Oli itselläni noita mäkkejä kaksin kappalein pöydällä. Kolmatta en enää viitsinyt hankkia. Takaisin lähtivät molemmat. Yllä mainittuja vikoja löytyi noista ristiin. Ehkä kävi huono tuuri. Netti on kuitenkin täynnä itkua noista vioista.exlex kirjoitti:Ei kannata ostaa sitä mäkkiä sieltä Taiwanista.mikaw_ kirjoitti:Juu ja kun kantaa pöydälle 1700€ mäkin mikä vinkuu, kellertää, resonoi ja naarmuttaa dvd:t tulee mieleen, että kuinka paljon on valmis uhraamaan designin eteen.Mikalla taitaa olla Mapplen Urgbook.
Itselläni on ihanan hiljaisia, ei kellertäviä, ei vinkuvia, ei resonoivia eikä naarmuttavia mäkkeje. Muutenkin erittäi, erittäin tyytyväinen.Mutta jokaisessa Puuceessa on ollut noista ominaisuuksista vähintää kaksi.
Keep on going bro.
Miksi PC eikä Mäkki?
-
Re: Miksi PC eikä Mäkki?
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
-
Viesti Kirjoittaja exlex »
Tottahan se on, että 27 iMacissä on ollut noita kellertäviä näyttöjä melko paljon. Itsellänikin oli tuollainen, kunnes vaihdatin sen.mikaw_ kirjoitti:Oli itselläni noita mäkkejä kaksin kappalein pöydällä. Kolmatta en enää viitsinyt hankkia. Takaisin lähtivät molemmat. Yllä mainittuja vikoja löytyi noista ristiin. Ehkä kävi huono tuuri. Netti on kuitenkin täynnä itkua noista vioista.exlex kirjoitti:Ei kannata ostaa sitä mäkkiä sieltä Taiwanista.mikaw_ kirjoitti:Juu ja kun kantaa pöydälle 1700€ mäkin mikä vinkuu, kellertää, resonoi ja naarmuttaa dvd:t tulee mieleen, että kuinka paljon on valmis uhraamaan designin eteen.Mikalla taitaa olla Mapplen Urgbook.
Itselläni on ihanan hiljaisia, ei kellertäviä, ei vinkuvia, ei resonoivia eikä naarmuttavia mäkkeje. Muutenkin erittäi, erittäin tyytyväinen.Mutta jokaisessa Puuceessa on ollut noista ominaisuuksista vähintää kaksi.
Keep on going bro.

http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
-
Viesti Kirjoittaja dsg4567uhgd »
Eiköhän noita valmistusvirheitä ole kaikilla merkeillä. Olen toiminut huoltohenkilönä tietokoneliikkeissä nuorempana useita vuosia ja voin sanoa, että jokaisella valmistajalla tulee harakoita. Edelleen Applen vika- ja tyytyväisyystilasto on markkinoiden parhaimpia ellei paras.exlex kirjoitti:[quote="Diaz\"]exlex kirjoitti:Ei kannata ostaa sitä mäkkiä sieltä Taiwanista.mikaw_ kirjoitti:Juu ja kun kantaa pöydälle 1700€ mäkin mikä vinkuu, kellertää, resonoi ja naarmuttaa dvd:t tulee mieleen, että kuinka paljon on valmis uhraamaan designin eteen.Mikalla taitaa olla Mapplen Urgbook.
Keep on going bro.
Aika hyvin sivuutettu erään tuotteen keskeisimmät valmistusvirheet- ja mokat. Ei mulla muuta, ootte hyviä tyyppejä te. Keep on going, bro.
Keep on going, bro.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Sori oli pakko härnätä. Joskus iskee lapsellisuus.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Hoh, no en kyllä muuta väittänytkään. Tuo ensimmäinen kommenttis vaan oli aika typerä trolli.
-
Hoh, no en kyllä muuta väittänytkään. Tuo ensimmäinen kommenttis vaan oli aika typerä trolli.[/quote]
Väitätkö, että mikaw_:vin kommentti ei ollut provosoiva / raflaava. Lähdin vain leikkiin mukaan.

-
Viesti Kirjoittaja melare »
- Voit rakentaa haluamasi kokoonpanon
- Raudassa ylivoimainen hinta tehosuhde
- Enemmän sovelluksia ja OEM hinnoittelu
- Windows 7:n ominaisuudet mm ongelmattomuus
- Selvästi parempi oheislaitteiden yhteensopivuus
- Microsoft AutoRoute vain Windowsille
- Paljon enemmän käyttäjiä ja paljon vähemmän p:n puhujia ja fanaatikkoja, suurin osa Windowsia moittivista tälläkin palstalla esiintyvistä ns asiantuntijoista eivät ole ikinä edes kokeilleet Windows 7.
- Vanhempienkin sovellusten yhteensopivuus uusimpien käyttöjärjestelmiin, esim Windows 7:n XP moodi
Mielipiteeni perustuu molempien ympäristöjen käyttökokemukseen, tällä hetkellä Snow Leopard ja Windows 7 käyttöjärjestelmiin.
Reijo
-
Melko kovaa tekstiä. Täällä joukossa on todella paljon PC-hardcore porukkaa mutta varmasti jokossa on sellaisikin, jotka eivät ole käyttäneet Windowseja niin paljona. Mm. Itse olen jo ensimmäisessä tietokoneliikkeessä töissä jo 13-vuotiaana huoltohenkilönä ja tämän jälkeen vaikka kuinka monessa. Ja olen käyttänyt MS Dos:sia jo noin 6-7 vuotiaasta asti ja kaikkia windowseja todella paljon mm. Winodows 7:ka ja omistan se tälläkin hetkellä. Ja olen myös koodaillut Windowseille eri tyyppisiä sovelluksia mm. C#:lla.melare kirjoitti: - Paljon enemmän käyttäjiä ja paljon vähemmän p:n puhujia ja fanaatikkoja, suurin osa Windowsia moittivista tälläkin palstalla esiintyvistä ns asiantuntijoista eivät ole ikinä edes kokeilleet Windows 7.
Mielipiteeni perustuu molempien ympäristöjen käyttökokemukseen, tällä hetkellä Snow Leopard ja Windows 7 käyttöjärjestelmiin.
Reijo
Ja voin kyllä itse todeta, että asia menee juuri toisin päin. Jos sanot, että olet mäkkikäyttäjä, niin sinut kivitetään siitä noin 80% todennäköisyydellä. Kokenut tuon kohtalon vaikka kuinka monta kertaa. Oma mielipiteeni perustuu myös kumpaankin vahvaan kokemukseen.
TÄSSÄ VÄITTEESI:
- Voit rakentaa haluamasi kokoonpanon (Totta, voit valita huomattavasti laajemmasta valikoimasta komponentteja, kuin Applella on tarjolla)
- Raudassa ylivoimainen hinta tehosuhde (Pitää osassa tuotteissa paikkaansa, muttei todellakaan kaikissa)
- Enemmän sovelluksia ja OEM hinnoittelu (Totta, mutta OEM:ia ei saa käyttää, kuin uuden koneenostaja ja ne on sidottu kyseiseen rautaan)
- Windows 7:n ominaisuudet mm ongelmattomuus (Täysin eri mieltä!
- Selvästi parempi oheislaitteiden yhteensopivuus (Totta, mutta ongelmana tulee myös se, että tarjolla on ihan sikana huonolaatuista roskaa)
- Microsoft AutoRoute vain Windowsille (Totta)
- Paljon enemmän käyttäjiä ja paljon vähemmän p:n puhujia ja fanaatikkoja, suurin osa Windowsia moittivista tälläkin palstalla esiintyvistä ns asiantuntijoista eivät ole ikinä edes kokeilleet Windows 7. (Hyvä, että käyttäjiä on enemmän siellä, niin mäkit pysyy poissa viruksista. Tuosta p:n puhumis jutusta voi olla montaa mieltä. Meneppä käymään vaikka huviksesi Afterdawn.comissa, niin huomaat miten kohteliaita osa noista windowsin käyttäjistä on.

- Vanhempienkin sovellusten yhteensopivuus uusimpien käyttöjärjestelmiin, esim Windows 7:n XP moodi (No en ole kyllä havainnut itse tällä alueella mäkilläkään ongelmia. Ainaostaan, kun kävi toi sukupolvenvaihdos prosessoreissa joskus 2000 luvun puolessa välissä, niin vanhat softat eivät toimineen uudella prosessoriarkitehtuurilla. Itselläni on kyllä kokemusta nimenomaan Windowspuolella siitä, että esim. vanhat Windows 98 ohjelmat ja osa XP:n ohjelmista ei toimi Vistassa eikä Win 7:kassa)
Mutta tottahan se on, että makuasioista ei voi hirveästi kiistellä. Tärkeintä, että jokainen käyttäjä on tyytyväinen.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Juice93 »
Veikkaisin, että niistä Mac-fanaatikoista eli fanipojista on suurempi osa käyttänyt joskus Windowsia, kuin niistä Windows-fanaatikoista, joilla on kokemusta Macista. Suurimmalla osalla näillä jälkimmäiseksi mainituilla perusteet loppuvat siihen, ettei macille ole pelejä eikä sen rautaa voi päivittää. (Jotka kummatkaan eivät ole yksiselitteisiä asioita.) Suurin osa vakaumuksesta on tunneperäistä. Mac-fanaatikoilla on yleensä ainakin ollut joskus jonkinmoinen kosketus WIndowsiin.exlex kirjoitti: - Paljon enemmän käyttäjiä ja paljon vähemmän p:n puhujia ja fanaatikkoja, suurin osa Windowsia moittivista tälläkin palstalla esiintyvistä ns asiantuntijoista eivät ole ikinä edes kokeilleet Windows 7. (Hyvä, että käyttäjiä on enemmän siellä, niin mäkit pysyy poissa viruksista. Tuosta p:n puhumis jutusta voi olla montaa mieltä. Meneppä käymään vaikka huviksesi Afterdawn.comissa, niin huomaat miten kohteliaita osa noista windowsin käyttäjistä on.)
Tuo asia unohtuu monilta Mac vs. Pc -keskusteluissa, ja se on tämän vastakkainasettelun huonoin puoli. Niinkuin on monessa muussakin jutussa, kuten nyt MacBook-alueella olevassa optinen asema -keskustelussaexlex kirjoitti:Mutta tottahan se on, että makuasioista ei voi hirveästi kiistellä. Tärkeintä, että jokainen käyttäjä on tyytyväinen.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kaikki tietää, että näistä asioista on turha jauhaa, kun ratkaisua ei kuitenkaan löydy, mutta silti juttua riittää viesti toisensa jälkeen.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Toimivat ne, käyttäjälle täysin läpinäkyvä Rosetta-emulaattori oli mukana kaikissa Intel-Maceissa aina Snow Leopardiin asti, jolloin se piti asentaa itse. Lionissa ne vanhat softat eivät sitten enää toimi.exlex kirjoitti: - Vanhempienkin sovellusten yhteensopivuus uusimpien käyttöjärjestelmiin, esim Windows 7:n XP moodi (No en ole kyllä havainnut itse tällä alueella mäkilläkään ongelmia. Ainaostaan, kun kävi toi sukupolvenvaihdos prosessoreissa joskus 2000 luvun puolessa välissä, niin vanhat softat eivät toimineen uudella prosessoriarkitehtuurilla. Itselläni on kyllä kokemusta nimenomaan Windowspuolella siitä, että esim. vanhat Windows 98 ohjelmat ja osa XP:n ohjelmista ei toimi Vistassa eikä Win 7:kassa)
-
Viesti Kirjoittaja oh6jih »
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Taidan kuitenkin laittaa Ubuntun koneen sisälle...
-
Kummatkin hyviä valintoja. Kerro sitten kumpaan päädyit.Kain kirjoitti:hitsinpitsi, kun näitä lueskelee, niin tekee mieli palata Windowsin pariin.![]()
Taidan kuitenkin laittaa Ubuntun koneen sisälle...
-
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
Teepä se! Jatkuvaa ruikutustasi on tylsä lukea.Kain kirjoitti:hitsinpitsi, kun näitä lueskelee, niin tekee mieli palata Windowsin pariin.
(Minä tietysti kuulun niihin, joiden parittelu Windowsin kanssa on ollut satunnaista: W95 muutaman kuukauden, XP VirtualPC-virityksenä muutaman kerran ja BootCampissä myös muutaman kerran, Sonyn Vaio tuolla hyllyssä pölyä keräämässä Teklan BIMsightin käyttökertojen välissä.)
-
Viesti Kirjoittaja JuEeHa »
Ei minulla varsinaisesti mitään mäkkiä vastaan ole ja viestini "Vaihto omanaan" keskustelussa keskittyi aikalailla OS X:n huonoihin puoliin. Suurin syy on hinta. Silloin kun apple vielä tarjosi ppc mäkkejä no problem, olivathan ne sentään omanlaisiansa tietokoneita, mutta sitten kun Intel mäkit ovat vain higher-midend tai highend pc rautaa näteissä kuorissa no thaks.
Toinen on käyttöjärjestelmät. En tarkoita nyt että windows olisi parempi kuin OS X (ja pc ei tarkoita windowsia. Käytän pc koneissani linuxia, freedossia ja Apple Rhapsodya), vaan OS X lionin vammaista iOSifikaatiota. Siis oikeasti Apple! Haluan nähdä mitkä sovellukset ovat käynnissä kiitoksia vain. Ehkä ainoa oikeasti huono puoli tässä iBook g4/1.2GHz:ssäni joka pyörittää OS X 10.4:ä pienen hitauden lisäksi on se että idioottiystävällisyys ja "hienot" efektit ovat menneet tehokäyttäjien tarpeiden edelle. Tiedän että kyseessä on Macintoshin kuuluisa käyttäjäystävällisyys mutta linuxissa rakastin sitä että pystyin halutessani käynnistämään järjestelmän komentorivitilaan tai muokkaamaan plaintext konfiguraatiotiedostoja.
Myöskin jos järjestelmä ei raportoi prosessejaan minulle se tuntuu huolestuttavalta(verbose moodi käytössä käynnistyksessä) Myöskin ärsyttää Aquan ylimääräinen silmänkarkki. Linuxilla pystyin käynnistämään järjestelmän tinyX:llä ja twm ikkunamanagerilla ja graaffinen käyttöliittymä pomppasi ylös sekunneissa.(Tämä siis 18v koneella.) Opin myöskin JWM:llä linuxia käyttäessä rakastamaan windowshadea, josta ei saa varmasti toimivaa versiota OS X:lle.(Iroonisesti Windowshade oli Mac OS:n sisäänrakennettu ominaisuus System 7.5-Mac OS 9) Eli siis minulle pc eikä mäkki koska molemmat ovat sisältä periaatteessa samaa rautaa lukuunottamatta mäkkien joitain propietaateja laiteestojutskia ja pc on halvempi ja muokattavampi.
Niin ja windowskäyttäjille: tepä vasta paskanpuhujia linuxkeskusteluissa olette. En ole tavannut yhtään linuxinhaukkujaa(kaikki windowskäyttäjiä) joka olisi koskaan käyttänyt linuxia. Tähän verrattuna mäkkifanaatikot ovat pientä. Itse kommentoin näin windowseja 3.1-7 (NT 4 mukaanlukien), kymmeniä linuxjakeluita(2 omia), erinlaisia dos käyttöjärjestelmiä, Amiga OS 1.3, RISC OS 5, Mac OS 6-7.5&9.2.2, Mac OS X 10.3-10.7 ja omatekoista käyttojärjestelmää käyttäneenä joten ette voi sanoa minun käyttäneen vain yhtä järjestelmää ja sen jälkeen haukkuneen toista.
</wallOfText>
Syy: Kappalejakoja tekstin lukemisen helpottamiseksi./Amanita
-
Sinähän toitotit jo kerran luopuneesi kokonaan "leikkikalu" maceista tuon vaiosi kanssa. Kyseiselle itkulle oli varattu pitkäksi paisunut ketju. Takki kääntyy tiuhaan tahtiin...OmenaOnPunainen kirjoitti:Teepä se! Jatkuvaa ruikutustasi on tylsä lukea.Kain kirjoitti:hitsinpitsi, kun näitä lueskelee, niin tekee mieli palata Windowsin pariin.
(Minä tietysti kuulun niihin, joiden parittelu Windowsin kanssa on ollut satunnaista: W95 muutaman kuukauden, XP VirtualPC-virityksenä muutaman kerran ja BootCampissä myös muutaman kerran, Sonyn Vaio tuolla hyllyssä pölyä keräämässä Teklan BIMsightin käyttökertojen välissä.)
-
Ehkä muistutat minua tästä pikku linkkisellä.mikaw_ kirjoitti:Sinähän toitotit jo kerran luopuneesi kokonaan "leikkikalu" maceista tuon vaiosi kanssa. Kyseiselle itkulle oli varattu pitkäksi paisunut ketju. Takki kääntyy tiuhaan tahtiin...
-
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... hilit=VaioOmenaOnPunainen kirjoitti:Ehkä muistutat minua tästä pikku linkkisellä.
-
OK. No missä siellä ylistän Windowsia?mikaw_ kirjoitti:http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... hilit=VaioOmenaOnPunainen kirjoitti:Ehkä muistutat minua tästä pikku linkkisellä.
-
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Heh, tämä viesti on kirjoitettu RISC OS lootalla, ja vieressä pöydällä lojuu Compaqin XP1000 työasema sekä Compaqin ES40 Alphaserveri. Kun puhutaan Linuxista, niin pitää ottaa huomioon millä laitearkkitehtuurilla sitä ajetaan. x86 puolella ei varmasti tarvitse nähdä paljon vaivaa toimivan systeemin saamiseksi, mutta kaikilla laitealustoilla asia ei välttämättä ole niin. Esimerkiksi Alphalle ainoa ajantasalla oleva Linux jakelu on Gentoo, jonka asennus on lähes yhtä mukavaa puuhaa kuin omien vehkeidensä työntäminen tehosekoittimeen.JuEeHa kirjoitti: Niin ja windowskäyttäjille: tepä vasta paskanpuhujia linuxkeskusteluissa olette. En ole tavannut yhtään linuxinhaukkujaa(kaikki windowskäyttäjiä) joka olisi koskaan käyttänyt linuxia. Tähän verrattuna mäkkifanaatikot ovat pientä. Itse kommentoin näin windowseja 3.1-7 (NT 4 mukaanlukien), kymmeniä linuxjakeluita(2 omia), erinlaisia dos käyttöjärjestelmiä, Amiga OS 1.3, RISC OS 5, Mac OS 6-7.5&9.2.2, Mac OS X 10.3-10.7 ja omatekoista käyttojärjestelmää käyttäneenä joten ette voi sanoa minun käyttäneen vain yhtä järjestelmää ja sen jälkeen haukkuneen toista.
</wallOfText>
-
Viesti Kirjoittaja JuEeHa »
Linux x86 ja ppc alustalla. Muita *nixejä on tultu käytettyä myös m68k alustalla(MacMINIX,Amigan MINIX versio) ja PDP-11 emulaattorilla on kokeiltu myös Unix v7. Ja kyllä Gentoon asennus on helpompi kuin minun oman Linux jakeluni asentaminen jolloin joudut kääntämään ohjelmiston vielä pahemmin käsin kuin Gentoon kanssa.theinonen kirjoitti:Heh, tämä viesti on kirjoitettu RISC OS lootalla, ja vieressä pöydällä lojuu Compaqin XP1000 työasema sekä Compaqin ES40 Alphaserveri. Kun puhutaan Linuxista, niin pitää ottaa huomioon millä laitearkkitehtuurilla sitä ajetaan. x86 puolella ei varmasti tarvitse nähdä paljon vaivaa toimivan systeemin saamiseksi, mutta kaikilla laitealustoilla asia ei välttämättä ole niin. Esimerkiksi Alphalle ainoa ajantasalla oleva Linux jakelu on Gentoo, jonka asennus on lähes yhtä mukavaa puuhaa kuin omien vehkeidensä työntäminen tehosekoittimeen.JuEeHa kirjoitti: Niin ja windowskäyttäjille: tepä vasta paskanpuhujia linuxkeskusteluissa olette. En ole tavannut yhtään linuxinhaukkujaa(kaikki windowskäyttäjiä) joka olisi koskaan käyttänyt linuxia. Tähän verrattuna mäkkifanaatikot ovat pientä. Itse kommentoin näin windowseja 3.1-7 (NT 4 mukaanlukien), kymmeniä linuxjakeluita(2 omia), erinlaisia dos käyttöjärjestelmiä, Amiga OS 1.3, RISC OS 5, Mac OS 6-7.5&9.2.2, Mac OS X 10.3-10.7 ja omatekoista käyttojärjestelmää käyttäneenä joten ette voi sanoa minun käyttäneen vain yhtä järjestelmää ja sen jälkeen haukkuneen toista.
</wallOfText>
-
Viesti Kirjoittaja Sleepperi »
Tällä hetkellä minun pitää Windows-koneella korvata käytännössä koko käyttöliittymä että koneesta tulisi miellyttävä käyttää. Jos Apple jatkaa valitsemallaan tiellä ja tekee OS X:stä aina vaan kädettömämmille apinoille suunnitellun iOS-kloonin, niin OS X tulee siirtymään tässä asiassa Windowsin kanssa samalle viivalle. Ja siinä vaiheessa ei enää tee mieli maksaa OS X:stä ekstraa.
-
Viesti Kirjoittaja tikujataku »
* Laitteiston suorituskyky
* Kotikoneeseen voi asentaa kaikki tarvitsemansa ohjelmat ilmaiseksi lisensittöminä -toimivat monasti jopa paremmin kuin aidot
* Helppo liittää yhteen koneeseen esim 3-6 näyttöä ympäri asuntoa
* Päivitettävyys (yhä käytössä useita koneita 10v takaa joissa nykyään Win7 ultimate)
* En ole koskaan joutunut käyttämään PC tä huollossa enkä tule joutumaan
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Jos niitä wareohjelmia haluaa käyttää, Macillä niiden asentaminen ja käyttäminen on vielä helpompaa eikä viruspelkoa ole. Wareohjelmat eivät koskaan toimi yhtä hyvin kuin aidot. Enkä kehota ketään käyttämään wareohjelmia.tikujataku kirjoitti: * Kotikoneeseen voi asentaa kaikki tarvitsemansa ohjelmat ilmaiseksi lisensittöminä -toimivat monasti jopa paremmin kuin aidot
* Helppo liittää yhteen koneeseen esim 3-6 näyttöä ympäri asuntoa
* En ole koskaan joutunut käyttämään PC tä huollossa enkä tule joutumaan
Hmm, moniko peruskäyttäjä haluaa ripotella 3-6 näyttöä pitkin asuntoaan?
Peruskäyttäjällä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin viedä kone huoltoon, jos tuttavapiirissä ei ole ketään tietokoneosaajaa.
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja tikujataku »
redhat kirjoitti: Jos niitä wareohjelmia haluaa käyttää, Macillä niiden asentaminen ja käyttäminen on vielä helpompaa eikä viruspelkoa ole. Wareohjelmat eivät koskaan toimi yhtä hyvin kuin aidot. Enkä kehota ketään käyttämään wareohjelmia.
Hmm, moniko peruskäyttäjä haluaa ripotella 3-6 näyttöä pitkin asuntoaan?
Peruskäyttäjällä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin viedä kone huoltoon, jos tuttavapiirissä ei ole ketään tietokoneosaajaa.
pari kommenttia:
- "lisensittömät" tässä tarkoitti cräckkejä
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
- Ainakin mun kaveripiirissä alkaa monesssa taloudessa olemaan esim makkarissa joku 42" paneeli, lastenhuoneissa 2-3 näyttöä, olkkarissa 3D tykki, saunabaarissa joku 26-32" paneeli, jne.. ja keskuskoneena semmosta 20TB multimediaserveriä RAID5 llä, jolta leffat/musat/kaikki jaetaan siihen näytöön, vahvistimeen,jne laiteeseen jota tarvitaan.. sitten on konsolit ja iskän ja poikien pelikoneet ja useat läppärit päälle..
- Huoltopointti oli siis ettei "solmuun" mennyttä macciä voi itse huoltaa tai korjata - vuosia olen yrittänyt saada käyttööni testipenkkiä ja macin huoltosoftia - turhaan
-
Viesti Kirjoittaja dsg4567uhgd »

/thread
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka