Tällasen sain kasaan ja pöydän siivottua. Olohuoneesta löytyy vaimolle ostettu MB White @2.4.
Taitaa olla itse tehty/teetetty pöytä?
Tai jos tuommoisia saa kaupasta, niin miksei minulla jo ole tuollaista
Vaikuttaa melko täydelliseltä tietokonepöydältä.
Tällasen sain kasaan ja pöydän siivottua. Olohuoneesta löytyy vaimolle ostettu MB White @2.4.
Taitaa olla itse tehty/teetetty pöytä?
Tai jos tuommoisia saa kaupasta, niin miksei minulla jo ole tuollaista
Vaikuttaa melko täydelliseltä tietokonepöydältä.
Kyllä se on itse suunniteltu ja tehty, mittatilauksena tuohon kohtaan. Valmista levyä kaupasta vaan, pari sahausta, ja sitten väriaha pintaan rätillä. Putket löytyivät melkein kaikki valmiina. Alla takana nurkassa pilkistää JBL:n bassolle tehty kulmahylly vielä. Sellainen piste iin päälle, kun on helppo imuroida aluset. Voisin joskus kuvitella tekeväni tekniset piirrokset tuosta, jos joku on kiinnostunut.
Koko hommahan lähti rakentumaan tuon Ikeasta hommatun alusen ympärille. Olen itse tosi tyytyväinen.
2,4GHz aluMacbook jossa kiinni HP:n w2228h näyttö, DNA:n kotimokkula ja pari HP:n kannettavaa.
Tämän lisäksi stereot on kytketty huoneen toisella puolella airport expressiin ja iPodin dockiin.
Tässä makuuhuoneen ahtaudesta olohuoneeseen ruokapöydän päätyyn eilen siirretty setup. Levysoitin on kukkapylvään päällä vähän hataran näköisesti, mutta kuitenkin tukevasti ja pylvään alemmalla tasolla näkymättömissä on ulkoinen kiintolevy ja ADSL-modeemi. Eye-TV:n antenni ankkuroituu magneetillaan hyvin peltiseen teepurkkiin ja Allu-teesihdissä, jolle ei muuten ole käyttöä, on paikka USB-tikuille. Lautasliinapino ei ole tuossa sattumoisin, vaan harkiten oikeaan kohtaan asetettu, kun eilen vahingossa keksitty, että siihen hyvä nojata nojailusta ärtynyttä kyynärpäätä. Hiiri on Microsoftin kai lähinnä läppäreille tarkoitettu, kun MightyMousesta en ole oppinut pitämään.
Ja kun nostaa silmänsä näppikseltä näkee näytön ohitse metsän.
Taustakuvana on keltainen unikkopelto, mutta ei tuossa näy.
Viimeksi muokannut amanita, 18.5.2009 klo 13.12. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kerros rantom, mikä tuo näppäimistön alla oleva matto/levy on ja mistä niitä saa?
Noita on näkynyt monen setupissa ja itsellenikin saattaisi kelvata.
Terve.
Tuon kyseisen kirjoitusalustan pitäisi löytyä ihan kirjakaupoista. Kokeile esimerkiksi Suomalaista Kirjakauppaa. Stockmannilta löytää kait kanssa ja viimeisenä IKEA:kin taisi olla listalla.
Macappl3 kirjoitti:Miten toi illuminated on suhtautunut mäkkiin ja miten -näppäin yms. toimivat?
Näppäimistö on toiminut kuten pitää, ainoa että minulla vaihtoivat § ja < näppäimet paikkaa. FN-näppäin ei tietenkään toimi, olen määrittänyt aiemmin Sparkilla eri yhdistelmät ylärivin näppäimille (esim. OPT+F1=avaa Safari). Tästä tarkemmin täällä:
Kuva on vähän tumma, mbp:n ruudulta näytti paljon valosammalta. Kiinnittäkää huomiota upeaan takakaiuttimien asennukseen. Juu on ne nippusiteitä. Kiinnitettynä verhokiskoon.
Viimeksi muokannut Matti Niemelä, 3.6.2009 klo 6.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.