Kuvaa setupeista?
-
..........
Viesti Kirjoittaja eskop »
-
Re: Kuvaa setupeista?
Viesti Kirjoittaja miicah »
No sitä just. Aattelin vaan, että tarviiko ruveta kateelliseksieskop kirjoitti:Wot , jos koneita meinasit niin toisesta emo kakka ja sisuskalut purettu....miicah kirjoitti: Onko niitä kaks. Ei, ei näyttöjä... ku...

Tähän allekirjoitus.
-
-
Viesti Kirjoittaja CloppiWeb »

-
Viesti Kirjoittaja Leissi »
Ovatko nuo Genelecin 8020:t?.. Kiinnostaisi tuollaiset hankkia, miten soivat ilman subbaria? Itsellä ajatuksena olisi ihan olohuoneen musiikki- ja tv/leffa-käyttöön.Armadillo kirjoitti:
iPad Retina
iPhone 5 & 4
-
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
Siivoa nyt hyvä mies nuo kaapelit piiloon :/CloppiWeb kirjoitti:Tässä mun melko tuliterä workspace:
-
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Nehän ne. Hommasin itse kaikki kerralla, joten en ole käyttänyt kaiuttimia oikeastaan ollenkaan ilman subia. Koekuuntelutin laitteita kaupoissa myös ilman subia, ja kyllä näistä lähtee mukavasti matalat äänet silti. Subin kanssahan näistä leikataan matalat taajuudet pois. Harkitsin itse aluin perin myös sellaista setuppia, jossa etukaiuttimet (ja keskikaiutin) olisivat isommat 8030:t. Päädyin 8020iin kaikkialle koska jo ne tekivät ison vaikutuksen, ja totesin että subi antaa potkua. Siihen päälle 8030t olisivat ehkä olleett vähän ylilyöntiä 12 neliön huoneeseen. Kannattaa kuitenkin harkita tuollaista vaihtoehtoa, 8030sta lähtee melkoinen ääni ilman subiakin.Leissi kirjoitti: Ovatko nuo Genelecin 8020:t?.. Kiinnostaisi tuollaiset hankkia, miten soivat ilman subbaria? Itsellä ajatuksena olisi ihan olohuoneen musiikki- ja tv/leffa-käyttöön.
Jos et ole jo käynyt koekuuntelemassa, niin sitä kannattaa ehdottomasti harrastaa. Näiden soundia voisi kuvailla tarkaksi. Minulle se sopii nimenomaan elokuva- ja pelikäyttöön joita varten nämä ensisijaisesti hommasin. Jos jossain kuuluu joku rasahdus, sen myös kuulee. Musiikkiakin kuuntelen, voisi sanoa että paljonkin mutta lähinnä taustalla, ja siihenkin kaiuttimet minulla toimivat mainiosti. Sanoisin että musiikin suhteen voi monella olla se suurin hyppäys "perinteisistä" kaiuttimista, joissa ääni on yleensä pehmeämpi ja vähemmän suunnattu. Hifistiksi en itseäni kuitenkaan kutsuisi. Tyytyväinen olen ollut.
En nyt halua provosoida tästä mitään hifistelykeskustelua eri kaiuttimista ja niiden keskinäisestä paremmuusjärjestyksestä, jätetään se eri forumeille. Haluan vaan sanoa että kannattaa koekuunnella itse, muut kun osaavat puhua vain omasta puolestaan.
-
Viesti Kirjoittaja CloppiWeb »
Mun olis pitäny näyttä sulle kuva mun tv tasosta ennen ja jälkeen. Niiden johtojen piilottamises vasta oli kova homma! Noi kolme johtoo jotka tossa näkyy ei oo mitään verrattuna mitä tv-tasossa oli ja siksi en oo vielä ehtiny noita johtoja piilottaa. Tänään pitäis mennä Clas Ohlsoniin tsekkaileen löytyiskö jotain veikeetä piilotus tarvikettaMatti Niemelä kirjoitti:Siivoa nyt hyvä mies nuo kaapelit piiloon :/CloppiWeb kirjoitti:Tässä mun melko tuliterä workspace:
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Tuossahan saa näköjään aika helposti näytön piuhat jalan taakse jollain liimattavalla renkulalla tai ihan nippusiteellä kiristämällä oikeaan kohtaan. Ja tuon pöydän takalevyn ja jalkojen taakse piilottaa vaikka mitä, pari näitä nauloja joissa on muovinen koura niin jo vain.CloppiWeb kirjoitti:Mun olis pitäny näyttä sulle kuva mun tv tasosta ennen ja jälkeen. Niiden johtojen piilottamises vasta oli kova homma! Noi kolme johtoo jotka tossa näkyy ei oo mitään verrattuna mitä tv-tasossa oli ja siksi en oo vielä ehtiny noita johtoja piilottaa. Tänään pitäis mennä Clas Ohlsoniin tsekkaileen löytyiskö jotain veikeetä piilotus tarvikettaMatti Niemelä kirjoitti:Siivoa nyt hyvä mies nuo kaapelit piiloon :/CloppiWeb kirjoitti:Tässä mun melko tuliterä workspace:
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Arttu- »
Saakos tuollaisia mistään ostettua? Google ei oikein osannut auttaa tai sitten en osaa etsiä..Anghorn kirjoitti:Elikäs Harman Kardonin valmistamat Apple Pro Speakerit, kuten eskop tuossa sujuvasti copy&pastella ehti kertomaan.Arttu- kirjoitti: Mitkä kaiuttimet kuvassa?
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Eipä noita enää valmisteta. Foorumilla yhdet tuli pari päivää sitten myyntiin, mutta menivät jotakuinkin saman tien. Itsekään en löytänyt yhtäkään paikkaa, jossa noita olisi edes käytettyinä myytävänä. Taitavat olla aika rankasti kiven alla.Arttu- kirjoitti: Saakos tuollaisia mistään ostettua? Google ei oikein osannut auttaa tai sitten en osaa etsiä..
-
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
-
- Ylläpitäjä
Nuo taitavat olla ne iMac G4:n kaiuttimet, jotka eivät sovi muihin laitteisiin kuin juuri siihen lampunjalkaan. Adaptereita ei ainakaan reilu vuosi sitten ollut, kun asiasta kyselin. Omistin tuollaisetkin siis aikoinaan, mutta saivat kodin erään homppulaisen lampunjalan vierestä.Juh0` kirjoitti:http://global.ebay.com/Apple_Harman_Kar ... 33096/item tosa ois yhet. Tulee vaan pirun kalliiksi tosta ostaa.
-
Se siivotaan kuvan ottamista varten, arki onkin sitten toinen juttuhatey kirjoitti:Miten porukoilla on tollasia yliluonnolisen siistejä setupinurkkia, ihan kun jostain sisustuslehdestä? Jos noin koskemattoman näköistä on niin teettekö te koneillanne mitään?

