Jouna- kirjoitti:
Hyvin on pöytä painunu notkolle.
aaaa. Niinpä näköjään. Painuu levyn omasta painosta. En ole tuota keskellä takana olevaa kannaketta saanut aikaiseksi kiinnitettyä. Ehkä pitäisi(?) Ruuvi lojuu tuossa vieressä tallessa, ei tarvitsisi kuin tyrkätä tasosta reikä läpi ja lyödä ruuvi siihen.
edit: ho-ho.
Viimeksi muokannut aaaatu, 9.3.2010 klo 4.57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
juu-zo kirjoitti:
Onko pöytä tehty itte? On saman tyylisen teko suunnitteilla ittellä.
Joo, varsin simppeli tekele. Bauhausista massivipähkinää mittoihin sahattuna. Reilusti tummaa öljyä pintään ja kulmaraudoilla kiinni. Yhdessä illassa saa kyhättyä ja kokonaishinnaksi tuli n. 250 eur.
Nyt tarvis hjelppiä. tarvisin hyvä työpöydän laatikoston tai hyllyn kera omalle imacille. Toivoisin sen olevan vitivalkoinen tai pikimusta . Onko antaa ehotuksia kun hinta haarukka olisi alle 200€? Jos on todella mieltynyt omaan pöytään niin sendikää toki mutta parempi jos täyttää väri vaatimukset. Oon kyl kattonut melkeen kaikki sivut näistä setupeista ja osalla on aika hienoja. En vaan tiedä ihan kaikkia mistä saa. Kuun lopusta ikeaan kans lähden metsästää
^Ikea Galanttia suosittelisin , hinnat lahtee 100e ylospain , saatavilla viti valkosena ja kaiketi jonkin lainen mustan ruskea. itse en kylla ole tosta ikean mustan ruskeasta vakuuttunut (kai ikean kaikissa kalusteissa toi mustan ruskea on sama) Poly nakyy tosi karseesti. Toi valkonen on se kaikista halvin eli 160*80 A jaloilla 99e.
Glone kirjoitti:^Ikea Galanttia suosittelisin , hinnat lahtee 100e ylospain , saatavilla viti valkosena ja kaiketi jonkin lainen mustan ruskea. itse en kylla ole tosta ikean mustan ruskeasta vakuuttunut (kai ikean kaikissa kalusteissa toi mustan ruskea on sama) Poly nakyy tosi karseesti. Toi valkonen on se kaikista halvin eli 160*80 A jaloilla 99e.
Ainiin sori unohindin mainita että leveyttä pöydällä saisin olla enimillään 148cm. Se karsii pois aika paljon. Asun opiskelija kämpässä niin ei oo muokattavissa nää huoneet . Vois tulla noutaja jos riehuisin vaatekaapit alas oman käden oikeudella.