Muffe kirjoitti:En sitten tykännytkään tuosta edellisestä setupista vaan huhkin huoneen järjestyksen ja laihduin 1,5 kg.
[img]kuvaolitässä![/img]
[img]tässäkinolikuva![/img]
Heitit sitte ergonomian narikkaan? Ku eihän ton settiksen tarjoamassa asennossa työskentele kuin harjaantunut geisha. Ehkä!
:DDD Heh. Ajattelinkin että joku huomauttaa. Tämä iBook kun on lähinnä tämmöinen että tämän kanssa ollaan ympäri taloa eikä vain tässä. Toi eMac onkin sitten vähän paremmassa paikassa. Eikös olekkin muuten hieno hiirimatto?
EDIT: btw. on kyllä ton setupin takia venyttelyt lisääntynyt.
Karvanopat olikin kiva lisä. Laita vielä Wunderbaum
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
Juu, se kangas siinä. Ajattelin että on hauska huomioida kerrankin se kun yleensä koneen ympäriltä huomioidaan vain "Lacie BiGDiskExtreme OctaInterface 0,5TB".
Uu. Jamiroquai! Se on kyllä niin parasta. Tulikin mieleen, että pitäisi tilata Jamiroquain Live in Verona DVD Ahh... se basso... Nick Fyffe pisteli menemään.
Hmm, tuohan tuntuisi sopivan tähän Mac-henkeen ihan passelisti. Olen koettanut katsoa Mäkin kaveriksi 20'' laajakuvanäyttöä, ja ViewSonic näille malleilla on edullisuutensa, mutta suht-hyvän laatunsa vuoksi ihan hyvän tuntuinen vaihtoehto... edullinen, mutta ihan passeli...
Hmm, tuohan tuntuisi sopivan tähän Mac-henkeen ihan passelisti. Olen koettanut katsoa Mäkin kaveriksi 20'' laajakuvanäyttöä, ja ViewSonic näille malleilla on edullisuutensa, mutta suht-hyvän laatunsa vuoksi ihan hyvän tuntuinen vaihtoehto... edullinen, mutta ihan passeli...
Onhan tuo, eli se 20.1" versio. Ruma toi on verrattuna siihen kallimpaan versioon, mutta hyvä näyttö silti
Mutta se musta VX2025wm ei mun mielestä mene mustan värinsä puolesta oikein näiden valkoisten tai hopeisten mäkkien kanssa oikein yksiin - vai meniskö...?