-
- Ylläpitäjä
Joo, teen. Ja paljon teenkin. Siksi siinä pöydällä on sekä näppis että hiiri! Tyhmä kysymys.hatey kirjoitti:Miten porukoilla on tollasia yliluonnolisen siistejä setupinurkkia, ihan kun jostain sisustuslehdestä? Jos noin koskemattoman näköistä on niin teettekö te koneillanne mitään?

Nyt oman setupin harmonia on tosin tilapäisesti heikentynyt, kun otin kameran tuohon pöydälle...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »

Pääjehu, WD, iPod 5G, Microsoftin BT-hiiri ja ylänurkassa oikealla hiukan häämöttää HP:n monitoimilaite (Deskjet F4190). iPodin kuulokkeet Sennheiser PX200. Kuvassa taustalla myös suffelin telakka. Tuonne jonnekin pitäisi saada mahtumaan myös jotkin 2.0-kaiuttimet.

Olohuoneessa näkyvillä on TC, jossa kiinni Airport Express (vieressä), xbox360 ja blu-ray -soitin. TC luo myös langattoman verkon, Expressissä optinen kaapeli vahvistimeen ja USB-johto kirjoittimeen. Telakassa vaimon Nano.

Kaapissa samassa hyllyssä on Canonin iP4200, joka toimii lähinnä kuvatulostimena ja verkkotulostimena muille koneille. Kiinni Expressissä.

Konepellin alla (=vaatekaapissa) on Linksysin reititin palomuurina ulkoverkkoon sekä DHCP-palvelimena. Sen alla Lacien NAS ja alimpana sisäverkkoa varten 5-porttinen gigabitin kytkin, jossa kiinni Linksys, Lacie, MB, TC ja PC.
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
eskop kirjoitti:No ei kyllä oleArmadillo kirjoitti:Se siivotaan kuvan ottamista varten, arki onkin sitten toinen juttuhatey kirjoitti:Miten porukoilla on tollasia yliluonnolisen siistejä setupinurkkia, ihan kun jostain sisustuslehdestä? Jos noin koskemattoman näköistä on niin teettekö te koneillanne mitään?Mutta njoo itellä kertyy ainostaan koirankarvoja mattoon, muuten aina tässä kuosissa , jos jotain isompaa tehää niin siivoon aina enne ku meen nukkuu
siivota????Anghorn kirjoitti: Joo, teen. Ja paljon teenkin. Siksi siinä pöydällä on sekä näppis että hiiri! Tyhmä kysymys.![]()
Nyt oman setupin harmonia on tosin tilapäisesti heikentynyt, kun otin kameran tuohon pöydälle...
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)

Tommonen mulla aina....
-
- Ylläpitäjä
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Mistä niin päätteletAnghorn kirjoitti:Sulla ei, hatey, tainnut olla kauniimman sukupuolen edustajaa jaloissa pyörimässä? Meni hetkinen ennen kuin löysin tuon sun MBP:n.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Kynttilä on koskematon, ja rahaa ympärillähatey kirjoitti:Mistä niin päättelet..Anghorn kirjoitti:Sulla ei, hatey, tainnut olla kauniimman sukupuolen edustajaa jaloissa pyörimässä? Meni hetkinen ennen kuin löysin tuon sun MBP:n.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
!suhaP (<- Mustanaamio salakieltä)mikastus kirjoitti:Kynttilä on koskematon, ja rahaa ympärillähatey kirjoitti:Mistä niin päättelet..Anghorn kirjoitti:Sulla ei, hatey, tainnut olla kauniimman sukupuolen edustajaa jaloissa pyörimässä? Meni hetkinen ennen kuin löysin tuon sun MBP:n.
-
Viesti Kirjoittaja Leissi »
Kiitos vastauksestasi! Täytyy mennä koekuuntelemaan.. Pitäisi koittaa päästä eroon vanhoista lattiakaiuttimista myös.. Tullut ne hankittua silloin nuorempana kun mitä suurempi ämyri sitä parempi..Armadillo kirjoitti:Nehän ne. Hommasin itse kaikki kerralla, joten en ole käyttänyt kaiuttimia oikeastaan ollenkaan ilman subia. Koekuuntelutin laitteita kaupoissa myös ilman subia, ja kyllä näistä lähtee mukavasti matalat äänet silti. Subin kanssahan näistä leikataan matalat taajuudet pois. Harkitsin itse aluin perin myös sellaista setuppia, jossa etukaiuttimet (ja keskikaiutin) olisivat isommat 8030:t. Päädyin 8020iin kaikkialle koska jo ne tekivät ison vaikutuksen, ja totesin että subi antaa potkua. Siihen päälle 8030t olisivat ehkä olleett vähän ylilyöntiä 12 neliön huoneeseen. Kannattaa kuitenkin harkita tuollaista vaihtoehtoa, 8030sta lähtee melkoinen ääni ilman subiakin.Leissi kirjoitti: Ovatko nuo Genelecin 8020:t?.. Kiinnostaisi tuollaiset hankkia, miten soivat ilman subbaria? Itsellä ajatuksena olisi ihan olohuoneen musiikki- ja tv/leffa-käyttöön.
Jos et ole jo käynyt koekuuntelemassa, niin sitä kannattaa ehdottomasti harrastaa. Näiden soundia voisi kuvailla tarkaksi. Minulle se sopii nimenomaan elokuva- ja pelikäyttöön joita varten nämä ensisijaisesti hommasin. Jos jossain kuuluu joku rasahdus, sen myös kuulee. Musiikkiakin kuuntelen, voisi sanoa että paljonkin mutta lähinnä taustalla, ja siihenkin kaiuttimet minulla toimivat mainiosti. Sanoisin että musiikin suhteen voi monella olla se suurin hyppäys "perinteisistä" kaiuttimista, joissa ääni on yleensä pehmeämpi ja vähemmän suunnattu. Hifistiksi en itseäni kuitenkaan kutsuisi. Tyytyväinen olen ollut.
En nyt halua provosoida tästä mitään hifistelykeskustelua eri kaiuttimista ja niiden keskinäisestä paremmuusjärjestyksestä, jätetään se eri forumeille. Haluan vaan sanoa että kannattaa koekuunnella itse, muut kun osaavat puhua vain omasta puolestaan.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
iPad Retina
iPhone 5 & 4
-
Viesti Kirjoittaja Macappl3 »
On se hyvä että on langaton MM että pysyy johdot kurissahatey kirjoitti: http://img257.imageshack.us/img257/9840/normi.jpg
Tommonen mulla aina....
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)

Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka