nyt levy jotenkin ollu näkyvis iltapäivästä siirtänyt muutamia gigoja sinne ikuisuuden, printteriä en ole edes vaivutunut viel yrittämään... kaikkea samaa ongelmaa kuin muillakin
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja Rampe »
Viesti Kirjoittaja TINTIN »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
En ole siis ainoa. Mulla on toiminut suht hyvin vaihdettuani IPv6-asetuksen. Yhteys on kadonnut oikeastaan vain silloin kun MacBookista on akku loppunut tai olen muuten käynnistänyt sen uudelleen. Ja silloinkin Extremen buuttaus on yleensä auttanut tilanteeseen. Mutta silti homma ei mielestäni toimi niin hyvin kuin pitäis...Rampe kirjoitti:Varmaankin tämä on jo jengillä tiedossa mutta ajattelin vain pistää tähänkin.
Eli tuo ongelma on aika iso :
http://discussions.apple.com/thread.jsp ... 1&tstart=0
Syyskuusta lähtien jengi kärsinyt siitä ja vielä jatkuu.
Eli schaisse.
...ei niin, mut ehdottomasti toimivin WLAN suojattuna, ainakin mun kokemuspohjan perusteella (Siemens, Zyxel, Cisco, Linksys, Motorola). Tää toimii, asetukset tallentuu ja homma on valmis perus juttujen osalta alle 10min! Se on musta yks iso plussa puoli...Mutta silti homma ei mielestäni toimi niin hyvin kuin pitäis...
Jep! Tarkennukseksi vielä tosiaan: WLAN-tukiasemana Extreme on täysin vertaansa vailla ja voin suositella sitä ehdottomasti. Mutta paljon mainostettu Airdisk-ominaisuus toimii mielestäni täysin riittämättömästi tällä hetkellä.TINTIN kirjoitti:...ei niin, mut ehdottomasti toimivin WLAN suojattuna, ainakin mun kokemuspohjan perusteella (Siemens, Zyxel, Cisco, Linksys, Motorola). Tää toimii, asetukset tallentuu ja homma on valmis perus juttujen osalta alle 10min! Se on musta yks iso plussa puoli...Mutta silti homma ei mielestäni toimi niin hyvin kuin pitäis...
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Viesti Kirjoittaja NiVeL »
Ja muutaman ulkomaankielisenkin foorumin lukeminen johti samaan lopputulokseen...marco_x kirjoitti:jos olisin tämän ketjun lukenut en olisi hakenut moista purkkia lainkaan....
Viesti Kirjoittaja Rampe »
Pistä takuupalautukseen tai hommaa rahat takaisin.NiVeL kirjoitti:marco_x kirjoitti: Jos ei toimivia asetuksia tuolle löydy, olis yksi AEBS halvalla myynnissä. Hankittu marraskuun tienoilla...
-Nivel
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
No voi hitsiläinen.. pitikin tosiaan mennä updeittaamaan firmis vastoin parempaa tietoa. Mitähä tuo airport update 2007-04 dmg-paketti pitää sisällään?Rampe kirjoitti:Ilmoita jos löytyy..Cosmo kirjoitti:Ei kenellelään olisi tuota edellistä 7.1.1 firmwarea jossain tallessa? Applen foorumin mukaan ainakin sillä olisi jotain toivoa saada toimimaan airdisk..
Itse metsästänyt sitä kissojen ja koirien kanssa,eipä ole tullut vastaan..
Viesti Kirjoittaja mazaa »
Pikaisesti testattuna tuo vaikuttaisi toimivan.mazaa kirjoitti:1.
Lepotilasta herätetyllä G4-iBookilla saa yhteyden USB-verkkolevyyn käynnistämällä Finderin uudelleen. Tämä siis silloin kun verkkolevy näkyy mutta sitä ei pääse selaamaan. Tämä Finderin uudelleenkäynnistys tapahtuu Omena-valikosta, Pakota lopettamaan -toiminnon kautta.
Viesti Kirjoittaja NiVeL »
Heh.. Nyt on Airdisk toimnut vajaan kuukauden - jopa TM kanssa (hitaasti)Rampe kirjoitti:NiVeL kirjoitti:Pistä takuupalautukseen tai hommaa rahat takaisin.marco_x kirjoitti: Jos ei toimivia asetuksia tuolle löydy, olis yksi AEBS halvalla myynnissä. Hankittu marraskuun tienoilla...
-Nivel
Itse meinasin alkaa paluttelemaan Extremeä ensi viikolla liikkeeseen. Joka kerran kun saan uuden,aion soittaa applecareen ja valittaa samasta ongelmasta.
Katsotaan kuinka monta yksikköä saan käytyä lävitse ennen kuin jollakin palaa hermo..
Viesti Kirjoittaja egoste »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”