vaihtunut PowerBookista iBookkiin....tai oikeastaan hankin aluksi kakkoskoneeksi eli kolmanneksi koneeksi meidän talouteen jolloin minulla ja veljelläni olisi ollut oma kannettava Mac kone. No PowerBook jäi aika vähälle käytölle (johtuen siitä että iBookin akun kesto on reippaasti yli 4 tuntia), joten se myytiin pois ja nyt meillä on kannettavana vain iBook. PC pöytäkone edelleen käytössä.
No itse asiaan...alla muutama kuva nyt käytössä olevasta iBookista.
No se on tietenkin mun marsu, varmaan kysellä siellä tyhmiä[:P] No ei vaan, en minä pahalla. Kyseinen vehje on siis pattereilla toimiva 5w vahvari, jonka saa napattua kätevästi vaikka kitaralaukkuun. Siihen kun vielä iskee kunnon säröpedaalin niin kyllähän siitä ihan kelvollisen soundin saa. Tuli tuo napattu mukaan, kun ei oikein jaksanut raahata niitä 400watin tehoisia ja 70kg painoisa kamoja tänne ruottin puolelle lentokoneessa.
NeNithelo kirjoitti:
ps. Huomatkaa tyylikäs iPodin suojus. Tilaustyötä!
Oli pakko rekisteröityä ihan vain sanoakseni, että on kyllä todella tyylikäs jopa perussukkiin verrattuna. Ei muuta kuin valmistamaan pienehköjä eriä ja hinta "eksklusiivisyyden" nimissä korkealle
designed kirjoitti:Ei muuta kuin valmistamaan pienehköjä eriä ja hinta "eksklusiivisyyden" nimissä korkealle
Eihän tuo sitten enää ole uniikki!
Enkä edes usko että Apple pitäisi siitä, että joku tahkoo miljoonia [H] heidän logollaan varustetussa suojapussissa.
Toisaalta, jos mä hoitaisin markkinoinnin ja tyttöystävä olisi se kokoonpanohihna, niin pääsisin itsekin osingoille !
NeNithelo kirjoitti:
Eihän tuo sitten enää ole uniikki!
Enkä edes usko että Apple pitäisi siitä, että joku tahkoo miljoonia [H] heidän logollaan varustetussa suojapussissa.
Toisaalta, jos mä hoitaisin markkinoinnin ja tyttöystävä olisi se kokoonpanohihna, niin pääsisin itsekin osingoille !
Haet sille vaan äkkiä sen "Made for iPod" -hyväksynnän Applelta, jota rupeavat kuulemma harrastamaan iPod-lisävarusteiden kanssa, sillä päästään logohuolesta. Sitten muutat ihan vähäsen tuota designia niin omasi on edelleen uniikki. Sitten vain tahkoatte miljoonia ja annatte ensimmäisen prototuotantoyksilön mulle testattavaksi
Muffe kirjoitti:Hehee. Kalle laitto tuplat. Mutta hieno tuo on. Mistäs tommosset kaiuttimet saa ja paljonko maksoi?
Pikkasen HO tahmaa taas kun tulee tuplia...
Aika mukavan oloiset kauttimet on nuo tikut. Niissä kuvissa kun tässä ketjussa esiintyy Applen näyttöjä, ne on aikasteen hyvännäköisiä. Tyylikkäitä. Tahtoo...