Toi toinen näyttö toimii lähinnä tutoriaali katselu monitorina.

Isompi kuva

Isompi kuva
Viesti Kirjoittaja skenewear »
Mikä teline sulla on tossa bookin alla?J-P kirjoitti:Tältä näyttää tänään
Viesti Kirjoittaja Jim-Bone-Eye »
Jos en väärin muista niin taisi olla joku ihan itse räätälöity/valmistettu teline kyseessä?skenewear kirjoitti:Mikä teline sulla on tossa bookin alla?J-P kirjoitti:Tältä näyttää tänään
Viesti Kirjoittaja rok93 »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Miksi hiiri piirtopöydän päällä..?skenewear kirjoitti:Tuli päivitettyä uusi näyttö monitorien tilalle Hp LP2475w nyt on tilaa taas tehdä duunia....
Toi toinen näyttö toimii lähinnä tutoriaali katselu monitorina.
Toimiakseen se pitää olla pöydän päällä, kynää tulee käytettyä kun teen duunia ohjemissa.Pikkuroope kirjoitti:Miksi hiiri piirtopöydän päällä..?skenewear kirjoitti:Tuli päivitettyä uusi näyttö monitorien tilalle Hp LP2475w nyt on tilaa taas tehdä duunia....
Toi toinen näyttö toimii lähinnä tutoriaali katselu monitorina.Muuten näyttää pahasti hyvältä
Viesti Kirjoittaja J-P »
Joo teline on itse tehty; lattaraudasta ja reikäpellistä. Täällä on lisää kuvia jos kiinnostaa. Itse tehtyjä ovat myös kirjoituspöytä, tv-taso, kattovalaisin, kaiuttimet...Jim-Bone-Eye kirjoitti:Jos en väärin muista niin taisi olla joku ihan itse räätälöity/valmistettu teline kyseessä?skenewear kirjoitti:
Mikä teline sulla on tossa bookin alla?
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kaiuttimet on muuten hienot, ainakin näin etäältä katsottuna. Eipä silti, kai ne tarkemmankin tarkastelun sietäisivät, kun noita referenssejä katselee. Hienoa työtä!J-P kirjoitti:Itse tehtyjä ovat myös kirjoituspöytä, tv-taso, kattovalaisin, kaiuttimet...
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kerro lisää tosta kattovalaisimestaJ-P kirjoitti:Tältä näyttää tänään
Viesti Kirjoittaja Juka »
Viesti Kirjoittaja Niila »
Tykkään:) Mikäs pöytä tuo on?Juka kirjoitti:Oma pikkunäppärä setuppi.
http://img4.imageshack.us/img4/1067/imgp0923.jpg
Iskun Matrix laitepöytä.Niila kirjoitti:Tykkään:) Mikäs pöytä tuo on?Juka kirjoitti:Oma pikkunäppärä setuppi.
Viesti Kirjoittaja J-P »
Vielä puuttuu pintakäsittely koivuosilta, joten en ottanut lähikuvaa vielä.. pitää laittaa, kun saan vahattua nuo.Maza kirjoitti: Kaiuttimet on muuten hienot, ainakin näin etäältä katsottuna. Eipä silti, kai ne tarkemmankin tarkastelun sietäisivät, kun noita referenssejä katselee. Hienoa työtä!
Noh.. Olen 1. vuoden puuartesaaniopiskelija ja tein tuon koulussa koulutöiden ohessa. Suunnittelin valaisimen itse, tuossa kuva 3d-suunnitelmasta. Ja tuossa kuva valaisimesta lähempää. Rimat on jyrsitty 12mm koivuvanerista ja niissä on reiät kierretankoja varten, jotka sitovat rimat yhteen. Valoina 3kpl 60W energiansäästölamput, hehkulampun muotoiset. Valaisimen valmistuttua selvisi, että nollanolla tekee samantyylistä valaisinta. Olen siis varmaankin joskus aikasemmin nähnyt sen ja sain siis siitä vaikutteita tuota suunnitellessa. En kuitenkaan tarkoituksella kopioinut tyyliä.Anniel kirjoitti: Kerro lisää tosta kattovalaisimestaNäyttää aika kivalta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hieno onJ-P kirjoitti:Noh.. Olen 1. vuoden puuartesaaniopiskelija ja tein tuon koulussa koulutöiden ohessa. Suunnittelin valaisimen itse, tuossa kuva 3d-suunnitelmasta. Ja tuossa kuva valaisimesta lähempää. Rimat on jyrsitty 12mm koivuvanerista ja niissä on reiät kierretankoja varten, jotka sitovat rimat yhteen. Valoina 3kpl 60W energiansäästölamput, hehkulampun muotoiset. Valaisimen valmistuttua selvisi, että nollanolla tekee samantyylistä valaisinta. Olen siis varmaankin joskus aikasemmin nähnyt sen ja sain siis siitä vaikutteita tuota suunnitellessa. En kuitenkaan tarkoituksella kopioinut tyyliä.Anniel kirjoitti: Kerro lisää tosta kattovalaisimestaNäyttää aika kivalta.
Kaupasta ei siis tuollaista saa, mutta voin kyllä myydä ton jos joku haluaa..
Viesti Kirjoittaja J-P »
Kiitos kiitosAnniel kirjoitti: Hieno onMun mielestä paremman näköinen kuin toi nollanollan versio. Ja kun katselin tota sun galleriaa niin toi porrasmainen seinähyllykin näytti oikein mukavalta. Olet selvästi oikealla alalla
![]()
Ihan näin yleisestä mieleenkiinnosta, jos toi valaisin olis myynnissä niin paljo pyytäisit siitä?
Viesti Kirjoittaja nolifer »
B&W CM1Juka kirjoitti:Oma pikkunäppärä setuppi.
Jep, jep CM1:set kyseessä.nolifer kirjoitti:B&W CM1Juka kirjoitti:Oma pikkunäppärä setuppi.
http://img4.imageshack.us/img4/1067/imgp0923.jpg![]()
Millaisessa käytössä/laitteistossa? Mitä olet tykännyt? Olen kuolannut noita siitä asti kun ne voittivat mikälie EISA(?) -palkinnon
Viesti Kirjoittaja nolifer »
HohoJuka kirjoitti: Setti toimii pääasiassa musiikin kuuntelussa ja parina iltana viikossa leffa käytössä.
Vahvistimen virkaa hoitaa vanha Yamahan RX-V496, jonka päivittäminen Marantzin SR6003:seen on lähiaikoina haaveissa.
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Kirjahylly on Ikeasta Norrebo. Tarkoitus oli hommata se tilanjakajaksi mutta tila ei ollu tarpeeksi isoJ-P kirjoitti:Ja ettei ihan kokonaan OT:ksi menisi: Mikä tuo carrbon:in kirjahylly on?
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Noi on kyllä todella hienot. Vaan kiinnostaiskohan tuo ulkonäkö jälkikasvua hieman liikaa?Juka kirjoitti:Jep, jep CM1:set kyseessä.
Kuulostaa hyvältä...Juka kirjoitti:Parasta kaiuttimissa on kokoonsa nähden muhkea ja napakka basso mikä toimii hyvin omaan musiikkimakuuni (metalli,rock&70's).
Ai täällä on muitakin Jammu-tyyppejä? Meikäläiseltä löytyy myös RX-V595a. 8)nolifer kirjoitti:HohoJuka kirjoitti: Setti toimii pääasiassa musiikin kuuntelussa ja parina iltana viikossa leffa käytössä.
Vahvistimen virkaa hoitaa vanha Yamahan RX-V496, jonka päivittäminen Marantzin SR6003:seen on lähiaikoina haaveissa.RX-V496 on ollut myös täällä. Lahjoitin sen siskolle aikoja sitten kun sain RX-V595a itselleni
Viesti Kirjoittaja Maza »
In Jammu I trust. 496-vahvistin meikälläkin, kiekkojen pyörittimetkin on Jammuja. Pitäs varmaan hommata vielä flyygeli ja prätkä.Crimson kirjoitti:Ai täällä on muitakin Jammu-tyyppejä? Meikäläiseltä löytyy myös RX-V595a. 8)
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Jep. DVD S796 & CDX-493 löytyy olkkarista. Toivotaan kuitenkin, että Mac Mini tekee ne tarpeettomaksi mahdollisimman pikaisesti.Maza kirjoitti:In Jammu I trust. 496-vahvistin meikälläkin, kiekkojen pyörittimetkin on Jammuja.Crimson kirjoitti:Ai täällä on muitakin Jammu-tyyppejä? Meikäläiseltä löytyy myös RX-V595a. 8)
Joo, sitten isona joskus on semmosetkin hankittava. Ja perämoottori uimarenkaaseen.Maza kirjoitti:Pitäs varmaan hommata vielä flyygeli ja prätkä.
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
Viesti Kirjoittaja Elena »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”