Sanottakoon, että sanattomaksi meninkuimu kirjoitti:Kannetaan oma olohuone-setup myös kasaan, työhuoneesta kuvaa myöhemmin.
E: Laitetaas samalla se toinenkin kalusto.

![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja JesseParkkali »
Joillain on sitte rahhoo:(kuimu kirjoitti:Joo Samsungin 46" M86 ja füllHD. Lähinnä työpöytä- ja mediakäytössä.Crimson kirjoitti: Asiallisen näkönen meininki. Mikä telkkari tuo on? Full HD Samsung? Toimiiko ihan työpöytäkäytössä? Millä ohjaat systeemiä?
Logitechin Harmony 1000 -kaukosäätimellä ohjailen ja sitten bt-näppiksellä ja -hiirellä.
Ja sitten on vielä PS3 joka toimii bluray -vehkeenä
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
NiinpäJesseParkkali kirjoitti:Joillain on sitte rahhoo:(kuimu kirjoitti:Joo Samsungin 46" M86 ja füllHD. Lähinnä työpöytä- ja mediakäytössä.Crimson kirjoitti: Asiallisen näkönen meininki. Mikä telkkari tuo on? Full HD Samsung? Toimiiko ihan työpöytäkäytössä? Millä ohjaat systeemiä?
Logitechin Harmony 1000 -kaukosäätimellä ohjailen ja sitten bt-näppiksellä ja -hiirellä.
Ja sitten on vielä PS3 joka toimii bluray -vehkeenä
Viesti Kirjoittaja Jone »
Tuota tuota, nyt on kysyttävä että käytkö sinä töissä ja sillä kustannat hankintasi? Opiskeljia-statuksen alla on kovin järeät nämä sinun ostosmäärät ostos-topicissa. Toisaalta vanhemmat vilahtelee tekstissä ja muodot "meille hankittiin". Esbo/Pappa betalar?ompputetteri kirjoitti:Menkää köyhät töihin, elkääkä kätiskö
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Itte oon kaiken kustantanut, paitsi sen salamanJone-51K kirjoitti:Tuota tuota, nyt on kysyttävä että käytkö sinä töissä ja sillä kustannat hankintasi? Opiskeljia-statuksen alla on kovin järeät nämä sinun ostosmäärät ostos-topicissa. Toisaalta vanhemmat vilahtelee tekstissä ja muodot "meille hankittiin". Esbo/Pappa betalar?ompputetteri kirjoitti:Menkää köyhät töihin, elkääkä kätiskö
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Tais Jonella mennä nickit sekaisin.ompputetteri kirjoitti:Itte oon kaiken kustantanut, paitsi sen salamanJone-51K kirjoitti:Tuota tuota, nyt on kysyttävä että käytkö sinä töissä ja sillä kustannat hankintasi? Opiskeljia-statuksen alla on kovin järeät nämä sinun ostosmäärät ostos-topicissa. Toisaalta vanhemmat vilahtelee tekstissä ja muodot "meille hankittiin". Esbo/Pappa betalar?ompputetteri kirjoitti:Menkää köyhät töihin, elkääkä kätiskö
Ja töissähän minä, opiskelun ohessa...
Tosin missä minä olen maininnut että meille olisi jotain hankittu, itse en kyllä sellaista muista.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Ei menny juurikaan sekaisin(toivottavasti) mutta kiireessäni en kirjaillut itseäni riittävän selkeästi. En luule olevani paljoa väärässä jos esimerkissämme asutaan vielä kotona ja opiskelun lomassa suoritettava sivutulo ohjataan melko suoraan näihin hyödykkeisiin ja "asumisen ja sapuskan" kustantaakin joku muu. Hattua nostan sille jos joku tekeekin sitten duunia noiden eteen eikä odotakaan niiden tippuvan taivaasta. En silti laittaisi tuossa tilanteessa sanojani niin että "menkää köyhät töihin älkääkä kätiskö" Veikkaan että joukossamme on niitäkin jotka painaa todella lujasti duunia ja hoitaa itse kaikki talouden kulut itsenäisesti ja siksi joku protouchpodbook jää pelkäksi haaveiluksi täällä palstoilla johon varat sentään riittävät. Saamattomien sohvaperunoiden marmatus taas olkoon omassa arvossaan. Mutta siis niin monesta vinkkelistä voi tätäkin kurkistella. Kaikki taidetaan kuitenkin olla jossain määrin onnellisessa asemassa kun tällä foorumilla näistä vermeistä jutustellaan ja joku vempain on saatu hankituksi. Mutta toisen on ilo revittävä pikku iPodista kun toinen plaraa Airilla lähiverkossaan Time Capsulea.TheKraken kirjoitti:Tais Jonella mennä nickit sekaisin.ompputetteri kirjoitti:Itte oon kaiken kustantanut, paitsi sen salamanJone-51K kirjoitti:Tuota tuota, nyt on kysyttävä että käytkö sinä töissä ja sillä kustannat hankintasi? Opiskeljia-statuksen alla on kovin järeät nämä sinun ostosmäärät ostos-topicissa. Toisaalta vanhemmat vilahtelee tekstissä ja muodot "meille hankittiin". Esbo/Pappa betalar?ompputetteri kirjoitti:Menkää köyhät töihin, elkääkä kätiskö
Ja töissähän minä, opiskelun ohessa...
Tosin missä minä olen maininnut että meille olisi jotain hankittu, itse en kyllä sellaista muista.
Viesti Kirjoittaja carnice »
1. Hyvä Jone-51K!!Jone-51K kirjoitti:
Ei menny juurikaan sekaisin(toivottavasti) mutta kiireessäni en kirjaillut itseäni riittävän selkeästi. En luule olevani paljoa väärässä jos esimerkissämme asutaan vielä kotona ja opiskelun lomassa suoritettava sivutulo ohjataan melko suoraan näihin hyödykkeisiin ja "asumisen ja sapuskan" kustantaakin joku muu. Hattua nostan sille jos joku tekeekin sitten duunia noiden eteen eikä odotakaan niiden tippuvan taivaasta. En silti laittaisi tuossa tilanteessa sanojani niin että "menkää köyhät töihin älkääkä kätiskö" Veikkaan että joukossamme on niitäkin jotka painaa todella lujasti duunia ja hoitaa itse kaikki talouden kulut itsenäisesti ja siksi joku protouchpodbook jää pelkäksi haaveiluksi täällä palstoilla johon varat sentään riittävät. Saamattomien sohvaperunoiden marmatus taas olkoon omassa arvossaan. Mutta siis niin monesta vinkkelistä voi tätäkin kurkistella. Kaikki taidetaan kuitenkin olla jossain määrin onnellisessa asemassa kun tällä foorumilla näistä vermeistä jutustellaan ja joku vempain on saatu hankituksi. Mutta toisen on ilo revittävä pikku iPodista kun toinen plaraa Airilla lähiverkossaan Time Capsulea.
Tähän tekstiin tuli nyt vähän liikaa tekopyhyyttä ja jeesustelun makua mutta eiköhän kaikki ymmärrä pointtini tuostakin. Tod. raskaan duunipäivän jälkeen ei aivot syki paremmin![]()
Maalla köyhyys on vain köyhyyttä, mutta kaupungissa se on kurjuutta ja rumat ne vaatteilla koreilee
Viesti Kirjoittaja carnice »
Niin tätä koitin omalta kohdalta tuossa ylempänä selittää.ompputetteri kirjoitti:Macchiavelle kirjoitti:Anteeksi.. mutta miten niin "ei pahemmin"?ompputetteri kirjoitti:Ei tässä pahemmin kenenkään siivellä elellä... Täytyy tosin sanoa, että mutsi kustantaa ruoat ja katon pään päälle, mutta siihen se sitten jääkin.
Viesti Kirjoittaja frissy »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
ompputetteri kirjoitti:Menkää köyhät töihin, elkääkä kätiskö
Ihan pakko näin köyhänä töissä käyvänä kätistä: Uskoisin, että meikäläiselläkin olis kämppä täynnä Macceja ja muuta ykkösluokan viihde-elektroniikkaa, jos joku muu maksais mun ruoat, asuntolainan lyhennykset, vakuutukset, yms. pikkujutut. Jäishän sitä kuussa yli tonni enemmän käteen.ompputetteri kirjoitti:Ei tässä pahemmin kenenkään siivellä elellä... Täytyy tosin sanoa, että mutsi kustantaa ruoat ja katon pään päälle, mutta siihen se sitten jääkin.
Viesti Kirjoittaja JesseParkkali »
juhakosk kirjoitti:Pöh, p**kapuhetta 8) Vähän sama asia kun että "kauneus tulee sisätlä" tms.. Mä ainakin olisi kauheen onnellinen jos vaikka ehtoolla tulis 7 oikein lotos.JesseParkkali kirjoitti:Muistakee että raha ei tee onnelliseksi! Eikä myöskään järjetön määrä Mac-kamaa
Viesti Kirjoittaja JHA »
Eiköhän tuo ole vanha totuus että raha ei tuo onnea mutta rahan puute vielä vähemmän..JesseParkkali kirjoitti:Niinhän sitä tyhmempi vois luulla. Onkohan Britney Spears onnellinen?
juhakosk kirjoitti:Pöh, p**kapuhetta 8) Vähän sama asia kun että "kauneus tulee sisätlä" tms.. Mä ainakin olisi kauheen onnellinen jos vaikka ehtoolla tulis 7 oikein lotos.JesseParkkali kirjoitti:Muistakee että raha ei tee onnelliseksi! Eikä myöskään järjetön määrä Mac-kamaa
Viesti Kirjoittaja adjpg »
OT: Mä olen onnellinen siitä, että saan omat hommani pyörittää nykyisin Macillä PC:n sijaan, tuottavampaa on touhu nykyään. Olen onnellinen siitäkin kun pääsee mukuloiden kanssa metsään juoksentelemaan....JesseParkkali kirjoitti:Niinhän sitä tyhmempi vois luulla. Onkohan Britney Spears onnellinen?
Videohan on selvästi kuvattu studiossa, ja toimisto on vain lavaste, jolla voidaan osoittaa tuon homman toimivuus pc:lläkin.adjpg kirjoitti:OT2: Huomasiko kukaan Macbook Air Guided Tourissa logiikkavirheen? Mies työskentelee Apple retail storessa ja videossa sillä on toimistossa PC?
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Jep, selväst tarkoitettu houkuttelemaan windows lootan omistajaompputetteri kirjoitti:Videohan on selvästi kuvattu studiossa, ja toimisto on vain lavaste, jolla voidaan osoittaa tuon homman toimivuus pc:lläkin.adjpg kirjoitti:OT2: Huomasiko kukaan Macbook Air Guided Tourissa logiikkavirheen? Mies työskentelee Apple retail storessa ja videossa sillä on toimistossa PC?
EIhän tuossa mitään pahaa ole jos nurkista puucee löytyisikin
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”